گزینه حضور در راس کادرفنی استقلال تهران گفت: روش کاری خودم را دارم. در همه باشگاه‌هایی که بودم ابتدا دوست داشتم همه چیز را آنالیز کرده و تمام شرایط تمرین، بازیکنان و اهداف باشگاه را بدانم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات گفت: نتیجه خیلی خوبی با بزرگترین باشگاه آسیا که استقلال است گرفتم و امیدوارم این اتفاق را در تیم اتحاد نیز تکرار کنم و با این تیم قهرمان شوم.
سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات گفت: نتیجه خیلی خوبی با بزرگترین باشگاه آسیا که استقلال است گرفتم و امیدوارم این اتفاق را در تیم اتحاد نیز تکرار کنم و با این تیم قهرمان شوم.
سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات گفت: . نتیجه خیلی خوبی با بزرگترین باشگاه آسیا که استقلال است گرفتم و امیدوارم این ایده را در کلبا هم تکرار کنم.
علاقه استقلالی ها به بازگشت یاغی حتی روی نیمکت این تیم دیده می‌شود.
دیدار استقلال و سپاهان همواره حساس و مهم بوده و حالا دو تیم باید در هفته سوم لیگ بیست و سوم با هم روبرو شوند.
گل‌محمدی می‌گوید حتی اگر گزینه سرمربیگری تیم ملی بود هم به این درخواست پاسخ منفی می‌داد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حساسیتی که در حال حاضر برای تیم‌ امید وجود دارد، خیلی خوب است و امروز و فردا سرمربی این تیم را معرفی می کنیم.
استقلال در شرایطی دربی را باخت که نتوانست آن بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارد و روی دروازه تیم پرسپولیس موقعیت های زیادی را خلق کند.
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با استقلال خیلی تاکتیکی و فنی بود و در مسابقه ای که می توانست مساوی باشد برنده شدیم.
محسن خلیلی و مجتبی جباری دو بازیکن دربی باز و محبوب هواداران استقلال هستند، دو بازیکنی که در دوران جوانی نیمکت نشین تیم ملی جوانان ایران بودند
قایدی در شرایطی موفق به گلزنی شد که از لیست اخیر تیم ملی خط خورده بود و این موضوع باعث شد خیلی از هواداران استقلال هم از امیر قلعه‌نویی انتقاد کنند.
محمد محبی چند روز بعد از گلزنی با لباس تیم ملی، این بار در نقش گل‌ساز ظاهر شد.
دروازه‌بان آلومینیوم از اعتماد امیر قلعه‌نویی برای دعوت‌اش به تیم ملی تشکر کرد.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر عملکرد بازیکنان این تیم از خط دروازه تا خط هجومی را در مصاف با نفت مسجد سلیمان بسیار خوب ارزیابی کرد.
شاید برای رفتن به اروپا دیر شده باشد ولی برای تیم ملی نه. 32سالگی اوج پختگی یک فوتبالیست است.
هافبک تیم استقلال با بیان اینکه با پیروزی هایی که به دست آورده ایم به قهرمانی امیدوار شده ایم گفت: استقلال شخصیت قهرمانی پیدا کرده و می تواند به این مهم دست پیدا کند.
خیلی ها اعتقاد دارند علی دایی به استقلال گل نزده است و البته بعضی دیگر ضربه سر او در تیم تجارت را به نام دایی نوشته اند.
این بازیکن سابق استقلال، که پس از چهار پنج سال بازی در بلژیک به لیگ داخلی بازگشته، استوری در حمایت از معترضان منتشر کرده بود که باعث شده خیلی ها غیبت او در تمرینات را به دستگیری اش ربط دهند.
هافبک آبی‌ها که در نقل و انتقالات تابستانی بحث زیادی درباره جدایی‌اش از این تیم و حضور در فولاد شکل گرفته بود، در نهایت به کار در استقلال ادامه داد و اکنون از این تصمیم ابراز رضایت می‌کند.
وینگر تیم فوتبال استقلال با انتقاد از داور گفت: غیر از صحنه پنالتی نساجی شاهد بازی کاملاً یک طرفه بودیم.
ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برد مقابل تیم نساجی گفت: از مدیریت باشگاه تشکر میکنم و این برد را به تمام تیم تقدیم می‌کنم. این حمایت و تشویق هواداران را در طول فصل می‌خواهم.
سرمربی استقلال ملاثانی می گوید طی اردوی کرج، اهدافمان را ترسیم کردیم و روی ساختار و تاکتیک تیم‌مان خیلی کار کردیم.
فوتبال سه دفاعه در لیگ برتر هنوز خیلی طرفدار پیدا نکرده است. با این حال فصل گذشته چند تیم در لیگ برتر بودند که سه دفاعه فوتبال می کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ