خولین لوپتگی شکست پرگلی را در این هفته لیگ جزیره تجربه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
گزینه حضور در کادر فنی استقلال انتشار توضیحی دلایل غیبتش در کادر فنی جواد نکونام را اعلام کرد.
گزینه ای که از او به عنوان سرپرست یا مدیرعامل بعدی استقلال نام برده می شود، حاضر به گفتگو در مورد جلسه اش با اعضای هیات مدیره نشد.
سرمربی جدید ذوب‌آهن به شایعه قرارداد مالی چشمگیرش در این باشگاه واکنش نشان داد.
سرمربی جدید ذوب‌آهن به شایعه قرارداد مالی چشمگیرش در این باشگاه واکنش نشان داد.
مدیرعامل باشگاه شمس آذر از برگزاری جلسه فوق العاده برای بررسی شرایط حضور این تیم و انتخاب مربی در فصل آینده خبر داد.
علیرضا احسانی مدیرعامل ذوب‌آهن اعلام کرد که مهدی تارتار تنها گزینه هدایت ذوب‌آهن است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تایید گزینه بودن افشین قطبی برای هدایت تیم امید، گفت: پیش قرارداد دستیار خارجی ارسال شده است.
میخائیل اولیانوف در واکنش به اظهارات اخیر جیک سالیوان درباره ایران گفت: نشانه مثبت این است که گزینه دیپلماتیک، به قضاوت گفته‌های خودش، همچنان روی میز است.
والیبالیست مازندرانی اسبق تیم ملی ایران مطرح کرد: ای کاش باشگاه هراز مثل سال های گذشته در انتخاب مربی هم از گزینه های بومی حمایت کند‌
سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید هیچ مذاکره رسمی‌ای با مسئولان فدراسیون فوتبال برای تصدی پست سرمربیگری تیم المپیک ایران نداشته است.
عبدی نوشت: درخصوص اینکه آیا در آینده بی‌حجابی بیشتر خواهد شد؟ ۵۲ درصد گزینه بلی، ۲۱ درصد خیر و ۲۷ درصد هم نمی‌دانم را پاسخ داده‌اند. جالب‌ترین بخش نیز ارزیابی مردم از واکنش مذهبی‌ها در برابر بی‌حجابی است که ۳۳ درصد معتقدند کنار می‌آیند، ۲۴ درصد معتقدند که از طریق نهاد‌های مسوول پیگیری می‌کنند و ۲۰ درصد هم گفته‌اند که درگیر می‌شوند و پاسخ سایر هم ۲۳ درصد است و این پاسخ ۲۰ درصد خطرناک است و حکومت باید در این زمینه اقدام کند.
حسین فرکی می‌گوید از ابتدا قصد ارائه برنامه به فدراسیون فوتبال را نداشته و تنها تعلل او در اعلام این موضوع باعث شد تا شایعات شکل بگیرد.
درویش در واکنش به اینکه گفته می‌شود یحیی اعتراض مالی دارد و به دلیل اینکه باشگاه نسبت به اشتباهات داوری پیگیری نمی‌کند در نشست حاضر نمی شود، گفت: این موضوع صحت ندارد و بی ربط است. اصلا این بحث‌ها نیست و تیم روند خوبی در پیش دارد.
سرمربی نساجی مازندران به قرار گرفتن نام خودش در لیست 7 نفره گزینه های هدایت تیم ملی ایران واکنش نشان داد.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: معتقدم مربیانی در ایران هستند که خیلی بیشتر از من زحمت کشیده‌اند و می‌توانند گزینه تیم ملی باشند. ‌
پاکو خمس در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد، به شایعاتی که پیرامون حضور او در تیم ملی ایران وجود دارد، واکنش نشان داد.
رئیس فدراسیون فوتبال قطر به مذاکره این کشور با کارلوس کی‌روش سرمربی سابق ایران واکنش نشان داد و گفت: ما چند گزینه مدنظر داریم که یکی از آنها کی‌روش است.
فدراسیون فوتبال قطر اعلام کرد که به زودی سرمربی جدید خود را انتخاب خواهد کرد. از کی روش و مارتینس به عنوان دو گزینه نهایی برای جایگزین فلیکس یاد می‌شود.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی نسبت به معرفی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی واکنش نشان داد.
نایب‌رئیس زنان هیئت فوتبال استان تهران نسبت به شایعات پیرامون حضور احتمالی‌اش در فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
نایب‌رئیس زنان هیات فوتبال استان تهران نسبت به شایعات پیرامون حضور احتمالی‌اش در فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
رئیس کمیته روابط خارجی شورای فدراسیون روسیه روز جمعه در واکنش به اقدام ضد روسی تازه دو کشور اروپایی لتونی و استونی از گزینه قطع روابط با این دو کشور خبر داد.
یکی از رهبران ائتلاف فتح تاکید کردکه دولت عراق در واکنش نظامی به حملات ترکیه ناتوان است و حشد شعبی و گروه های مقاومت بعد از موافقت دولت، آماده پیاده سازی گزینه نظامی علیه تجاوز آنکارا هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ