اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس مکزیک اجساد ۱۳ نفر را در یخچال‌های مختلف در یک ساختمان پیدا کرد.
طبق گزارش پلیس، اجساد ۱۳ انسان در کیسه های یخچالی در نزدیکی ایالت وراکروز پیدا شد. ۶ نفر در این رابطه دستگیر شدند.
طبق گزارش پلیس، اجساد ۱۳ انسان در کیسه های یخچالی در نزدیکی ایالت وراکروز پیدا شد. شش نفر در این رابطه دستگیر شدند.
با احتساب مومیایی‌هایی که ۱۶ سال قبل‌تر در «دیرالبحری» کشف شده بود و اجسادی که در «KV ۳۵» کشف شدند، تقریبا تمام فرعون‌های دودمان هجدهم مصر باستان به همراه چند مورد از فرعون‌های دودمان نوزدهم و بیستم کشف شدند.
ثانیه‌ها و دقیقه‌ها برایشان حکم کیمیا را دارد. هر چقدر زودتر به محل حادثه برسند، نشانه‌های بیشتری از حضور و نحوه کار متهم کشف می‌کنند. این‌بار اگر در ترافیک با شکل و شمایل ماشین‌های بررسی صحنه جرم مواجه شدید، شک نکنید که اتفاقی افتاده و برای پیدا کردن دلیل آن اتفاق، حتما راه را برای عبور خودرو باز کنید.
باستان‌شناسان بقایای یکی از گونه‌های انسان، به نام انسان فلورسی را پیدا کرده‌اند. این گونه یکی از شاخه‌های کوچک‌تر انسان راست‌قامت، یکی از اجداد منقرض‌شده انسان، است که بقایای آن در سال ۲۰۰۳ در غاری در اندونزی پیدا شد.
پس از کشف اجساد مرد و زن ۳۰ ساله، دختر ۱۱ ساله و پسر سه ساله تحقیقات پلیس آغاز شده است.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری یک قاتل و اعتراف وی به قتل ۲ خانم در شهرستان رشت خبر داد و گفت: اجساد مقتولان و خودروی یکی از آن‌ها به‌همراه مقادیری سلاح و مهمات در یک ویلا در شهرستان رشت کشف شد.
اجساد رضا ضیایی متخصص گوش و حلق و بینی و دکتر مینو که اقتصاددان و فعال در جمعیت‌های انسان‌دوستانه ایران و جهان بود، بعد از شناسایی عاملان جنایت در شهریار کشف شد.
اجساد دو شهروند آمریکایی که از سوی گروه های مسلح در مکزیک ربوده شدند، کشف شد.
اجساد دو شهروند آمریکایی که از سوی گروه های مسلح در مکزیک ربوده شدند، کشف شد.
بهره گیری از هوش مصنوعی و شناسایی هر گونه ترک خوردگی و نقشه سازی سه بعدی، قابلیت مانور در سطح شناوری و غوطه‌وری در عمق ۱۰۰ متر، استفاده از بازوی مکانیکی برای نمونه برداری، کنترل خودکار و اتوناموس، کنترل دستی و کنترل و مانور از راه دور را از قابلیت‌های دیگر این ربات ذکر کرد.
گفته می‌شود که بزرگترین مومیایی کشف شده در این محوطه متعلق به مردی به نام «خنومجِدِف» - یک موبد، بازرس و سرپرست اشراف - است.
قدمتِ این داستان در حال حاضر تقریباً به یک میلیون سال پیش بازمی‌گردد. داستانِ حداقل ۴ گونه‌ی انسانی متفاوت که خودشان را در این گوشه‌ی دورافتاده‌ی دنیای ماقبل تاریخ به آب و آتش زدند. در این مطلب شواهدی را درباره‌ی نژاد انسان‌های اولیه در بریتانیا می‌خوانید.
یک دندان آسیاب باستانی کشف‌شده در لائوس احتمالاً متعلق به دختر دنیسووی است که تا ۱۶۴ هزار سال پیش می‌زیسته است. متاسفانه اطلاعات زیادی از دنیسووان‌ها در دست نیست؛ اما می‌دانیم که آن‌ها به‌همراه نئاندرتال‌ها، نزدیک‌ترین خویشاوندان منقرض‌شده‌ی انسان‌های امروزی بوده‌اند. فسیل‌های کمی از این انسان‌ها وجود دارد.
مصرشناسان می‌گویند که نقاب‌های طلایی که در مقبره‌های سلطنتی یافت می‌شود، به جای پرتره‌های واقعی، نسخه‌هایی ایده‌آل و خداگونه از متوفی بودند. به گفته کمبل پرایس، متصدی موزه منچستر در بریتانیا، این یک تمایز ظریف، اما بسیار مهم است
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کشف اجساد دختر و پسر گمشده در خودرو/ انهدام باند مأموران قلابی مسلح در هرمزگان/ فرجام ازدواج با مرد پولدار!/ مجازات مرگ، پایان درگیری بر سر پارک خودرو/ کارگاه رنگ آمیزی برای رینگ‌های سرقتی!/ گروگانگیری خانوادگی برای انتقام از همسر سابق
دیرینه شناسان دانشگاه بریستول با بررسی شکل دندان‌های دایناسور‌های اولیه، شبیه‌سازی عملکرد دندان‌های آن‌ها با مدل‌سازی محاسباتی و مقایسه آن‌ها با خزندگان زنده و رژیم غذایی آنها، تنوع ریخت دندانی دایناسور‌های اولیه را بررسی کردند. آن‌ها دریافتند که اجداد بسیاری از گروه‌های دایناسور‌های گیاه خوار، همه چیزخوار بوده‌اند و اجداد علفخواران معروف گردن دراز مانند دیپلودوکوس یا دوتیرکی‌ها نیز گوشت می‌خوردند.
قربانیانی که اجسادشان کشف شده همگی اهل اتیوپی بوده اند و روز گذشته در پی تماس مردم محلی با پلیس شناسایی شدند. به گفته یکی از مقامات پلیس زامبیا، این اجساد به سردخانه منتقل شده اند و تحقیقات برای بررسی جزئیات بیشتر درباره آن‌ها نیز آغاز شده است.
بنا به اعلام پلیس زامبیا اجساد گروهی از اتباع خارجی در حاشیه جاده ای در پایتخت این کشور کشف شد.
نماینده دادستان: با توجه به شکایت اولیای دم شهید عجمیان، گواهی پزشکی قانونی، بازسازی صحنه جرم، اظهارات و اقاریر صریح متهمان مبنی بر ارتکاب جرایم، کشف آلات و ادوات جرم از متهمان، بازبینی تلفن همراه متهمان و کشف مطالب مجرمانه در آن‌ها، تصاویر منتشره مبنی بر به شهادت رساندن بسیجی شهید سید روح الله عجمیان، از ریاست دادگاه تقاضای اعمال اشد مجازات برای متهمان و صدور احکام متناسب با جرایم متهمان را دارم.
رئیس جمهور اوکراین گفت که بازرسان اوکراینی بیش از ۴۰۰ جنایت جنگی روسیه را در خرسون کشف و مستند کرده اند و اجساد سربازان و غیرنظامیان را در مناطق آزاد شده استان خرسون پیدا کرده اند.
معدن و غارهای طبیعی محل کشف اجساد مومیایی شده لاپلنگ تحت انفجارهای پی در پی قرار دارد هر چند اجساد به موزه منتقل شده ولی هنوز بررسی های دقیقی درباره این محل انجام نگرفته است.
این هواپیما که در روز ۳۰ ژوئن سال ۱۹۶۸ سقوط کرد سه سرنشین داشت. اجساد سرنشینان این هواپیما پس از حادثه کشف شده بود، اما تاکنون اثری از بقایای هواپیما پیدا نشده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ