خرم‌آباد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان خبرهای جدیدی از کاوش باستان‌شناسی در شهر قدیم «شاپورخواست» را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون نظر تحلیلگر طلا برای رکورد جدید، اخبار مهم بورس فردا شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ کدامند؟، افزایش سرمایه سنگین ۹۶۹۹۳ درصدی یک نماد، در عرضه اولیه بمولد به هر کد چند سهم رسید؟، در هفته پیش رو کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، پیش بینی مهم قیمت طلا فردا ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ، شرط بندی هلدینگ وارن بافت روی بازار مسکن، خبرهای مهم برای سهامداران تاپیکو، شرانل و وکبهمن؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سرمربی اشتوتگارت، خبرها درباره پیوستن کاپیتان ژاپنی این تیم به لیورپول را تایید کرد تا انتقال اندو به این باشگاه انگلیسی قطعی شود.
تاکنون خبر‌های مختلفی در مورد سری آیفون ۱۵ منتشر شده است. حالا تصاویری از نسخه اولترا نسل جدید آیفون منتشر شده که آن را با دکمه اکشن نشان می‌دهد. تصاویر تأیید می‌کنند که اپل قصد دارد سوئیچ قطع‌کردن صدا را با دکمه اکشن در کناره دستگاه جایگزین کند.
انتشار اخبار نادرست از تحولات باشگاه استقلال در سه روز گذشته، یک اتفاق کم سابقه در این باشگاه است.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش توضیحاتی درباره وضعیت جسمانی آذر و توران دو توله یوز ماده آسیایی ارائه داد.
منابع خبری گفته‌اند که رئیس دفتر سیاسی حماس با سفر به تهران قرار است با رهبران ایران دیدار و درباره تحولات جدید منطقه گفتگو کند.
در شرایطی که تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو با استقلال طولانی شده و خبرهایی از مذاکره با مربیان دیگر مطرح شده است، این باشگاه امروز تاکید کرد که «مذاکرات مثبت» با مربی پرتغالی در جریان است.
خبرها حاکی از آن است که یک گروه مقاومت جدید در کرانه باختری اعلام موجودیت کرده است.
امروز مطالبی همچون ۱۰ خبر مهم بورس فردا شنبه | خبر‌های مهم برای گروه قندوشکر، زراعتی و لبنی، مراحل خرید صندوق‌های قابل معامله برای متولدین ۱۴۰۱، خبرهای خوب رییس سازمان بورس، قیمت دنا پلاس اتوماتیک و پراید چقدر شد؟، آیا طلا به قیمت ۲۰۴۸ دلاری خواهد رسید؟، ورود سنگین پول حقیقی به این سه نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون  نرخ دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ایران، پیش بینی بورس فردا | خبرهای خوش برای بازار سهام، پیش بینی قیمت سکه | جسارت خریداران سکه از چه قیمتی گذشت؟، ترین‌های بورس ایران ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ + اینفوگرافیک، سیگنال مثبت به بازار سرمایه | این افراد باید مالیات دهند، در روزهای آینده پالایش یکم رشد بیشتری خواهد کرد یا دارایکم؟، قیمت دنا پلاس اتوماتیک چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: زیردریایی بعثت علاوه بر اژدر به موشک‌های زیرسطح به سطح و زیر سطح به هوا تجهیز خواهد شد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: امروز ارتش از توان بسیار زیادی در عرصه پهپادی برخوردار است و به‌زودی اخبار دیگری هم در مورد پهپادها خواهید شنید.
نماینده مردم سبزوار گفت: خبرها حاکی از طرح تشکیل استان جدید در اطراف تهران است این در حالی است که خراسان رضوی شاخص های لازم را برای تشکیل استان جدید دارد.
نماینده مردم سبزوار گفت: خبرها حاکی از طرح تشکیل استان جدید در اطراف تهران است این در حالی است که خراسان رضوی شاخص های لازم را برای تشکیل استان جدید دارد.
مدیرعامل بیمه ملت با اشاره به طراحی محصولات جدید و نوآورانه در بیمه ملت گفت: خبرهای خوشی در این حوزه در راه است که به‌زودی به اطلاع بیمه‌گذاران، سهامداران و صنعت بیمه خواهد رسید.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از آغاز بررسی ایمنی ۱۶ هزار ساختمان بلند مرتبه و مهم در پایتخت خبر داد و توضیحاتی درباره زلزله محتمل بزرگ در تهران ارائه داد.
اعلام آمار گردشگران خارجی،برپایی بزرگترین نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری در ایران،کشفیات جدید در محوطه های تاریخی سد چمشیر از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی شرایط تخصیص وام سفر را تشریح کرد و گفت: وام ۳۰ میلیون تومانی سفر به سرپرستان خانوار تعلق می گیرد.
حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات گفت: تا امروز ۲۰ نفر از کسانی که در اطلاعیه به آنها اشاره شده، دستگیر شده‌اند و البته این تعداد افراد فردا بیشتر می‌شود.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش با اشاره به خطر آلودگی هوای تهران برای پیروز گفت: در کمیته فنی مربوط به انتقال یوزها موضوع آلودگی هوا بررسی می‌شود.
یزد- وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مشکلات جدی حوزه آموزش و پرورش در استان یزد از جمله کمبود نیرو، پروژه نیمه کاره خیری و ... گفت: مسائل استان یزد را حل خواهیم کرد.
مجید عشقی گفت: با پیگیری‌های انجام شده، منابع جدیدی از صندوق توسعه ملی به بازار سهام وارد شد و برای نخستین بار این صندوق با کد معاملاتی خود اقدام به خرید سهام کرده است؛ این اقدام خوبی برای دولت و بازار سهام محسوب می‌شود چراکه دارایی‌های ریالی این صندوق به نوعی تبدیل به دلار شده است.
پیکه و کلارا اخیرا در چند مکان عمومی باهم دیده شده‌اند و همین موضوع در کنار اتفاقاتی، چون شایعه حاملگی کلارا، خبر‌های مربوط به ازدواج آن‌ها را تقویت می‌کند.
محمد جواد پاینده مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در برنامه سلام صبح بخیر در مورد بازی های دوستانه تیم ملی خبرهای جدیدی را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ