شاگردان سعید الهویی آخرین تمرین خود را پیش از مصاف برابر پرسپولیس در زمین شماره 4 ورزشگاه آزادی برگزار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنان تیم فوتبال گل‌گهر تصور شکست سنگین 4 بر صفر در ورزشگاه آزادی را نداشتند.
پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر هفته آتی در آزادی به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت و سپاهان نیز در ورزشگاه نقش جهان با پیکان روبرو می‌شود. استقلال هم در رفسنجان مهمان مس است.
نمایش گل‌گهر در نیمه دوم دیدار برابر پرسپولیس امیدوارکننده بود و سیرجانی‌ها فشار زیادی در ورزشگاه آزادی به شاگردان گل‌محمدی وارد کردند.
رضا شکاری در ادامه روزهای خوب خود موفق شد در ورزشگاه آزادی گل‌گهر را به ادامه مسابقه امیدوار کند.
دومین بازی امروز و آخرین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی، جدال ۲ تیم پرسپولیس و گل‌گهر است که از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.
دومین بازی امروز و آخرین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی، جدال 2تیم پرسپولیس و گل‌گهر است که از ساعت18:15 در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.
باشگاه پرسپولیس خواستار افزایش ظرفیت بلیت فروشی ورزشگاه آزادی برای دیدار با گل‌گهر شده است.
باشگاه پرسپولیس خواستار افزایش ظرفیت بلیت فروشی ورزشگاه آزادی برای دیدار با گل‌گهر شده است.
باشگاه پرسپولیس برای قسمت غربی ورزشگاه آزادی بلیت 400 هزار تومانی به فروش خواهد رساند.
گل‌گهر در شرایطی مقابل هوادار متوقف شد، که این مسابقه حواشی خاص خود را داشت.
باشگاه گل‌گهر برای حضور بانوان در مسابقه گل‌گهر و فولاد خوزستان اعلام آمادگی کرد.
سعید الهویی در مصاف برابر ذوب‌آهن برای دومین مرتبه به عنوان سرمربی روی نیمکت گل‌گهر خواهد نشست.
خداداد افشاریان در خصوص انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی، برنامه‌های او و همچنین بحث ورود VAR به ایران صحبت کرد.
محمدرضا حسینی بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر ساعاتی پس از مصاف با استقلال یک استوری در واکنش به اتفاقات ورزشگاه آزادی منتشر کرد.
محمدرضا حسینی بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر ساعاتی پس از مصاف با استقلال یک استوری در واکنش به اتفاقات ورزشگاه آزادی منتشر کرد.
استقلال در ورزشگاه آزادی در شرایطی از گل‌گهر میزبانی می‌کند که در دیدار رفت در یک بازی پرحاشیه سه امتیاز را در سیرجان به حساب خود واریز کرد.
با شکست پرسپولیس صدرنشین، اختلاف امتیاز در بالای جدول کم شد و حالا حاشیه امنیت سرخپوشان کاهش یافته است. بازی‌های لیگ از همین شروع نیم‌فصل دوم حساس‌تر شد و تا پایان رقابت‌ها جذابیت صدچندان می‌شود. بازی‌های هفته بعد لیگ به شرح زیر است. جدال تراکتور با فولاد ، سپاهان با گل‌گهر و دربی شمال بین نساجی و ملوان در انزلی ، تماشایی خواهدبود و استقلال چشم به کار بزرگ رحمتی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دارد.
مربی تراکتور با موبایل خود صحنه گل اول گل‌گهر سیرجان را از نظر داوری کارشناسی کرد.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به ورود اعضای تیم پیکان به چمن ورزشگاه آزادی معترض شد.
آخرین تمرین تیم فوتبال گل‌گهر در زمین شماره 4 ورزشگاه آزادی برگزار شد و سپس شاگردان امیر قلعه‌نویی عازم اراک شدند.
پرسپولیس در دیدار هیجان‌انگیز و جذاب موفق شد با تک گل زیبای محمد عمری گل‌گهر را شکست دهد.
همزمان با عملیات ترمیم زمین چمن امام علی و با توجه به وقفه کوتاه مدت در مسابقات لیگ برتر، عملیات احیای چمن ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر هم آغاز شد.
دومین دربی فصل کرمان برخلاف مسابقه اول مس و گل‌گهر در رفسنجان که فقط گل در آن به ثمر نرسید، با چهار گل به پایان رسید و صد دقیقه تلاش بازیکنان و کادر فنی دو تیم یک مسابقه هیجان‌انگیز را در ورزشگاه باهنر، در حضور هواداران رقم زد.
شب گذشته همان طور که در زمین اختصاصی گل گهر یک بازی خوب از سوی تیم های گل گهر و سپاهان دیدیم روی سکوها هم شکوه و حضور پر تعداد تماشاگران جذاب و دیدنی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ