فدراسیون به سانچز نه گفت، قرعه بنام قلعه‌نویی خورد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع موثق در کمیته انضباطی خبر داد که به احتمال زیاد، یک جلسه محرومیت تعلیقی علیرضا بیرانوند از فصل گذشته فعال خواهد شد!
یکی از دلایل مهم انتخاب فلیکس سانچز به عنوان سرمربی جدید اکوادور دستمزد او است که قرار است سالانه ۲.۵ میلیون دلار از این فدراسیون دریافت کند
یکی از دلایل مهم انتخاب فلیکس سانچز به عنوان سرمربی جدید اکوادور دستمزد او است که قرار است سالانه 2.5 میلیون دلار از این فدراسیون دریافت کند.
افشای موارد اختلاف فدراسیون با سانچز از سوی تاج
رئیس فدراسیون فوتبال دلایل به توافق نرسیدن با سرمربی اسپانیایی مد نظر این فدراسیون برای هدایت تیم ملی را عنوان و تاکید کرد قلعه‌نویی دو ساعت برنامه‌هایش را برای تیم ملی تشریح کرده است.
رئیس فدراسیون فوتبال دلایل به توافق نرسیدن با سرمربی اسپانیایی مد نظر این فدراسیون برای هدایت تیم را تشریح و تاکید کرد قلعه‌نویی دو ساعت برنامه هایش را برای تیم ملی تشریح کرده است.
فدراسیون فوتبال اکوادور می‌گوید فلیکس سانچز را برای پیش‌برد پروژه‌ای میان‌مدت استخدام کرده و به این مربی اسپانیایی اعتماد کامل دارد.
فلیکس سانچز که گفته می شد جدی ترین گزینه هدایت ایران و جانشینی کارلوس کی روش است، به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی اکوادور انتخاب شد.
مذاکرات فدراسیون فوتبال ایران با فلیکس سانچز سرمربی سابق تیم ملی قطر بی نتیجه به پایان رسید.
مذاکرات فدراسیون فوتبال ایران با فلیکس سانچز سرمربی سابق تیم ملی قطر بی نتیجه به پایان رسید.
فدراسیون فوتبال برای توافق با سرمربی اسپانیایی دردسری جدی را پیش روی خود می‌بیند.
«فلیکس سانچز» سرمربی اسپانیایی مدنظر تیم ملی ایران در حال انجام مذاکره با فدراسیون ایران است و در صورتی که فدراسیون فوتبال با شروط او موافقت کند، سرمربی بعدی ایران خواهد بود.
فدراسیون فوتبال لحظاتی قبل پیش قرارداد خود را برای عقد قرارداد با فلیکس سانچز اسپانیایی ارسال کرد.
«فلیکس سانچز» سرمربی اسپانیایی مدنظر تیم ملی ایران در حال انجام مذاکره با فدراسیون ایران است و احتمال دارد به زودی به عنوان سرمربی تیم کشورمان معرفی بشود.
«فلیکس سانچز» سرمربی اسپانیایی مدنظر تیم ملی ایران در حال انجام مذاکره با فدراسیون ایران است و احتمال دارد به زودی به عنوان سرمربی تیم کشورمان معرفی بشود.
امروز بیستم اسفند است و طبق وعده فدراسیون فوتبال باید سرمربی تیم ملی معرفی شود.
به نظر می‌رسد به تعویض مربیان تیم‌های ملی ایران و قطر نزدیک می‌شویم. فدراسیون امروز در قطر مذاکره نهایی با فلیکس سانچز را برای هدایت همزمان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران انجام خواهد داد.
به نظر می‌رسد به تعویض مربیان تیم‌های ملی ایران و قطر نزدیک می‌شویم. فدراسیون امروز در قطر مذاکره نهایی با فلیکس سانچز را برای هدایت همزمان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران انجام خواهد داد
فلیکس سانچز، سرمربی سابق تیم ملی قطر، یکی از نامزدهای جدی هدایت تیم ملی فوتبال ایران به شمار می‌آید.
رئیس فدراسیون فوتبال تایید کرد که فلیکس سانچز اسپانیایی یکی از گزینه‌های سرمربیگری در تیم ملی ایران است.
رئیس فدراسیون فوتبال از انتخاب سرمربی تیم ملی تا ۲۸ اسفند ماه خبر داد.
امروز جمعه فدراسیون فوتبال قطر تصمیم گرفت قرارداد فلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی را که در 31 دسامبر به پایان می رسد، تمدید نکند.
فدراسیون فوتبال قطر فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی این کشور برای حضور در مسابقات جام خلیج فارس را اعلام کرد.
روزنامه‌ها و بازیکنان اسبق قطر از فدراسیون فوتبال این کشور خواستند تا سرمربی تیم ملی را اخراج کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ