بازیکن هوادار می گوید بابت انتخاب این باشگاه خوشحال است و در سال جدید روی موفقیت خودش و تیمش تمرکز می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وینگر هوادار نسبت به عدم اعلام پنالتی روی خود واکنش جالبی داشت.
هر چه از نظر مادی بیشتر به دست آوریم بیش‌تر باور می‌کردیم که از نظر عاطفی لیاقت داریم. راحتی دنیای مدرن شروع به فریب دادن مان کرد تا فکر کنیم شادی در لحظه حقی است که از زمان چشم باز کردن و تولدمان برای ما در نظر گرفته شده است.
هافبک تیم هوادار با نظر محمود فکری قراردادش را با این تیم تمدید کرد.
عیسی مرادی با محرومیت شهریار مغانلو این فرصت را دارد، تا یکبار دیگر در ترکیب اصلی سپاهان قرار بگیرد.
ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد: ما هیچ اولویتی بالاتر از تضمین آزادی اتباع آمریکایی که به ناحق در خارج از کشور بازداشت شده‌اند، نداریم و بی‌وقفه برای تضمین آزادی اتباع آمریکایی که به ناحق در ایران بازداشت شده‌اند، تلاش می‌کنیم. وی گفت: ما بار دیگر از ایران می‌خواهیم که از شیوه ناپسند خود در حبس ناعادلانه اتباع خارجی به عنوان اهرم سیاسی دست بردارد و شهروندان آمریکایی عماد شرقی، مراد طاهباز و سیامک نمازی را فوری آزاد کند.
حضرت آیت الله جوادی آملی گفت: کسی که فکر زنده در او ظهور ندارد، تصمیم زنده در او ظهور ندارد، عزم و اراده زنده در او ظهور ندارد، هر چه در او جا می‌گیرد یا اندیشه‌های مادی است که مرده است یا انگیزه‌های دنیایی است که مرده است، چنین انسانی لیله القبر است و نه لیله القدر.
سخنگوی باشگاه فولاد توضیحاتی در مورد انتخاب سرمربی جدید این تیم ارائه داد.
بابک مرادی فرصت داشت در همان دقایق ابتدایی از مس رفسنجان پیش بیفتد.
مهاجم سپاهان امیدوار است در حضور تماشاگران اصفهانی به برتری مقابل پرسپولیس برسند.
هافبک اسبق استقلال روز گذشته با انگیزه‌هایی متفاوت برابر پرسپوليس قرار گرفت و نمایش خوبی نیز به جا گذاشت.
وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: محتوا و فرایند و فناوری آموزش، شایسته است در جهت فطری انسانی خدایی، معادی و دارای پیوست اخلاقی باشد تا مدارس رسالت خود را برای نسل آینده بشر به نیکی انجام داده باشد.
الناز بایرام‌زاده گفت: از آنجایی‌که ناصرالدین‌شاه در حرمسرایش بیش از یکصد تن زن، اعم از عقدی و صیغه‌ای داشته است باعث می‌شود مردم گمان کنند که او مردی عیاش و فاسد بوده. البته در این‌باره نمی‌توان به مخاطب ناآگاه خرده گرفت، چون شناخت ناصرالدین‌شاه مستلزم مطالعه بسیار اسناد و متون دست‌نخورده است.
مردی که می‌خواهد به همسرش ابراز محبت کند و هنگام بیرون رفتن از منزل، متوجه خاک روی میز می‌شود؛ به جای بیان دوست داشتن روی میز یک قلب می‌کشد، اما همسرش فکر می‌کند آن، نشانه اعتراض به کثیفی منزل است! بنابراین داشتن مهارت گفتگو، یکی از اصلی‌ترین مسائل در ایجاد آرامش در خانواده است که این مهارت باید توسط بانوان در خانواده تببین شود.
غلامعلی بِسکی معروف به بابا بسکی حامی فعال و حامی محیط زیست قبل از مرگش نیز فقط به محیط زیست فکر می‌کرد؛ به طوری که وصیت کرده بود حتی بر مزارش هم سنگ قبر کار نشود تا مانع رشد سبزه نباشد.
بابک مرادی می گوید با اینکه آلومینیوم تیم خوبی است اما آنها برای کسب سه امتیاز وارد زمین خواهند شد.
زمان بکارگیری کمک داور ویدئویی در بازیهای لیگ برتر هنوز مشخص نشده است.
مشاور رسانه ای باشگاه فولاد گفت که این تیم با هدف قهرمانی در جام حذفی، پای به این مسابقات خواهد گذاشت.
مراد ثقفی گفت: پیشنهاد من این است که ما نظر خودمان را بگوییم. برای اینکه بدانیم مردم چه فکر می‌کنند، هم مطبوعات و رسانه‌ها هستند که باید فعال بمانند و پرسش‌ها را مطرح یا جمع‌آوری کنند و به بحث بگذارند و هم ابزار‌های سنجش دقیق و علمی وجود دارند. نظرسنجی کنیم.
مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال، گفت: سال پرکاری پیش رو داریم و تغییرات مشکل‌ساز می‌شود، امیدوارم وزارت ورزش و جوانان با فکر و درایت و با توجه به منافع ملی تصمیم درست و برد برد بگیرد.
وحید مرادی برای سومین دوره پیاپی نائب‌رئیس کنفدراسیون روئینگ آسیا شد
مراد یاکین، سرمربی سوئیس، بعد از شکست مقابل برزیل می‌گوید تیمش از هم‌اکنون به فکر بازی سرنوشت‌ساز خود مقابل صربستان در روز آخر مرحله گروهی است.
هفتم آذرماه مصادف است با آسمانی شدن مردی که در مسیر توسعه دانش و فناوری از حوزه دفاعی تا سلامت گام‌هایی بلند برداشت به وسعت اقتدار و اعتلای یک میهن.
«شرکت‌های دانش بنیانی که این روز‌ها در کشور حرف‌شان زیاد زده می‌شود، به هیچ عنوان دانش بنیان نیستند و تنها برای کسب منافع مادی و استفاده از رانت‌ها تشکیل شده اند و هیچکدام از آن‌ها بر پایه نوآوری و دانش نیستند، بلکه بسیاری‌شان تبدیل به دکانی شده‌اند که تنها به فکر منابع مالی هستند و این حرف‌هایی که در موردشان زده می‌شود محلی از اعراب ندارد.»
کرم بیسکوییت نوعی دسر لطیف و خوشمزه است که از ترکیب بیسکوییت با موادی مانند شیر، شکر و خامه تهیه می‌شود و برای پذیرایی بسیار مناسب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ