با استفاده از اسکن سه‌بعدی در بررسی قالب‌های گچی باقی‌مانده از تدفین‌های رومی، اطلاعات تازه‌ای از آیین‌های تدفین در روم باستان به دست آمده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ثانیه‌ها و دقیقه‌ها برایشان حکم کیمیا را دارد. هر چقدر زودتر به محل حادثه برسند، نشانه‌های بیشتری از حضور و نحوه کار متهم کشف می‌کنند. این‌بار اگر در ترافیک با شکل و شمایل ماشین‌های بررسی صحنه جرم مواجه شدید، شک نکنید که اتفاقی افتاده و برای پیدا کردن دلیل آن اتفاق، حتما راه را برای عبور خودرو باز کنید.
خبرگزاری رویترز در گزارشی فاش کرد که اجداد بیش از ۱۰۰ نفر از بزرگان سیاسی آمریکا برده‌دار بوده‌اند.
خبرگزاری رویترز در گزارشی فاش کرد که اجداد بیش از ۱۰۰ نفر از بزرگان سیاسی آمریکا برده‌دار بوده‌اند.
منابع خبری گزارش دادند که جنبش انصارالله یمن و نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی اجساد 64 نظامی دو طرف را مبادله کردند.
سخنگوی طالبان اعلام کرد که این گروه اجساد اتباع افغانستان در حادثه غرق شدن قایق مهاجران در آب‌های یونان را به کشور بازمی‌گرداند.
پس از نقض گسترده آتش بس در سودان، منابع خبری اعلام کردند که بمباران خارطوم همچنان ادامه دارد.
روسیه و اوکراین امروز به‌ترتیب ۷۹ و ۸۰ جسد سربازان کشته شده یکدیگر را مبادله کردند.
اجساد ۱۸ تَن از پناهجویان افغانستانی که در فوریه سال جاری در یک کامیون متروکه در حومه پایتخت بلغارستان پیدا شده بود، به کابل منتقل شد.
انفجاری مهیب در خارطوم، پایتخت سودان، روز سه‌شنبه به صورت زنده از تلویزیون پخش شد. درگیری‌های مسلحانه‌ی چند روز اخیر در شهر‌های مختلف سودان تا کنون دست‌کم ۱۸۵ نفر کشته و بیش از ۱۸۰۰ نفر زخمی برجای گذاشته است. تعداد کشته‌شدگان می‌تواند بسیار بیشتر از این باشد چرا که اجساد زیادی در خیابان‌های پایتخت سودان، به‌ویژه در اطراف شهر وجود دارد که به دلیل درگیری‌ها، هیچکس امکان دسترسی به آن‌ها را ندارد.
مصریان مومیایی کردن را حدود ۳۴۰۰ سال قبل از میلاد آغاز کردند. حدود ۲۶۰۰ سال قبل از میلاد هم فهمیدند که برداشتن اندام‌های داخلی به پایین آوردن سرعت تجزیهٔ بدن کمک می‌کند.
بهره گیری از هوش مصنوعی و شناسایی هر گونه ترک خوردگی و نقشه سازی سه بعدی، قابلیت مانور در سطح شناوری و غوطه‌وری در عمق ۱۰۰ متر، استفاده از بازوی مکانیکی برای نمونه برداری، کنترل خودکار و اتوناموس، کنترل دستی و کنترل و مانور از راه دور را از قابلیت‌های دیگر این ربات ذکر کرد.
گفته می‌شود که بزرگترین مومیایی کشف شده در این محوطه متعلق به مردی به نام «خنومجِدِف» - یک موبد، بازرس و سرپرست اشراف - است.
مصرشناسان می‌گویند که نقاب‌های طلایی که در مقبره‌های سلطنتی یافت می‌شود، به جای پرتره‌های واقعی، نسخه‌هایی ایده‌آل و خداگونه از متوفی بودند. به گفته کمبل پرایس، متصدی موزه منچستر در بریتانیا، این یک تمایز ظریف، اما بسیار مهم است
کشف اجساد دختر و پسر گمشده در خودرو
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
مدیرکل پزشکی قانونی ایلام گفت: چهار نفر از این اجساد متعلق به یک خانواده اصفهانی، چهار نفر دیگر هم اعضای یک خانواده ساکن استان تهران، یک نفر ازنا و یک نفر دیگر هم مجهول الهویه است.
جمهوری آذربایجان آمادگی خود برای تحویل اجساد حدود ۱۰۰ سرباز ارمنستان که درگیری‌ های اخیر در مرز میان دو کشور کشته شدند را اعلام کرد.
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: با توجه به شدت سوختگی، هویت این اجساد قابل تشخیص نیست و در همین راستا با انتقال اجساد به پزشکی قانونی استان ایلام، نمونه‌های ژنتیکی از آن‌ها گرفته شده است.
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران از آمادگی سازمان پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد جان باختگان حادثه عراق خبرداد.
صبح امروز در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی با یک دستگاه ون حامل کپسول‌ گاز در شهر شوملی استان بابل عراق، تعدادی از زائران جان باختند و شماری نیز مصدوم شدند.
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور جدیدترین جزئیات از انفجار اتوبوس زائران ایرانی در عراق را تشریح کرد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هرچه زودتر باید اجساد کوهنوردان جانباخته در دماوند به خانواده‌های آنان تحویل داده شود.
دیروز جمعه ۲ نوجوان ۱۴ و ۱۶ ساله در ساحل گوهرباران ساری که به دریا زده بودند، به رغم تذکر ناجیان غریق حاضر در محل مبنی بر خطرناک و ممنوعه بودن شنا در این منطقه، اما آن‌ها توجه نکرده پس در دریا غرق شدند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ