تبریز- رئیس کمیته راگبی هیأت انجمن‌های ورزشی آذربایجان شرقی گفت: راگبی آذربایجان شرقی به عنوان بازوی اصلی تیم ملی شانس موفقیت در المپیک را دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از ملی‌پوشان راگبی‌‌ جوانان ایران در یک سانحه تصادف جان خود را از دست داد.
علی قلی‌زاده زیر آخرین پست سردار آزمون کامنت جالبی گذاشته است.
مسابقه فینال راگبی بانوان قهرمانی کشور، امروز پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ بین تیم‌های البرز و تیم الف خراسان برگزار شد که در نهایت تیم البرز با نتیجه ۱۴ بر صفر بر حریف خراسانی خود پیروز شد و به مقام قهرمانی رسید.
مشهد- تیم راگبی بانوان البرز با برتری در دیدار پایانی به مقام قهرمانی مسابقات راگبی قهرمانی بانوان کشور دست یافت.
مسابقات راگبی قهرمانی بانوان کشور
مسابقات راگبی بانوان کشور با حضور۷ استان در مشهد در حال برگزاری است.
مشهد ـ مسابقات راگبی بانوان کشور با حضور۷ استان در مشهد در حال برگزاری است.
سرپرست فدراسیون راگبی گفت: سطح مسابقات لیگ راگبی مردان به حدی بالا و دور از انتظار بود که در صورت توجه مسوولین به این رشته می‌توانیم روی حضور ایران در المپیک نیز حساب باز کنیم.
سرپرست فدراسیون راگبی پس از دریافت حکمش از وزیر ورزش و جوانان گفت: راه‌اندازی اولین استادیوم راگبی در ایران بزرگ‌ترین آرزوی من است که سعی دارم سال آینده این امر تحقق پیدا کند.
وزیر ورزش و جوانان طی حکمی سرپرست فدراسیون راگبی را مشخص کرد.
امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه در فینال مسابقات راگبی فرانسه با واکنش تند تماشاچیان روبه‌رو شد.
تبریز- تیم راگبی آذربایجان شرقی برای حضور در مسابقات لیگ کشوری در حال آماده سازی است.
تبریز- رئیس کمیته راگبی هیأت انجمن‌های ورزشی آذربایجان شرقی گفت: راگبی آذربایجان شرقی به عنوان بازوی اصلی تیم ملی شانس موفقیت در المپیک را دارد.
مسابقات لیگ راگبی ساحلی آقایان و بانوان کشور بصورت همزمان در تهران و کرمان برگزار شد و در پايان قهرمانان هر بخش معرفي شدند.
در حاشیه برگزاری یک مراسم راگبی در جنوب فرانسه سه گاو نر تنومند در یک دور افتخاری پیش از مسابقه رژه رفتند که هدف آن تجلیل از کیفیت گوشت گاو در منطقه بود، اما یکی از گاو‌ها از دست مردی که او را نگه داشته بود فرار کرد و وارد زمین شد. بازیکنانی که در زمین خود را گرم می‌کردند - بسیاری از آن‌ها پیراهن تمرینی قرمز به تن داشتند - به سرعت تمرینات خود را رها کردند و پراکنده شدند. در این حادثه کسی آسیب ندید.
رابی کین به کادر فنی سم آلاردایس در لیدز اضافه خواهد شد. مربی ایرلندی که 58 بار برای لیدز بازی کرده، همراه کارل رابینسون، دو دستیار آلاردایس خواهند بود.
هواداران اینترمیلان اعتراض شدیدی نسبت به گل مشکوک یوونتوس در نیمه اول بازی امشب داشتند.
ملی پوش راگبی امیدوار است باتوجه به شرایط خوب تیم اعزامی به رقابت های غرب آسیا بتوانند تیم ملی قطر را شکست دهند.
سرمربی تیم ملی راگبی گفت: در شرایطی باید در مسابقات راگبی غرب آسیا مقابل تیم چند ملیتی قطر قرار بگیریم که مجبوریم از زمین‌های چمن که متعلق به فوتبال است، برای تمرین استفاده کنیم.
اولین بازیکن لژیونر راگبی ایران پس از عقد قرارداد با تیم سانتابویانا اسپانیا گفت: سعی خواهم کرد که بهترین بازیکن لیگ اروپا شوم و جایگاه راگبی ایران را به دنیا نشان دهم.
رئیس انجمن راگبی از لژیونر شدن اولین بازیکن این رشته در طول تاریخ خبر داد و گفت: علی یاقوتی اولین بازیکن لژیونر راگبی ایران است که از تیمهای داخلی به اروپا راه پیدا می‌کند و فردا برای عقد قرارداد راهی اسپانیا می‌شود.
تیم های ملی راگبی ۱۵ نفره ایران و قطر طی روزهای ۸ و ۱۱ مهر در چارچوب مسابقات غرب آسیا در ورزشگاه شیرودی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
مسابقات راگبی غرب آسیا برای اولین بار مهرماه به میزبانی ایران برگزار می‌شود و علی استکی بازیکن ایرانی، ایتالیایی برای شرکت در این مسابقات چهارشنبه 23 شهریور به ایران می‌آید.
تصور کنید در جریان یک مسابقه راگبی وقتی به خط هدف رسیدید، شیرجه می‌زنید و به جای برخورد به زمین در آب فرو می‌روید. این مسابقه راگبی عجیب در دریاچه ژنو برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ