محققان در حال بررسی ارتباط بین بی خوابی و کمردرد هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسیاری از ما بر اثرِ فشار‌های کاری و روزمره نمی‌توانیم خواب مناسبی داشته باشیم، اما گاهی با رعایت برخی نکات ساده مانند استفاده از مواد غذایی خواب‌آور می‌توانیم کیفیت خواب خود را بالا ببریم. مواد غذایی خواب آور از بهترین روش‌هایی است که می‌توانید به کمک آن‌ها بیخوابی خود را درمان کنید.
بسیاری از ما بر اثرِ فشار‌های کاری و روزمره نمی‌توانیم خواب مناسبی داشته باشیم، اما گاهی با رعایت برخی نکات ساده مانند استفاده از مواد غذایی خواب آور می‌توانیم کیفیت خواب خود را بالا ببریم.مواد غذایی خواب آور از بهترین روش‌هایی است که می‌توانید به کمک آن‌ها بیخوابی خود را درمان کنید. ما در اینفوگرافیک زیر به برخی از این مواد غذایی که به بهبود خواب کمک می‌کنند اشاره کرده‌ایم.
گاه بعضی از اختلالات جسمی یا روانی ممکن است غیرمرتبط با تغذیه به‌نظر برسد که مانع از روند بهبود خواهد بود. "بی‌خوابی" از جمله این اختلالات است که کمبود بعضی از املاح و ویتامین‌ها می‌تواند عامل بروز یا تشدید آن شود.
گفته می‌شود که حجامت، بی‌تحرکی خون را برطرف کرده و جریان انرژی را در بدن افزایش می‌دهد، عدم تعادل ناشی از آسیب یا بیماری در بدن را اصلاح می‌کند و به طور کل زندگی روزمره را بهبود می‌بخشد. حجامت می‌تواند تسکین قابل توجهی برای انواع بیماری‌ها باشد مانند درد‌های عضلانی استخوانی، اضطراب، افسردگی، سرفه‌های حاد و مزمن و بیخوابی.
استفاده از برخی از دمنوش‌ها نیز می‌تواند در بهبود وضعیت خواب و درمان بیخوابی بسیار موثر باشد.
محققان دقیقاً مطمئن نیستند که چگونه بیخوابی بر خطر سکته مغزی تأثیر می‌گذارد، اما تحقیقات قبلی نشان می‌دهد که ممکن است باعث التهاب مضر شود.
تحقیقات در مورد رفتار سازمانی خواب را عامل مهمی برای موثر بودن در کار تشخیص داده است. یافته‌ها نشان می‌دهند شب‌هایی که کارمندان خواب خوبی داشته اند (یعنی کیفیت یا مدت زمان خواب بیش تر) روز بعد در انجام وظایف اصلی شان بهتر عمل کرده و در محل کار مشارکت بیش تری داشته و به احتمال زیاد از همکاران شان حمایت کرده‌اند.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که پایبندی به یک روال خواب منظم از شریان‌ها در مقابل افزایش سن محافظت می‌کند.
پیرس مورگان، مجری و سلبریتی مشهور انگلیسی، نسبت به شکست یونایتد واکنش تمسخرآمیزی داشت.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد نوجوانانی که به طور منظم نمی‌توانند خواب خوب شبانه داشته باشند، ممکن است در بزرگسالی با خطر بیشتر ابتلا به بیماری ام اس مواجه باشند.
بر اساس داده های یک مطالعه جدید، عادت داشتن به اهمال‌کاری می‌تواند نشان‌دهنده مشکلات عمیق‌تر در سلامتی مانند افسردگی، اضطراب، دردهای ناتوان‌کننده، بدخوابی و همچنین نداشتن تحرک جسمانی باشد.
نوسانات خلقی، گُرگرفتگی تعریق شبانه و بد خوابی همه این‌ها علائم ناتوان کننده یائسگی هستند. اکنون تحقیقات جدید نشان می‌دهد که این علائم می‌توانند مدت‌ها قبل از پایان دوره قاعدگی شروع شوند.
در مقایسه با افرادی که الگوی خواب سالمی داشتند، افرادی که خروپف می‌کردند یا خواب‌آلود بودند ۱۰ درصد بیشتر در معرض ابتلاء به گلوکوم بودند.
برای غلبه بر نشخوار فکری و اضطراب شبانه توصیه می‌شود که بخشی از روز خود را به نگرانی های‌تان اختصاص دهید. ۱۰ تا ۲۰ دقیقه وقت بگذارید و آن چه را که نگران آن هستید یادداشت کرده یا صرفا به آن فکر کنید بدون آن که به دنبال راه حلی باشید.
در صورتی که مشکل بیخوابی دارید، در به خواب رفتن مشکل دارید و یا نمی‌توانید در طول روز بیدار بمانید، تلفن همراه شما می‌تواند علت اصلی این موضوع باشد.
ظاهرا بدخوابی شبانه باعث کاهش فعالیت در بخشی از مغز انسان می‌شود که تمایل به زندگی و رفتار اجتماعی را تشویق می‌کند.
ظاهرا بدخوابی شبانه باعث کاهش فعالیت در بخشی از مغز انسان می‌شود که تمایل به زندگی و رفتار اجتماعی را تشویق می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ