سرکنسول جدید جمهوری اسلامی ایران در لاهور پیش از عزیمت به محل مأموریت با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرکنسول روسیه در شهر هیوستون ایالت تگزاس آمریکا اعلام کرد که واردات آمریکا از روسیه در ماه می نسبت به ماه آوریل بیش از دو برابر شده است.
سرکنسول ایران در کراچی پاکستان گفت از طریق توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف، پاکستان و ایران پتانسیل بالایی در تقویت مناسبات دارند.
علی محمدی، سرکنسول جدید جمهوری اسلامی ایران در شانگهای در آستانه عزیمت به محل ماموریت با حسین امیرعبداللهیان دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه ماموریت خود ارائه کرد.
سرکنسول جدید جمهوری اسلامی ایران در پیشاور پاکستان در آستانه عزیمت به محل مأموریت با امیر عبداللهیان دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود ارائه کرد.
دولت چین اعلام کرد در پاسخ به اقدام کانادا، سرکنسول این کشور در شانگ‌های را عنصر نامطلوب تشخیص داده و فرصت دارد تا شنبه آینده، خاک چین را ترک کند.
طالبان سرکنسول افغانستان در دبی را برکنار کرد
به گفته سرکنسول ایران در حلب، نُهمین کاروان کمک های ایران، حامل ۱۱ تُن مواد غذایی است که بین زلزله زدگان سوری توزیع خواهد شد.
سرکنسول ایران در شهر حلب سوریه آخرین وضعیت مناطق زلزله زده در شمال سوریه را در گفتگو با خبرنگار مهر مطرح کرد.
سرکنسول روسیه از برگزاری دیدار دوستانه بین تیم های سپاهان و زنیت این کشور به میزبانی اصفهان خبر داد.
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار سرکنسول جدید ایران در شهر دبی بر ضرورت توسعه همه جانبه مناسبات با امارات متحده عربی و به ویژه دبی تاکید کرد.
سرکنسول جدید جمهوری اسلامی ایران در شهر دبی با وزیر امور خارجه دیدار کرد که وزیر خارجه در این دیدار بر ضرورت توسعه همه جانبه مناسبات با امارات متحده عربی و به ویژه دبی تاکید کرد.
سرکنسول جدید جمهوری اسلامی ایران در شهر دبی با وزیر امور خارجه دیدار کرد.
نماینده جدید مرکزپزشکی حج وزیارت در عراق امروز یکشنبه نهم بهمن ماه با حضور در ساختمان کنسولی شهر نجف اشرف با حجت الاسلام والمسلمین کاظمی مازندرانی دیدار کردند.
حسن نوریان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کراچی با سیده شهلا رضا وزیر امور زنان ایالت سند پاکستان دیدار کرد.
‌مشهد ـ سرکنسول عراق در مشهد گفت: اشتراکات اقتصادی و دیپلماسی زیادی بین ایران و عراق وجود دارد و این برنامه فرصت مناسبی برای نمایش این اشتراکات است.
وزارت خارجه انگلیس، شماری از کارکنان سرکنسولی چین در شهر منچستر را از این کشور اخراج کرد.
سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شهر قاپان ارمنستان امروز در دیدار با وزیر امور خارجه، گزارشی از اقدامات انجام شده برای افتتاح این سرکنسولگری در هفته‌های گذشته ارائه کرد.
اصفهان- سرکنسول روسیه در ایران گفت: حجم مبادلات تجاری استان اصفهان با روسیه در نیمه نخست امسال بیش از سه برابر رشد داشته و صادرات نیز سه و نیم برابر افزایش یافته است.
«مرتضی عابدین ورامین» نخستین سرکنسول ایران در کاپان، عصر جمعه در دیدار با وزیر خارجه ارمنستان، رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.
در پی اخراج سرکنسول ژاپن در ولادی وستوک، سفیر روسیه در توکیو به وزارت خارجه ژاپن احضار شد.
رئیس اقلیم کردستان عراق در دیدار با سرکنسول جدید آمریکا در اربیل تأکید کرد که حل بن بست کنونی در عراق فقط از طریق گفتگو و تفاهم در چارچوب قانون اساسی حاصل می شود.
حمیدرضا قمی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در پیشاور امروز(یکشنبه) در دیدار با وزیر امور خارجه گزارشی از حوزه ماموریت خود ارائه کرد.
سرکنسول ایران در کراچی گفت: افتتاح پارک «سلمان فارسی» همزمان با برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و پاکستان بیانگر روابط حسنه و دو جانبه دو کشور و عزم دو طرف برای تقویت روابط است.
«حسین ظفرقاسم‌پور» به عنوان سرکنسول جدید جمهوری اسلامی ایران در باتومی گرجستان منصوب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ