چرا با وجود اینکه از ابتدای سال جاری شاهد افزایش قیمت قند و شکر در بازار هستیم، دولت نرخ آن را به طور رسمی اعلام نمی کند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرکنسول روسیه در شهر هیوستون ایالت تگزاس آمریکا اعلام کرد که واردات آمریکا از روسیه در ماه می نسبت به ماه آوریل بیش از دو برابر شده است.
مدیر مالی یک شرکت زیست دارو گفت: در حال حاضر ظرفیت پالایش پلاسما در دنیا ٩٠ میلیون لیتر در سال است که ٣٠درصد آن طی سالهای 2015تا 2020افزایش یافته است.
قانعی گفت: با پایش مستمر و افزایش بیش از ۴۰ درصدی عمر متوسط پمپ‌های درون‌چاهی در این منطقه از چند سال گذشته تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در این شرکت صرفه‌جویی شده است.
تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی دو ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۱۵۱/۰ هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ ۱۰۶۸/۹هزار میلیارد ریال معادل ۲۶.۲ درصد افزایش داشته است.
شرکت مدیریت شبکه برق ایران اعلام کرد: مصرف برق در کشور روز گذشته نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۱۰ هزار مگاوات افزایش یافت.
یک مقام مسئول از افزایش تعداد رایزنان بازرگانی به ۳۰ نفر ظرف چند ماه آینده خبر داد و گفت: در حال حاضر مراکز تجاری ایران در خارج از کشور به بیش از ۴۰ مرکز رسیده است.
پس صدور مجوز افزایش ۲۹ درصدی قیمت بلیت هواپیما، انجمن شرکت‌های هواپیمایی نرخ‌های نامتعارف بلیت را منتشر کرد که با دستور وزیر راه این قیمت‌ها دیشب اصلاح شد.
سردار سید تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور با تاکید بر اینکه جرائم رانندگی در حال حاضر به هیچ عنوان بازدارنده نیست، گفت: از وزارت دادگستری خواسته‌ایم تا مبلغ ۷ تخلف از ۱۲۰ تخلفی که برای آن‌ها کد جریمه وجود دارد، بیش از صددردصد افزایش پیدا کند.
شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز با اصلاح بیش از ۴۰ هزار واحدی کار را آغاز کرده بود که اکنون به اصلاح ۲۴ هزار واحدی رسیده است.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در ۴ روز گذشته تردد در محورهای شمالی کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۴۰ درصد افزایش داشته است.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به اینکه تولید تجهیزات پزشکی در هلال احمر افزایش یافته است، از تولید ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار سرنگ و بیش از ۴۰ هزار ست دیالیز در هفته گذشته خبر داد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از افزایش ۶۰ درصدی صدور پروانه ساخت و ساز در محلات بافت‌های فرسوده شهر تهران خبر داد.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران از مصرف ۲۴۲ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در کشور در سال ۱۴۰۱ خبر داد و اعلام کرد این مقدار نسبت به سال ۱۴۰۰بیش از ۳ میلیارد مترمکعب افزایش یافته است.
جهانپور درباره اینکه آیا تاکنون بحران‌های این‌چنینی که حتی به دارو‌های ساده هم رسید، وجود داشته یا خیر هم می‌گوید: «همه فراز‌وفرود‌ها را به شکل‌های مختلف در بیش از ۴۰ سال گذشته داشتیم، اما به‌جرأت می‌گویم که هیچ‌کدام از آن‌ها از نظر طول زمانی، مدیریت بحران و ابعادش قابل مقایسه با چیزی که در ماه‌های بعد از اجرای طرح دارویار دیدیم، قابل مقایسه نیست. این طرح مشکلات دارویی را به لحاظ وسعت و زمان افزایش داد و به‌مراتب از همه بحران‌های مقعطی در گذشته بیشتر بود.»
نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: تورم بیش از ۴۰ درصد است و در این شرایط افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان به معنای نصف شدن سفره آنان است.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی: وضعیت بودجه در بخش کشاورزی اسفناک است. مشکل مردم با افزایش بودجه حوزه فرهنگ حل نمی‌شود. بودجه ۱۴۰۲ امنیت غذایی مردم را به خطر می‌اندازد. افزایش ۲۰ درصدی حقوق با وجود تورم بیش از ۴۰ درصد عادلانه نیست
جلال محمود زاده با اشاره به وضعیت قیمت ارز، گفت: ریشه اصلی افزایش نرخ ارز، به مباحثی مانند برجام باز می‌گردد، اما گروه‌هایی در کشور حضور دارند که اجازه نمی‌دهند این توافق به نتیجه برسد.
امروز مطالبی همچون  پیش بینی دلار در اولین هفته زمستان؛ عقب گرد از مرز ۴۰؟، چالش جدید برای خریداران طلا، با پرسودترین نماد این هفته آشنا شوید!، سود خریداران هایما و شاهین از بورس کالا چقدر بود؟، بازارگردانی اجباری برای ناشران فرابورس لغو شد. افزایش بیش از ۵۰ درصدی قیمت در این نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بر اساس آمار‌های موجود، در دو سه دهه اخیر، نه تنها در کشور ما، بلکه در همه جای دنیا، میزان اضافه وزن و چاقی به شدت افزایش یافته و تقریباً بیش از ۴۰ درصد جامعه از اضافه وزن رنج می‌برند که تشدید اضافه وزن، باعث چاقی می‌شود و چاقی پیش زمینه بسیاری از بیماری‌های قلبی عروقی، پرفشاری خون و بیماری آرتروز و…، می‌شود.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز سهم مسکن در سبد خانوار به حدود ۴۰ درصد رسیده و در کلانشهر‌ها بالای ۵۰ درصد است. اگر این وزارتخانه درست عمل کند نیمی از هزینه سبد خانوار کاهش می‌یابد. در سه دهه اخیر قیمت مسکن در تهران به بیش از ۱۱۰۰ برابر افزایش یافته است حتی طلا، سکه و ارز نیز این افزایش را نداشته است.
طلا تحت فشار انتظارات افزایش نرخ بهره با افزایش بازدهی دلار و خزانه داری آمریکا کاهش یافت. این فلز گرانبها از بالاترین قیمت روزانه نزدیک به ۴۰ دلار سقوط کرد و به پایین‌ترین سطح بیش از دو سال اخیر رسید.
در سال ۱۵۴۰ هوای اروپا به شدت خشک و گرم بود. آن خشکسالی تقریبا یک سال اروپای غربی و مرکزی از فرانسه تا لهستان را فراگرفته بود. برای بسیاری سال طاقت فرسایی بود. دمای هوا بیش از ۴۰ درجه سانتی گراد افزایش یافت. جنگل‌ها و شهر‌ها در آتش سوختند. رودخانه‌ها خشک شدند و گاو‌ها دسته دسته مردند. بیماری در اطراف آبراه‌های راکد گسترش یافته بود.
در سال ۱۵۴۰ هوای اروپا به شدت خشک و گرم بود. آن خشکسالی تقریبا یک سال اروپای غربی و مرکزی از فرانسه تا لهستان را فراگرفته بود. برای بسیاری سال طاقت فرسایی بود. دمای هوا بیش از ۴۰ درجه سانتی گراد افزایش یافت. جنگل‌ها و شهر‌ها در آتش سوختند. رودخانه‌ها خشک شدند و گاو‌ها دسته دسته مردند. بیماری در اطراف آبراه‌های راکد گسترش یافته بود.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از افزایش بیش از ۴۰ درصدی ظرفیت اینترنت بین‌الملل خبر داد و گفت: ترانزیت داده در کشور از مرز ۶ ترابیت بر ثانیه عبور خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ