تقابل پپ گواردیولا و توماس توخل باعث شده که دیدار دو تیم منچسترسیتی و بایرن مونیخ بیش از پیش حساس و تماشایی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشایی مشکلش این بود که فکر می‌کرد به اندازه کافی شعار داده است درحالی‌که نمی‌دانست در یک جمع شعارمحور هیچ‌وقت تاریخ شعار به پایان نمی‌رسد. شما تا جایی که جان در بدن دارید باید شعار بدهید. وقتی شما از شعار دادن دست بکشید به این معناست که خسته شده‌اید و هوا‌های دیگری به سرتان زده است.
آب خوردن بعد از غذا به عنوان یک فعالیت آسیب‌رسان برای بدن شناخته شده است که متاسفانه بسیاری از ما این عادت را داریم. نوشیدن آب بلافاصله بعد از غذا خوردن، باعث می‌شود که فرآیند هضم کندتر انجام گردد، کبد نتواند چربی‌های موجود در غذا را شکسته و تجزیه کند.
یک لنز رنگی هم در واقع یک لنز طبی است که فقط رنگ شده و تصور آرایشی بودن آن اشتباه است لذا به شهروندان توصیه می‌شود که برای تهیه لنز حتماً با اپتومتریست و چشم پزشک مشورت کنند.
مهدی ترابی با یک شوت غیرقابل مهار تور دروازه سیدحسین حسینی را به لرزه درآدرد و نیمه آبی ورزشگاه را در سکوت فرو برد.
بنابر مطالعات اخیر، پاسخ ایمنی بدن به یک ویروس معمولی موسوم به «اپشتین بار» (EBV) که معمولا بی‌خطر است و امکان ابتلا به آن از همان دوران کودکی وجود دارد، ممکن است درست عمل نکند و به اشتباه، یک پروتئین مهم در مغز و نخاع را هدف قرار دهد.
پیلاتس به‌عنوان یک روش تمرینی منطقی، الگو‌های حرکتی اشتباه را با متعادل کردن قدرت و انعطاف، برطرف می‌کند؛ چراکه وقتی بدن ما متقارن باشد و قدرت عضلات یکپارچه باشد، آسیبی اتفاق نمی‌افتد. پیلاتس بر حرکت از مرکز بدن برای تثبیت وضعیت بدن و محافظت از ستون مهره‌ها نیز تأکید خاصی دارد.
در تحقیقات نخست، کارآگاهان پی بردند که قربانی بر سر یک قطعه زمین با افرادی اختلاف داشته و در زمان درگیری از طرف آن‌ها هدف گلوله مرگبار قرار گرفته است.
کاپیتان سابق استقلال که پیراهن رقیب را هم یک سال برتن کرده است، تاکید کرد اگر زمان به عقب برگردد بزرگترین اشتباه دوران فوتبالش را مرتکب نمی‌شود و هیچ وقت برای پرسپولیس باز نمی‌کند!
تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی برابر روسیه، در دومین دیدار تدارکاتی خود در سال جدید به مصاف تیم ملی کنیا رفت و هر چند با یک گل غافلگیر شد اما در نهایت توانست به پیروزی برسد.
تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی برابر روسیه، در دومین دیدار تدارکاتی خود در سال جدید به مصاف تیم ملی کنیا به میدان رفت و هر چند با یک گل غافلگیر شد اما در نهایت توانست به پیروزی برسد.
اگر هنگام لمس توپ توسط دست، دست بازیکن حجم بدن را به طور غیر طبیعی افزایش داده باشد این یک تخلف هند است.
کرین ژان پیر سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری سوتی داد و از باراک اوباما رئیس اسبق آمریکا به جای جو بایدن نام برد. کرین ژان پیر گفت: پرزیدنت اوباما کمتر از یک ساعت پیش بیانیه‌ای ارائه کرد، اما بلافاصله جمله خود را اصلاح کرد. این گاف او باعث خنده خبرنگاران شد و سخنگو چندین بار عذرخواهی کرد.
عدم توجه به تخصص و شایسته‌سالاری در انتخاب مسئولیت‌ها می‌تواند یکی از زمینه‌های اصلی رانت و فساد نیز باشد. قانون‌مداری، مومن و پاک‌دست بودن مسئول به هیچ عنوان تضمینی برای احقاق صلاحیت اخلاقی دیگر افراد نیست. این‌که چنین تصور شود یک مسئول با هر کارنامه‌ای می‌تواند نزدیکان و امین‌های خود را به کار بگمارد، استدلالی به شدت اشتباه است... شاید در همین ماجرای فیش حقوقی جنجالی دختر «نرگس معدنی‌پور» عضو شورای شهر تهران، اگر پای فرزند در میان نبود، هیچ‌گاه 33 میلیون پای فیش حقوقی و دریافتی 26 میلیون تومانی درج نمی‌شد
علت بدن درد بعد از ورزش چیست؟ این پدیده نسبتاً شایع است، این درد که می‌تواند از خفیف تا شدید باشد و معمولاً چند روز پس از ورزش رخ می‌دهد. این نوع درد ماهیچه نباید با هر نوع دردی که ممکن است در طول ورزش تجربه کنید، مانند درد حاد، ناگهانی و شدید یک آسیب، مانند ماهیچه یا رگ به رگ شدن اشتباه گرفته شود.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به نتایج تیم ملی در جام‌جهانی و در پیش بودن مسابقات جام ملت‌های آسیا، گفت: باید اشتباه تکراری نکنیم و فدراسیون هرچه زودتر به یک تصمیم جمعی صحیح برسد.
عبدی نوشت: از ابتدا بردن بازیکنان به دیدار رییس‌جمهور اشتباه بود. البته در شرایط عادی چنین دیداری مشکلی نداشت و شاید در دفعات قبل هم بود، ولی برنامه‌ریزان سیاسی باید توجه می‌کردند که این دیدار در شرایط اعتراضی کشور می‌تواند به منزله بهره‌برداری سیاسی تلقی شود و ماجرای فوتبال را از یک اتفاق ملی به سوی یک رویداد سیاسی آن هم در شرایط اعتراضی سوق دهد.
«گیلبرت گالوان» در سال ۱۹۸۴ از زندانی در ایالت میشیگان فرار می‌کند و خودش را به مرز کانادا می‌رساند. گیلبرت با کمک یکی از دوستانش به طور غیرقانونی وارد خاک کانادا می‌شود و تنها طی دو سال، ۵۹ فقره سرقت سریالی از بانک‌ها و جواهرفروشی‌های شهر‌های مختلف را در کارنامه خود ثبت می‌کند و دست دیگر سارقان شهر را در پوست گردو می‌گذارد. در این بازه در زندگی شخصی او هم اتفاقاتی می‌افتد و ازدواج می‌کند. این دزد افسانه‌ای، در حالی که یک گروه ضربت از پلیس‌های کارکشته در تعقیب او هستند، ثروتی هنگفت و افسانه‌ای به دست می‌آورد، در نهایت با اشتباه یکی از دوستانش لو می‌رود و دستگیر می‌شود
آیت الله مکارم شیرازی، شعار جمعیت کمتر، زندگی بهتر را اشتباه دانسته و تأکید کرد: برخی تنها آرامش و آسایش امروز خودشان را ملاحظه می کنند، اما فردا وقتی جمعیت کم و پیر، شد، با کمبود و پیری جمعیت، نسل آینده شما چه خواهد شد؟ اینکه اجازه نمی دهیم محیط زیست تخریب شد، برای این است که محیط زیست تنها برای ما نیست، بلکه برای آیندگان هم است، بنابراین به فکر آیندگان بودن خود، یک مسئله مهم است.
احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: افرادی که به واسطه آنتن صدا و سیما مشهور می‌شوند و جایگاه پیدا می‌کنند و نان همین جایگاه را می‌خورند به خاطر ضعیف بودن قرارداد‌ها و گرفتن تعهدات لازم باعث می‌شود در یک بزنگاه‌هایی دچار اشتباه و تصمیماتی بشوند.
ذوب‌آهن با گل دیدنی سجاد آشوری موفق شد اولین برد این فصل را کسب کند.
در شرایطی که نفت مسجدسلیمان با گل دیدنی نریمان جهان شانس زیادی برای یک برد بزرگ داشت، مدافع این تیم با اشتباه خود شرایط را علیه طلایی‌پوشان کرد.
لیدزیونایتد با این برد ۷ امتیازی شد و به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد. شاگردان توماس توخل هم با قبول اولین شکست فصل خود با ۴ امتیاز در رده دورازدهم جدول ایستاده‌اند.
مردی میانسال گفت: روز ۴ مرداد در مغازه‌ام تنها بودم و شاگردم برای انجام کار به جایی رفته بود که ناگهان ۵ مرد جوان وارد مغازه‌ام شدند و پس از ضرب و جرح مرا ربودند و با یک خودرو به سمت محله قلعه حسن‌خان بردند و دستانم را به یک درخت بزرگ بستند و به مدت ۲۴ ساعت من را شکنجه کردند.
آجیل کالری زیادی دارد و باید به میزان مصرف خود توجه داشته باشید. کافی است که از یک مشت آجیل در طول روز به عنوان میان وعده استفاده کنید که در غیر اینصورت اگر مصرفتان بیشتر شود، خطر افزایش کالری در بدن بالا می‌رود که احتمال اضافه وزن افزایش پیدا می‌کند. در مورد میزان آجیلی که در طول روز استفاده می‌کنید، دقت کنید، زیرا کالری‌اش بسیار بالاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ