لسترسیتی انزو مارسکا از منچسترسیتی را به عنوان سرمربی جدیدش معرفی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی سابق تیم ملی بوکس ایران به عنوان مربی بازتوانی و کمک مربی بدنساز تیم، فعالیت خود را در پرسپولیس آغاز کرد.
در آستانه نشست رسمی و گفت‌وگوی مکرون با بن‌سلمان، یک منبع آگاه در کاخ ریاست جمهوری فرانسه فاش کرد که رئیس جمهور این کشور از، ولی عهد عربستان سعودی خواهد خواست تا برای پایان جنگ در اوکراین کمک کند.
مربی تیم ملی ایران نام کمک خارجی امیر قلعه‌نویی را به طور رسمی اعلام کرد.
دو باشگاه چلسی و بایرن مونیخ برای انتقال مربی آبی‌های لندنی به توافق رسیدند.
امارات و روسیه به طور یکسان به نهادهای رسمی اطلاعاتی متکی نیستند بلکه بیشتر به اطلاعات غیررسمی شبکه‌های اطلاعاتی وابسته‌اند؛ بنابراین نه‌تنها روابط رسمی نهادی میان سرویس‌های اطلاعاتی روسیه و همتایان اماراتی‌اش مهم است بلکه روابط شخصی استراتژیک به همگام‌سازی فعالیت‌های روسیه و امارات در سایه کمک کرده است.
قرچک- معاون امنیتی وزیر کشور گفت: شهید حیدری و همرزمانش بنا به دعوت رسمی دولت سوریه برای کمک تخصصی و مستشاری به این کشور اعزام شدند، اما به دست خبیث‌ترین انسان‌های روی کره زمین به شهادت رسید
ادعای گالانت درباره تلاش ایران برای حضور مستقل نظامی در این کشور‌های منطقه در حالی مطرح می‌شود که مقامات ایران تاکید کرده‌اند با فعالیت‌های نظامی مداخله‌جویانه در منطقه که ناقض امنیت و استقلال کشور‌ها باشد، مخالفند. حضور نظامیان ایران در سوریه نیز تنها به شکل مستشاری و با درخواست دولت رسمی سوریه برای مبارزه با تروریسم و کمک به تامین امنیت این کشور انجام شده است.
باشگاه پرسپولیس در بیانیه رسمی پاسخ اظهارات بازیکنان استقلال را داد.
وینگر نارنجی‌پوشان کرمان با کسب عنوان آقای گلی امیدوار است.
جنیفر دولئاک و نیکلاس سندرز، دو اقتصاددان مطرح بر این باور هستند که با تغییر ساعت رسمی کشور، آمار دزدی‌ها در مجموع ۷% کمتر می‌شود و این آمار در فصل بهار و با تغییر ساعت، در ساعات عصرگاهی ۲۷% کاهش می‌یابد. آن‌ها گفته‌اند: «بیشتر جنایات خیابانی در عصر هنگام و بین ساعات ۵ تا ۸ بعدازظهر رخ می‌دهند و در صورتی که هوا روشن باشد، احتمال اینکه رهگذران بتوانند قربانیان را دیده و به آن‌ها کمک کنند و درعین حال فرد خاطی را مشاهده و شناسایی کنند، بالا خواهد رفت.»
رئیس جمهوری سوریه در دیدار با اعضای هئیت کمیته برادری و دوستی پارلمان لبنان، از کمک های رسمی و مردمی این کشور به مردم زلزله زده سوریه قدردانی کرد و گفت روابط میان طرفین برادرانه است.
رئیس قوه قضائیه گفت: کسانی که عضو شورای عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری می‌شوند باید وقت موسع داشته باشند و بواسطه گرفتاری‌ها و مشغله‌های دیگر از پیشبرد امور مربوط غفلت نورزند.
نیکولو زانیولو که انتقالش از رم به گالاتاسرای رسمی شده، شب گذشته در ورزشگاه خانگی این باشگاه برای کمک به زلزله‌زدگان ترکیه حاضر شد.
خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد که دومین هواپیمای حامل کمک های انسانی ایران به آسیب دیدگان زلزله، وارد فرودگاه لاذقیه شد.
خبرگزاری رسمی سوریه از ورود نخستین هواپیمای حامل کمک های بشردوستانه ایران جهت زلزله زدگان سوری به فرودگاه دمشق خبر داد.
«الی کوهن» وزیر خارجه اسرائیل با انتشار بیانیه‌ای رسمی نوشت: «به نمایندگی از کابینه اسرائیل تأسف عمیق خود به ملت ترکیه به سبب این زمین‌لرزه را اعلام می‌کنم».
رئیس جمعیت هلال احمر از ارسال نامه رسمی برای کمک به مردم زلزله زده دو کشور ترکیه و سوریه خبر داد.
رضا کرمانشاهی که امروز به صورت رسمی از داوری خداحافظی کرد، از عملکرد تیم داوری دربی تمجید می‌کند.
رئیسی در پاسخ به سوال یک دانشجو درباره استفاده از سعید جلیلی در دولت گفت: من برای پذیرش مسئولیت رسمی هم چند بار پیشنهاد کردم، اما نپذیرفتند، ولی همین الآن هم که در سایه هستند، به دولت کمک می‌کنند.
علیرضا فغانی و کمک های ایرانی‌اش کار خود را در جام جهانی قطر به طور رسمی آغاز کردند.
رئیس مرکز ملی پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: با کمک شهرداری‌ها و وزارت کار، شغل دستفروشی از یک حرفه کاذب و مزاحم به یک شغل مفید و رسمی تبدیل می‌شود.
در ادامه سیاست‌ های جنگ‌ افروزانه آمریکا با هدف تداوم جنگ در اوکراین، کاخ سفید در بیانیه ای رسما ارائه کمک ۳ میلیارد دلاری به اوکراین را رسانه ای کرد.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه، کشور ما همچنان از فقدان اسناد رسمی قابل اتکای آمایش سرزمین رنج می برد، گفت: اسناد آمایشی دولت کمک چندانی به تدوین برنامه هفتم نمی کند.
سال گذشته طبق آمارهای رسمی و غیررسمی از روند تولید و نمایش فیلم‌ها مشخص بود که بیش از ۳۰۰ فیلم منتظر اکران هستند و این آمار چند بار در جشنواره فجر سال قبل و در صحبت‌های برخی سینماگران تاکید شد، اما با وجود نگرانی‌ها در این مورد، نه تنها سینماها رونقی پیدا نکردند بلکه همان اکران آنلاینی که خیلی‌ها امید داشتند می‌تواند به کم شدن بار اکران کمک کند، دچار رکود شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ