دروازه‌بان گل‌گهر حرف‌های خواندنی درباره اتفاقات فصل اخیر و به‌ویژه دیدار مقابل پرسپولیس داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گلر آلمانی بارسلونا در مذاکره با باشگاه برای تمدید و کسر دستمزد چراغ سبز نشان داده است.
تراشتگن، گلر بارسا، بازی مقابل ختافه را یک آزار دائمی می داند که باعث سردرد و ناآرامی همیشگی او است.
مارک آندره تراشتگن در دو بازی اخیر آلمان برابر لهستان و کلمبیا یک موضوع را برای همه روشن کرد: او شماره یک مانشافت را به مانوئل نویر نخواهد داد.
مارک آندره تراشتگن در صورت کلین‌شیت برابر سلتا می‌تواند به رکورد تاریخی 27 کلین‌شیت در تاریخ لالیگا و لیگ‌های معتبر اروپایی برسد.
گلر آلمانی بارسلونا می تواند در سه بازی باقی مانده از فصل دو رکورد ویژه را ثبت کند و البته شاید هم قربانی بی‌انگیزگی تیمش شود.
من در شروع کارم خیلی دسترسی به همه چیز نداشتم و بیشتر کلیپ‌های مصطفی نظری را نگاه می‌کردم و از ایشان یاد می‌گرفتم. الگو‌های من تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا و دیداک گلر فوتسال بارسا هستند. معمولا همه گلر‌ها را دنبال می‌کنم و تلاشم این است از همه یاد بگیرم.
آندره ترشتگن، با ثبت ۲۴ کلین شیت در این فصل، تنها دو قدم تا شکست رکورد تاریخ لالیگا فاصله دارد.
بعد از تساوی بدون گل بارسا مقابل ختافه مارک آندره تراشتگن، صحبتهای سرمربی‌اش درباره خشک بودن چمن ورزشگاه را تکمیل کرد و گفت چمن بلند ورزشگاه ختافه باعث ناکامی بارسا شده است.
مارک آندره تراشتگن از اینکه در غیاب مانوئل نویر به پیراهن شماره یک تیم ملی آلمان رسیده، خوشحال است و گفت که باید ثابت کند لایق پوشیدن این پیراهن است.
سرمربی بارسا تاکید کرد که با خوش شانسی و درخشش ترشتگن دروازه تیمش مقابل کادیز بسته ماند.
گلر آلمانی بارسلونا از حالا بی‌تاب فینال سوپرجام و رویارویی برابر رئال مادرید و البته کسب پیروزی در این بازی حساس است.
پدری در پایان بازی با بتیس عنوان بهترین بازیکن زمین را حق تراشتگن دانست که دو پنالتی حریف را مهار کرد.
مارک آندره تراشتگن تا به اینجای فصل بهترین آمار را میان گلرهای لالیگا دارد و امشب در متروپولیتانو، ورزشگاه بهترین گلر یک دهه اخیر لالیگا، کار سختی پیش رو خواهد داشت.
پاین مرحله گروهی در قطر که با حذف 16 تیم از جام جهانی همراه شد برای برخی بازیکنان خیلی سخت‌ و تلخ‌تر از سایرین تمام شد.
کریم بنزما 12 دقیقه پس از شروع ال کلاسیکو موفق به باز کردن دروازه بارسلونا شد و رکورد گل نخوردن های مارگ آندره تراشتگن را خراب کرد.
مارک آندره تراشتگن در لالیگا چهار با با بارسلونا در برنابئو مقابل رئال برنده شده و امروز در شرایطی به ال‌کلاسیکو رسیده که 624 دقیقه گلی دریافت نکرده است.
آندری لونین، دروازه‌بان رئال مادرید، به همراه مارک آندر تراشتگن می‌توانند نقش مهمی را در ال‌کلاسیکوی رفت این فصل ایفا کنند.
در شبی که بارسا فقط یک بار توانست دروازه میهمان خود را باز کند، تیر و ترشتگن، سه امتیاز را برای تیم ژاوی تا پایان حفظ کردند.
ژاوی هرناندز معتقد است که پیروزی امشب برابر مایورکا نتیجه یک تلاش تیمی بود و نباید این برد را فقط به پای روبرت لواندوفسکی و مارک آندره تراشتگن نوشت.
مارک آندره تراشتگن، گلر بارسلونا و تیم ملی آلمان، معتقد است که شب گذشته می توانستند انگلیس را در ومبلی شکست دهند. او از مصدومیت شدید رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای بارسا، هم ابراز تاسف کرد.
بارسلونا در تاریخ خود تنها یک بار در یک فصل هم فاتح لالیگا شده و هم عناوین ال‌پی‌چی‌چی و زامورا به بازیکنانش رسیده است. فصل جاری بارسا به دنبال تکرار آن رکورد ویژه است.
مارک آندره تراشتگن اغلب خاطرات تلخی از رویارویی برابر بایرن دارد و مونیخی ها تاکنون 28 بار دروازه او را باز کرده اند. امشب شاید برای او شب متفاوتی باشد.
مارک آندره تراشتگن معتقد است که بارسلونا با ژاوی به اصل خود برگشته و حالا همانطوری بازی می کند که هواداران دوست دارند.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، پس از تساوی برابر رایو وایه کانو از عملکرد مارک آندره تراشتگن تمجید کرد و گفت که نگران روبرت لواندوفسکی نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ