جواد معنوی نژاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از ترکیب تیم ملی خط خورد و به این موضوع واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
سخنگوی وزارت علوم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هیچ فرایند مخفیانه برای جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها وحود ندارد و نخواهد داشت.
تمدن، تاریخ و فرهنگ کشور عزیزمان ایران، سرشار از مفاهیم، باور‌ها و نشانه‌های عمیق و ارزشمند باستانی، معنوی و دینی است که به همه ملت ایران تعلق دارد و دیگران با هر باوری نمی‌توانند آن‌ها را به میل و سود خود مصادره کنند.
مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشت: خسارت‌های سنگین مادی و معنوی فتنه۸۸ فراموش نمی‌شود و افراطیون یک جریان نمی‌توانند نقش عوامل مؤثر در آن فتنه را کمرنگ یا محو نمایند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران به انتقاد محمدجواد معنوی‌نژاد پس از اینکه از لیست تیم ملی در هفته دوم مسابقات خط خورد، واکنش نشان داد و گفت: چرا زمانی که لوزانو قبل از المپیک کنارش گذاشت، صدایش در نیامد؟ چند بار کولاکوویچ خطش زد و حرف نزد. او حق نداشت به فدراسیون والیبال و تیم ملی توهین کند.
بهروز عطایی به ماجرای پیش آمده بین او و محمدجواد معنوی‌نژاد واکنش نشان داد.
گروهی از علمای دینی روسیه عنوان کردند که سوزاندن قرآن کریم در سوئد بیانگر زوال و پوچی معنوی جامعه اروپایی است که اشتباه را دموکراسی تلقی می‌کند.
وقتی با دهان نفس می‌کشید احتمال اینکه زیاد نفس بکشید وجود دارد. تنفس بیش از حد می‌تواند به‌صورت سندرم بیش‌فعالی تنفس تعریف شود که به معنی تنفس خیلی تند است و ریه بیشتر از میزانی که بدن احتیاج دارد تهویه می‌کند. این مدل تنفس یک واکنش طبیعی نسبت به یک خطر یا استرس ناگهانی است که می‌تواند تبدیل به عادت شود. اگر مرتباً با دهان نفس بکشید، خصوصاً وقتی که در حالت استراحت هستید، احتمال اینکه دچار سندرم بیش‌فعالی تنفس شوید زیاد است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در واکنش به انتقاد بانوی قهرمان تکواندو گفت: ناهید کیانی تا حدودی عجله کرده است، زیرا او از نظر مادی و معنوی تحت حمایت یکی از دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت.
مدافع ایرانی تیم فوتبال دیناموزاگرب بعد از به ثمر رساندن اولین گل دوران حرفه‌ای خود، گفت: خوشحالی هم‌تیمی‌ها و سرمربی تیم برایم معنای زیادی داشت.
هری کین دیشب بعد از شکست تاتنهام برای هواداران این تیم به نشانه خداحافظی دست تکان داد ولی سرمربی موقت اسپرز می‌گوید حرکت کین به معنای قصد جدا شدن از این تیم نبوده است.
عبدی درباره «معنای آمار پیامک‌های کشف حجاب» ارسالی پلیس در یک استان هشدار داد.
بهانه را باید گرفت. هرچند این بار بهانه مشکلات اقتصادی نبود و از ابتدا هم چیز دیگری می‌گفتند. اما همین اندیشمندان و صاحب‌نظرانی که به بخش‌های اقتصادی دولت معترض بودند چرا کاری نکردید تا مردم اینقدر تحت فشار نباشند، به شورای انقلاب فرهنگی هم گفته‌اند چکار می‌کردید که این‌همه جوان با شما بیگانه هستند؟ این معنای درس‌گرفتن از رخدادهای اخیر است.
توئیتر باشگاه ولورهمپتون در واکنش به مصاحبه بعد از بازی کلوپ، نتیجه تقابل این تیم با لیورپول را با یک اموجی معنی دار تغییر داد.
امید نورافکن به معنای واقعی یک فوتبالیست حرفه‌ای به شمار می‌رود که تمام تلاشش را برای تطابق سبک بازی‌اش با تفکرات مربی به کار می‌گیرد.
سفارت روسیه در آمریکا با اشاره به تعیین سقف قیمت برای نفت مسکو، اعلام کرد که این اقدام عملا به معنای تغییر شکل اصول بنیادین بازار آزاد است.
محمد فاضلی جامعه شناس در صفحه شخصی اش نوشت: غرور از این برد به معنای ندیدن روز‌های غمبار و تیره این سرزمین و مردمانش نیست، چشم پوشیدن بر همه رنج و غمی نیست که از بلوچستان تا کردستان را در برگرفته، تایید سیاست و روش نادرستی نیست که از اقتصاد تا محیط زیست را در برگرفته؛ این فقط غرور غمبار برای ایران است.
درست ۲۴ ساعت پس از اظهار نظر معاونت حقوقی باشگاه استقلال درباره لیست مازاد باشگاه یکی از مسئولان این باشگاه در این رابطه، هرگونه لیست مازادی را غیر واقعی عنوان کرده و معتقد است چون لیستی وجود ندارد پس از اظهار نظر در این باره هم معنی ندارد.
رئیس جمهور عراق به تحولات عراق پس از فروکش کردن اعتراضات واکنش نشان داد.
واکنش برخی اعضای مجمع به ادعای عجیب شایسته که مدتهاست دیگر رئیس فدراسیون تنیس نیست و به عنوان عضو هیات اجرایی راهی سفرهای خارجی می‌شد، لبخند معنی دار بود.
نمایندگان مردم استان فارس در حاشیه بازدید از غرفه گروه بهمن در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو ضمن تاکید بر پیشرفت روز افزون محصولات با کیفیت این مجموعه خودروساز بیان داشتند: با عرضه محصولات گروه بهمن در بورس کالا به رونق و ارتقای تولیدات خودرویی این مجموعه کمک خواهیم کرد.
نماینده مردم رباط کریم در واکنش به اینکه هیچ یک از نمایندگان زن به هیات رئیسه راه نیافتند، یادآور شد: نمایندگان زن هم برای انتخابات هیات رئیسه کاندیدا بودند اما صفر کیلومتر بودند، به این معنی که بار اولی است که به مجلس آمده‌اند و طبیعتاً مجلس در انتخاب میان کسانی که دارای تجربه هستند و کسانی که کمتر تجربه دارند، قطعاً افراد باتجربه را انتخاب می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ