اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسابقات رنکینگ کشوری اسنوکر زیر ۲۱ سال بانوان
مسابقات انتخابی برای مشخص شدن ملی پوش اوزان ۶۱، ۷۴ و ۷۹ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان (سال ۲۰۲۳) برگزار می‌شود.
مسابقات «تک لیفت» قهرمانی مردان کشور
تیم رباتیک دانش آموزان منتخب از سراسر کشور جهت شرکت در ۵ لیگ مسیریاب، راگبی، سومو ، خلاقیت و گزارش فنی در رده زیر ۱۷ سال با دانش آموزان ۲۴ کشور جهان در پکن رقابت خواهند کرد.
مسابقات بوکس قهرمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران انتخابی تیم ملی به میزبانی مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (علیه‌السلام) و هیأت بوکس خراسان جنوبی در حال برگزاری است.
مسابقات لیگ کاراته «وان» کشور در کرمانشاه
مسابقات قایقرانی روئینگ قهرمانی جوانان
مسابقات قایقرانی روویینگ قهرمانی جوانان
تیم ملی ساواته کشورمان در مسابقات جهانی 2023 موفق به کسب 5 مدال رنگارنگ شد.
در روز دوم رقابت‌های جهانی هانمادانگ نمایندگان ایران موفق به کسب 4 نشان طلا، نقره و برنز شدند.
در پایان روز نخست رقابت‌های جهانی هانمادانگ، نمایندگان کشورمان موفق به کسب 2 نشان ارزشمند طلا شدند.
مسابقات قهرمانی سه‌گانه از امروز به میزبانی شهر تبریز و با حضور ۲۱۰ ورزشکار از سراسر کشور برگزار شد.این مسابقات در پنج رده سنی نونهالان تا بزرگسالان در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌گردد.
مشهد- تیم راگبی بانوان البرز با برتری در دیدار پایانی به مقام قهرمانی مسابقات راگبی قهرمانی بانوان کشور دست یافت.
مسابقات راگبی بانوان کشور با حضور۷ استان در مشهد در حال برگزاری است.
مشهد ـ مسابقات راگبی بانوان کشور با حضور۷ استان در مشهد در حال برگزاری است.
سرپرست فدراسیون راگبی گفت: سطح مسابقات لیگ راگبی مردان به حدی بالا و دور از انتظار بود که در صورت توجه مسوولین به این رشته می‌توانیم روی حضور ایران در المپیک نیز حساب باز کنیم.
امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه در فینال مسابقات راگبی فرانسه با واکنش تند تماشاچیان روبه‌رو شد.
تبریز- تیم راگبی آذربایجان شرقی برای حضور در مسابقات لیگ کشوری در حال آماده سازی است.
معترضان وابسته به گروه Just Stop Oil، فینال مسابقات قهرمانی راگبی در انگلستان را با دویدن به زمین و پاشیدن پودر نارنجی رنگ به سمت بازیکنان، قطع کردند. در نتیجه این رویداد دو تظاهرکننده دستگیر شدند. این گروه در صفحه توییتر خود نوشت: زمان برای مقابله با بحران آب و هواست. تا زمانی که دولت [بریتانیا]سوخت‌های فسیلی جدید را متوقف نکند، به اقدامات مخرب ادامه خواهیم داد.
مسابقات لیگ راگبی ساحلی آقایان و بانوان کشور بصورت همزمان در تهران و کرمان برگزار شد و در پايان قهرمانان هر بخش معرفي شدند.
سرمربی تیم ملی راگبی گفت: در شرایطی باید در مسابقات راگبی غرب آسیا مقابل تیم چند ملیتی قطر قرار بگیریم که مجبوریم از زمین‌های چمن که متعلق به فوتبال است، برای تمرین استفاده کنیم.
تیم های ملی راگبی ۱۵ نفره ایران و قطر طی روزهای ۸ و ۱۱ مهر در چارچوب مسابقات غرب آسیا در ورزشگاه شیرودی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
مسابقات راگبی غرب آسیا برای اولین بار مهرماه به میزبانی ایران برگزار می‌شود و علی استکی بازیکن ایرانی، ایتالیایی برای شرکت در این مسابقات چهارشنبه 23 شهریور به ایران می‌آید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ