هافبک تیم ملی فوتبال روسیه گفت: کار آسانی در دیدار مقابل ایران نخواهیم داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وین رونی، سرمربی دی سی یونایتد، گفت که لیونل مسی با پیوستن به اینتر میامی، در لیگ آمریکا کار آسانی نخواهد داشت.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران می‌گوید در فینال کار آسانی مقابل ایتالیا نداریم، ولی به مقام دومی راضی نیستیم و برای طلا مبارزه می‌کنیم.
تیم ملی والیبال ایران برای یازدهمین بار در طول تاریخ برابر فرانسه به میدان می‌رود و برای کسب دومین پیروزی مقابل این تیم که در جایگاه پنجم رده‌بندی فدراسیون جهانی قرار دارد، تلاش خواهد کرد، اما شکست قهرمان المپیک کار آسانی نیست.
از بین بردن لکه خون خشک نشده از روی پارچه کار آسانی است، اما اگر لکه خون مورد نظر خشک شده باشد، ممکن است کار کمی سخت‌تر شود. سرعت عمل در انجام این کار از اهمیت بالایی برخوردار است.
مربی هوادار می گوید کار سختی بعد از برگرداندن تیم از شکست سنگین مقابل استقلال داشتند.
غوطه‌ور کردن سیستم‌های لیدار در آب کار آسانی نیست، زیرا آب می‌تواند نور را محدود و ذرات را پراکنده کند و این، گرفتن تصاویر واضح را دشوار می‌کند. با این حال، تشخیص تک فوتون که یک تکنیک مبتنی بر کوانتوم است، اجازه نفوذ بسیار بالا را می‌دهد و حتی در شرایط نور کم نیز کار می‌کند.
بازیکن تیم گلف معراج می‌گوید تیمش کار آسانی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر نداشت.
در دهه‌های اخیر، تحقیق در مورد این آنتی‌بادی‌های کوچک افزایش یافته و از آنجا که کار آسانی است، می‌توان با هزینه‌ای کم، حجم بالایی از آن‌ها را تولید کرد. تمام این ویژگی‌ها سبب می‌شود تا این آنتی‌بادی‌ها گزینه خوبی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها، از اختلالات انعقادی گرفته تا کووید ۱۹ باشند و محققان همچنین درحال استفاده از آن‌ها برای تشخیص بیماری‌هایی مثل سرطان و البته به‌عنوان کلید تحقیقاتی مثل نقشه‌برداری از درون سلول‌ها هستند.
رئیسی گفت: مدیریت و خدمت‌رسانی در کلانشهر تهران کار آسانی نیست، اما با انگیزه بالا، مجاهدت، اخلاص و روحیه مردم‌داری عزیزان ما در شهرداری تهران کار‌های بزرگی در این عرصه صورت گرفته که انجام آن‌ها با امکانات و اعتباراتی که وجود دارد به سهولت امکان‌پذیر نبوده است.
پیشبینی دعوت مهدی طارمی و سردار آزمون، دو ستاره خط حمله پورتو و بایر لورکوزن کار آسانی بود اما فرم خط حمله تیم ملی در آینده به تصمیم قلعه‌نویی بستگی دارد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می گوید حفظ وحدت میان کشورهای اروپایی در موضوع بحران اوکراین کار آسانی نبوده است.
به نظر نمی‌رسد که رئال مادرید امشب کار خیلی آسانی را در دیدار برابر الاهلی در پیش داشته باشد.
وجود رژیم‌های غذایی و توصیه‌های مختلف درمورد کاهش وزن باعث می‌شود کم‌کردن وزن کار آسانی به نظر برسد، اما عملا کار سختی باشد. در ادامه با برخی از رایج‌ترین باور‌های نادرست درمورد کاهش وزن که متخصصان تغذیه درباره آن‌ها هشدار می‌دهند، آشنا می‌شویم.
رئیس جمهور روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: در عملی مشخص شد پدافند هوایی روسیه یکی از بهترین ها در جهان است.
دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: آمریکا تصور می‌کرد که اشغال عراق و سایر کشورهای منطقه کار آسانی است و نمی دانست محور مقاومتی که تشکیل شده است، این پروژه را شکست می‌دهد.
سرمربی آرسنال تاکید کرد که پر کردن جای خالی ژسوس در این مدت طولانی کار آسانی نیست.
اجازه ندهید در کریسمس امسال بیمار شوید. مراحل پیشگیرانه آسانی برای تقویت سیستم ایمنی بدن وجود دارند.
هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: این ارزیابی کلی و عمومی درباره تیم انگلیس است. ولز و آمریکا هم تیم‌های ناشناخته‌ای نیستند و بازیکنان با کیفیتی دارند و قطعا برابر این سه تیم کار آسانی نداریم.
زلنسکی گفت که بازپس گیری کریمه و بازگرداندن آن به اوکراین کار «آسانی نیست» و افزود: بر افراشته شدن پرچم اوکراین بر فراز کریمه در واقع بازگشت به حالت عادی است که برای تمامی اروپا امری شناخته شده است.
تیرانداز جوان تیم ملی کشورمان گفت: کسب مدال در مسابقات جهانی کار آسانی نبود به خصوص به خاطر شرایطی که در سه وضعیت داریم و تمرینات ما خشک است.
بانوی طلایی ایران در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا گفت: برای رسیدن به این عنوان و تاریخ‌سازی کار آسانی نداشتم.
سرمربی ایرانی اتحاد کلباء می گوید تجربه خود را برای موفقیت تیم در فصل پیش رو به کار خواهد گرفت.
قهرمان المپیک تیراندازی ایران گفت: حریفان مخصوصا در قاره اروپا خیلی خوب کار و خود را آماده می‌کنند و قطعا آنها رقیب جدی برای آسیایی‌ها در مسابقات قهرمانی جهان خواهند بود.
رئیسی با بیان اینکه تحمل اسارت در چنگال سفاکان بعثی کار آسانی نبود، بر ضرورت گرامی‌داشت آزادگان تاکید کرد و اظهار داشت: آنچه از رخداد‌ها و وقایع دوران دفاع مقدس و از جمله اسارت آزادگان سرافراز کشورمان در بند دشمن بعثی ثبت و ضبط شده شده است، تنها بخش اندکی از حماسه‌های قهرمانان دفاع از دین و وطن بوده و ضرورت دارد جانفشانی‌های این چهره‌های مقاوم و قهرمان به شایستگی به تصویر کشیده شود تا برای عصر‌ها و نسل‌های آینده به عنوان الگو و اسوه باقی بماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ