مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران از مصرف ۲۴۲ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در کشور در سال ۱۴۰۱ خبر داد و اعلام کرد این مقدار نسبت به سال ۱۴۰۰بیش از ۳ میلیارد مترمکعب افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چگنی گفت:حجم گاز ارسالی به نیروگاه‌ها از ابتدای امسال تا پایان بهار، ۲۱ میلیارد و ۸۱۴ میلیون متر مکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون مترمکعب افزایش داشت.
در شرایطی که چند ماهی است خبری از انتشار آمار رسمی تورم مسکن شهر تهران از سوی بانک مرکزی و مرکز آمار نیست، روز گذشته شورای پول و اعتبار با دو برابر شدن مبلغ تسهیلات خرید خانه موافقت کرد.
تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی دو ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۱۵۱/۰ هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ ۱۰۶۸/۹هزار میلیارد ریال معادل ۲۶.۲ درصد افزایش داشته است.
بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲.۵ میلیارد دلار بابت واردات گندم، ذرت، جو، کنجاله سویا، دانه‌های روغنی و روغن، برنج و کود تامین ارز با نرخ مصوب انجام شده است.
در دومین هفته معاملاتی اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، ارزش معاملات رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران حدود سه‌ برابر شده و از ۳ هزار و ۲۶۱ میلیارد ریال به بیش از ۱۰ هزار و ۱۱۲ میلیارد ریال رسید.
مدیرکل سرمایه‌گذاری گردشگری گفت: تاکنون مبلغ ۳۲۸ میلیارد تومان برای تعداد بیش از ۴۸۰ پروژه و زیرساخت گردشگری اختصاص یافته است که این آمار در سال جاری رو به افزایش خواهد بود.
افزایش سهم پول از کل نقدینگی به این معناست که مردم نقدینگی کمتری را در سپرده‌های سودده خود نگه می‌دارند و بیشتر از آن برای معامله‌کردن استفاده می‌کنند.
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران از افزایش ۲ درصدی حجم انتقال گاز در سال ۱۴۰۱ با انتقال بیش از ۲۷۳ میلیارد مترمکعب گاز در شبکه سراسری کشور خبر داد.
مدیرکل دفتر آفریقای سازمان توسعه تجارت گفت: طی ۱۰ ماهه امسال بیش از ۲۷ میلیارد دلار به کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی صادرات داشتیم که بیانگر رشد ۲۶ درصدی نسبت به پارسال است.
بیشترین رشد بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری اما، نکات عجیب و کم‌سابقه کم ندارد؛ به عنوان مثال بودجه فرهنگی این سازمان از ۵/۳ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ به یک‌باره با جهشی سرسام‌آور به رقمی بیش از ۸ هزار میلیارد تومان افزایش یافته و بیشترین رشد عددی را در ردیف‌های بودجه‌ای به خود اختصاص داده است. رقمی که معلوم نیست شهرداری با آن می‌خواهد چه عملیات بزرگ فرهنگی را در شهر راهبری کند؟ موضوعی که تعدادی از اعضای شورا نیز تلویحا به آن اعتراض کرده‌اند.
احمد باهوش اعلام کرد که در ۲۳ روز سپری‌شده از زمستان امسال بیش از ۱۵ میلیارد مترمکعب گاز از سوی این مجموعه به شبکه سراسری تزریق شده که این مقدار نسبت به مدت پارسال افزایش پنج درصدی داشته است
براساس لایحه بودجه ۱۴۰۲، واحدهای مسکونی بیش از ۲۰ میلیارد تومان مشمول پرداخت مالیات می شود.
سخنگوی دولت گفت: عرضه ارز در سامانه نیما به بیش از ۳۵ میلیارد دلار رسیده است در حالی که در بازه زمانی گذشته این میزان ۲۲ میلیارد دلار بوده است و ۶۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
سخنگوی دولت گفت: عرضه ارز در سامانه نیمه بیش از ۳۵ میلیارد دلار رسیده است ر حالی که در بازه زمانی گذشته این میزان ۲۲ میلیارد دلار بوده است و ۶۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
سخنگوی بانک مرکزی نوشت: معادل دلاری عرضه ارز توسط صادرکنندگان در سامانه نیما از ابتدای ۱۴۰۱ تا امروز ۱۲ دی ماه بیش از ۳۵ میلیارد دلار است.
بررسی های درآمدی سایپا نشان می دهد این شرکت همچنان با زیان انباشته بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان روبرو است.
بررسی های درآمدی سایپا نشان می دهد این شرکت همچنان با زیان انباشته بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان روبرو است.
اعمال سقف ۵ هزار تومانی برای نرخ خوراک و همچنین اعمال سقف ۲ هزار تومانی برای سوخت این واحد‌ها باعث عدم النفع بیش از ۷۵ هزار میلیارد تومانی دولت در سال جاری و در نتیجه کسری بودجه و به تبع آن افزایش تورم شده است.
جدیدترین آمار رسمی از جزئیات حجم نقدینگی و متغیر‌های پولی بیان گر رشد ۳۷.۸ درصدی حجم نقدینگی در یک سال منتهی به مردادماه است. این در حالی است که حجم نقدینگی در کانال ۵۰۰۰ هزار میلیارد تومانی قرار دارد.
جدیدترین آمار رسمی از جزئیات حجم نقدینگی و متغیر‌های پولی بیان گر رشد ۳۷.۸ درصدی حجم نقدینگی در یک سال منتهی به مردادماه است. این در حالی است که حجم نقدینگی در کانال ۵۰۰۰ هزار میلیارد تومانی قرار دارد.
دکتر علی رستمی با بیان اینکه شرکت مس در فروش شهریورماه افزایش 47 درصدی در مقایسه با شهریور سال گذشته را به ثبت رساند، گفت: درآمد کل 6ماهه این شرکت به 39هزار 726میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از 14 درصدی را نشان می دهد.
اهواز - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در ۹ ماه صادرات غیر نفتی استان خوزستان از ۴.۱ میلیارد دلار به ۶.۳۵ میلیارد دلار افزایش پیدا کرده که رشد بیش از ۵۰ درصدی داشتیم.
بانک مرکزی با افزایش بیش از 75 هزار میلیارد ریالی سرمایه نظارتی بانک ملت موافقت کرد.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۲۱۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز کاری گذشته به ۱۴ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ