رئیس در پیامی روز ملی روسیه را به پوتین تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور روسیه بر اجرایی شدن طرح‌های مختلف همکاری فی‌مابین به‌ویژه در حوزه ترانزیت و انرژی تأکید کرد.
رئیس جمهور روسیه در پیامی ضمن تبریک به رهبر کره شمالی و همچنین رئیس جمهور کره جنوبی به مناسب «روز آزادی ملی»، نسبت به تقویت همکاری مسکو و پیونگ‌یانگ ابراز اطمینان و امیدواری کرد.
رئیس جمهور روسیه در پیامی روز استقلال مینسک را به همتای بلاروسی خود تبریک گفت.
رئیس جمهوری ایران با ارسال پیامی روز ملی جمهوری فدراسیون روسیه را به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور تبریک گفت.
رئیس جمهوری ایران با ارسال پیامی روز ملی جمهوری فدراسیون روسیه را به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور تبریک گفت.
ریچارد مور در توییتی به زبان ترکیه نوشت که برای "دوست و همکار سابقش" فیدان در سمت جدید آرزوی موفقیت می‌کند. او ابتدا در توییت به صفحه جعلی فیدان اشاره کرد، اما بعدا وقتی مشخص شد این صفحه جعلی است در توییتر دیگری به طنز نوشت: " آرزوی خوب من، واقعی بود حتی اگر حساب، جعلی باشد. وی از حذف توییت قبلی اش خودداری کرد.
رئیس جمهور روسیه به ارتش خصوصی «واگنر» و نیروهای مسکو بابت آزادسازی شهر آرتیموفسک (باخموت) تبریک گفت.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه حکم دیوان کیفری بین المللی علیه رئیس جمهور این کشور را تحریک آمیز توصیف کرد.
کاخ کرملین از گفت‌وگوی تلفنی روسای جمهور ایران و روسیه خبر داد که دو طرف بر تداوم این تماس‌ها تأکید کردند.
کاخ کرملین امروز شنبه از گفت‌وگوی تلفنی رؤسای جمهور روسیه و ایران درباره تقویت روابط خبر داد.
طبق اعلام کاخ ریاست‌جمهوری روسیه، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور این کشور ضمن ابراز تسلیت به همتای ایرانی در پی حمله تروریستی در شیراز، برای افزایش همکاری با ایران در مبارزه با تروریسم اعلام امادگی کرد.
رئیس جمهور روسیه در پیامی انتخاب مجدد «شیء جین‌پینگ» به عنوان دبیرکل حزب کمونیست چین و تمدید ریاست جمهوری وی را تبریک گفت.
شیخ محمد بن زاید رئیس امارات در سفر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به امارات تولد او را تبریک گفت. شیخ محمد بن زاید گفت: آقای رئیس جمهور از دیدار شما بسیار خوشحالم و با افتخار تولد شما را تبریک می‌گویم و طول عمر شما را خواستارم. ولادیمیر پوتین نیز در پاسخ به زبان عربی گفت: شکرا (متشکرم).
هزاران جنگجوی چچنی در یک تجمع هراس افکن روز تولد رئیس جمهور روسیه را تبریک گفتند.
روسای جمهوری ایران ور روسیه در حاشیه جلاس سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند با یکدیگر دیدار کردند. سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری کشورمان امروز پنجشنبه در دومین روز سفر خود به ازبکستان در حاشیه جلاس سران سازمان همکاری شانگهای، با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه دیدار کرد. / پایگاه اطلاع رسانی دولت
رئیس جمهور روسیه از اقدامات تحریک آمیز آمریکا در شرق آسیا و منطقه تایوان انتقاد کرد.
ابراهیم رئیسی در دیدار با پوتین گفت: از یک طرف مذاکره می‌کنند و از طرف تهدید؛ چه کسی در میانه مذاکرات با تهدید نسبت به شورای حکام و دیگر مجامع مذاکره می‌کند؟
ابراهیم رئیسی در دیدار با پوتین گفت: از یک طرف مذاکره می‌کنند و از طرف تهدید؛ چه کسی در میان مذاکرات با تهدید نسبت به شورای حکام و دیگر مجامع مذاکره می‌کند؟
سید ابراهیم رییسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران دقایقی پیش در حاشیه نشست سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند با رییس جمهور روسیه دیدار کرد.
معاون رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد که پوتین در حاشیه نشست شانگهای در سمرقند ازبکستان با همتایان چینی، ترکیه‌ای و ایرانی خود دیدار خواهد کرد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز اعلام کرد که رؤسای جمهور ایران و روسیه در حاشینه نشست سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند دیدار می کنند.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه هفتاد و چهارمین سالگرد تاسیس کره شمالی را به کیم جونگ اون تبریک گفت.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه هفتاد و چهارمین سالگرد تاسیس کره شمالی را به کیم جونگ اون تبریک گفت.
رئیس جمهور روسیه ضمن تبریک سالگرد استقلال پاکستان روابط دو کشور را در چارچوب های مختلف از جمله مبارزه با تروریسم رو به رشد ارزیابی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ