لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل هلند از پاسخ مستقیم درباره آمادگی آنخل دی‌ماریا و حضور او در این دیدار طفره رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل اسکالونی فهرست بازیکنان تیم ملی آرژانتین برای حضور در بازی‌های فیفادی خردادماه را اعلام کرد.
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، در یک ویدیو درباره نحوه آماده‌سازی آلبی‌سلسته و برنامه‌های تکنیکی‌اش در فینال جام جهانی 2022 صحبت کرد.
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، می‎‌گوید این تیم سعی کرده به سبکی بازی کند که سازگاری بیشتری با لیونل مسی داشته باشد.
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، درباره آینده لیونل مسی صحبتهایی داشت که خبرساز شده است.
لیونل اسکالونی دقایقی پیش قراردادش با فدراسیون فوتبال آرژانتین را تمدید کرد. او تا سال 2026 هدایت آلبی‌سلسته را به عهده خواهد داشت.
قرارداد لیونل اسکالونی با تیم ملی آرژانتین هنوز تمدید نشده و طبق ادعای رسانه های آرژانتینی، تنها یک مانع در راه رسیدن به توافق نهایی وجود دارد.
لیونل اسکالونی هنوز با فدراسیون فوتبال آرژانتین برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است. یک روزنامه نگار آرژانتینی ادعایی جدید در مورد تردیدهای مربی قهرمان جهان برای تمدید مطرح کرد.
آندره‌آ استراماچونی، سرمربی سابق استقلال، در یک مصاحبه درباره فینال جام جهانی قطر صحبت کرده و می‌گوید ورود لائوتارو مارتینز و پائولو دیبالا به زمین به نفع آرژانتین تمام شد.
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، پس از قهرمانی در جام جهانی، به صحبت‌های کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه واکنش نشان داد.
بزرگترین ورزشگاه جام جهانی از همان ابتدا مخصوص بازی‌های قهرمان این رقابت‌ها بود!
لیونل اسکالونی، سرمربی جوان آرژانتین، با فتح جام جهانی 2022 قطر نامش را به عنوان یکی از مربیان بزرگ تاریخ فوتبال این کشور ثبت کرد.
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، مدعی شد شبی تاریخی برای فوتبال این کشور رقم خورده است.
لیونل اسکالونی، مربی آرژانتین، امروز باید تصمیم بگیرد که آنخل دی‌ماریا در ترکیب اصلی برابر فرانسه بازی کند یا تیمش را با سیستم 3-4-3 و لیساندرو مارتینز در دفاع به زمین بفرستد.
رمز و راز رسیدن آرژانتین به فینال و شاید قهرمانی احتمالی این تیم در کادر لیونل اسکالونی قابل رویت است.
پاسخ اسکالونی به حریف فینال آرژانتین؛ مراکش یا فرانسه؟
لیونل اسکالونی در نشست خبری بازی با کرواسی از لیونل مسی در مقابل انتقادات به خاطر اتفاقات حاشیه ای پس از بازی با هلند دفاع کرد.
پر کردن جای خالی دی‌ماریا مهمترین دغدغه اسکالونی در حالی است که تیم او دو محروم هم دارد.
لیونل اسکالونی می گوید باعث افتخار اوست که باید با مربی به نام فن خال روبرو شود.
آرژانتینی‌ها یکی از طولانی‌ترین شب‌های خود را پشت سر گذاشتند. روحیه بازیکنان آلبی‌سلسته به شدت پایین است و کادر فنی به عنوان تراپی، ملاقات با خانواده‌ها را در نظر گرفته است.
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، احتمال تغییرات در فهرست 26 نفره نهایی تیمش قبل از بازی برابر عربستان را رد نکرد.
لیونل اسکالونی، مربی آرژانتین، معتقد است که از طرف مردم کشورش فشاری روی تیم برای کسب عنوان قهرمانی نیست ولی همه تلاش‌شان را برای این مهم خواهند کرد.
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، فهرست 32 نفره مدنظرش را اعلام کرد تا در یک قدمی تصمیم نهایی برای 26 نفر اعزامی به جام جهانی باشد.
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، قراردادش با فدراسیون فوتبال این کشور را تا سال 2026 تمدید کرد.
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، می‌گوید بازیکنانش برابر همه حریفان با تمام وجود به میدان می‌روند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ