افسانه‌ها درباره‌ی عنکبوت‌های شتری معمولاً حول سرعت دویدن ۴۰ کیلومتر در ساعت آن و چگونگی رشدش به اندازه انسان‌هاست! در این مطلب درباره‌ی این افسانه‌ها، منشا آن‌ها و حقایق مربوط به عنکبوت شتری می‌خوانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالرزاق حمدالله گل عجیبی را در دیدار برابر الطائی به ثمر رساند.
دو باشگاه منچسترسیتی و لایپزیش برای انتقال یوشکو گواردیول هنوز به توافق نهایی دست پیدا نکرده‌اند.
عجیب‌ترین سورپرایز نقل و انتقالات تابستان امسال احتمالا در باشگاه النصر عربستان رقم می‌خورد.
منتشر شدن عکس روی جلد بازی جدید شرکت EA Sports با عنوان اف‌سی24 که اولین بازی این شرکت با نامی به جز نام فیفا است با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.
این شایعه که آرسنال قصد دارد کیلیان امباپه را از پی‌اس‌جی بخرد، هواداران تیم را بهت‌زده و شوکه کرده است.
بازیکنان الاهلی پس از قهرمانی در دسته اول عربستان و صعود به لیگ حرفه ای، هیچ شادی خاصی انجام ندادند که در نوع خود جالب توجه بود.
الکلاسیکوی عربستان در حالی با تساوی 2 – 2 به پایان رسید که الهلال گل های کاملا یک شکلی با سرنوشت مشابه به ثمر رساند.
دست­‌نوشته­ وینیچ کتابی ۲۴۰ صفحه‌­ای بوده که تا به حال به هیچ زبانی ترجمه نشده‌­­است. گمان می‌رود این کتاب را در سال­های ۱۴۰۴ – ۱۴۳۸ نوشته شده باشد. وینیچ دارای تصاویری مبهم و طرح‌­هایی‌­ست که به نظر می­آید مربوط به چیز‌های متنوعی از جمله گیاهانی عجیب­‌و­‌غریب و زنانی با شکم‌­های متورم، درحال استحمام در استخر­هایی سبز رنگ است.
دنی ولبک به طرز عجیبی فرصت فوق العاده برابر دروازه خالی چلسی را به آسمان زد.
کاشمر ـ فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از دستگیری مادر و ۲ پسر جوان قاچاقچی‌اش که اقدام به بلعیدن بیش از ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کرده بودند، خبر داد.
کاشمر ـ فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از دستگیری مادر و ۲ پسر جوان قاچاقچی‌اش که اقدام به بلعیدن بیش از ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کرده بودند، خبر داد.
بهترین پاسور والیبال ایران؛ کسی که نسان داد سن‌ و سال فقط برایش یک عدد است.
درگیری عجیب و غریب کادر دو تیم سایپا و استقلال خوزستان لحظاتی باورنکردنی در زمین دستگردی رقم زد.
یکی از مشکلات خطرناکی که ممکن است زلزله‌های القایی به همراه داشته باشند، جلو انداختن زلزله‌های طبیعی و یا تشدید آن‌ها است.
یکی از عجیب‌ترین صحنه‌های فوتبال ایران را پس از سوت پایان مسابقه در ورودی رختکن ورزشگاه دستگردی اکباتان شاهد بودیم.
گری ریجوی قاتلی بود که بین سال‌های ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۰ میلادی ۷۱ زن را خفه کرد. او به دلیل همکاری با پلیس از مجازات مرگ نجات پیدا کرد و در پیدا کردن محل جسد هر ۷۱ زنی که به قتل رسانده بود با پلیس همکاری کرد.
تلسکوپ افق رویداد (EHT)، یک آرایه تلسکوپی متشکل از آنتن‌های رادیویی در سراسر جهان، یک اختروش دور (کوازار یا اختروش هسته فعال به شدت نورانی و دوردستی است که وابسته به یک کهکشان جوان است که از ابرسیاهچاله نیرو می‌گیرد) به نام «NRAO ۵۳۰» را مطالعه کرده که نور آن برای رسیدن به ما ۷.۵ میلیارد سال سفر کرده است.
شواهد نشان می‌دهد مردم شرق آسیا اولین کسانی هستند که توانسته‌اند یک عمل قطع عضو موفقیت آمیز انجام دهند. تا قبل از این، قدیمی‌ترین قطع عضو تایید شده مربوط به ۷۰۰۰ سال پیش در کشور فرانسه بود که بازوی یک مرد، درست از زیر شانه قطع شده بود.
سایپا که این روزها در لیگ یک برای رسیدن به لیگ برتر می جنگد، روزگاری دبل قهرمانی را در فوتبال ایران به نمایش می گذاشت.
هفته چهاردهم لیگ برتر زنان، با شکست غیر منتظره شهرداری سیرجان و پیروزی سپاهان، خاتون و ملوان همراه شد.
فدراسیون جهانی شطرنج معتقد بوده که رقابت ملی پوش ایران با ملی پوش آمریکا هیجان انگیز‌ترین بازی‌ها در دور هفتم مسابقات شطرنج تاتا استیل بوده است.
تمام اخبار جام جهانی 2022 قطر را در سریع‌ترین زمان در این پست دنبال کنید.ما هر لحظه این پست را به روز می‌کنیم.
گل عجیب و مشکوک ژاپن به اسپانیا، آلمان را در آستانه حذف از جام جهانی قرار داده است.
با انتشار لیست جدید بدهی‌های باشگاه پرسپولیس، اسامی عجیبی در بین آنها دیده می‌شود که در ادامه این گزارش به آنها خواهیم پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ