قطعات خودرو را ۲۴ ساعته به صورت آنلاین  و مستقیم از فروشگاه اینترنتی « کیا یدک آریا » خرید کنید .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه ذوب‌آهن با انتقال مهرداد رضایی، هافبک سابق مس رفسنجان، احتمالا در بازار نقل و انتقالات تنها یک خرید دیگر خواهد داشت.
هافبک تازه‌وارد ذوب‌آهن مشکلی برای همراهی تیمش مقابل پرسپولیس نخواهد داشت.
رناتو سانچس که امروز با قراردادی قرضی از پی‌اس‌جی به رم پیوست می‌گوید ژوزه مورینیو مهم‌ترین دلیلی بوده که اصرار داشته به جالوروسی بپیوندد.
کارلوس آگوستو، مدافع جدید اینتر، می‌گوید روبرتو کارلوس الگوی او بوده و از عملکرد این بازیکن افسانه‌ای الهام گرفته است.
بازیکنان چلسی در بدو ورود خرید جدید تیم‌شان مویزس کایسدو به رختکن از او به شکلی ویژه استقبال کردند.
رئیس مجلس گفت: بحث مربوط به برنج، گندم و دارو که از موضوعات معیشتی مردم است و موارد دیده شده در تبصره ۱۴ بودجه باید از اولویت‌های تخصیص منابع باشد.
بازیکن بورکینافاسویی سپاهان به زودی با ثبت قرارداد به لیست این تیم اضافه می‌شود.
مسئولان استقلال شایعات مطرح شده درباره قرارداد سنگین با بازیکن جوان عراقی را تکذیب می‌کنند.
اصفهان- مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان گفت: تاکنون ۹۲ هزار و ۲۲۷ تُن گندم از کشاورزان استان اصفهان خریداری شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.
سمنان- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان از افزایش ۱۷ درصدی خرید تضمینی گندم طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در این استان خبر داد.
مهاجم عراقی نساجی مازندران می‌تواند از هفته دوم در ترکیب این تیم قرار بگیرد.
علی شجاعی امروز راهی اهواز خواهد شد تا مذاکرات نهایی را با مدیران فولاد انجام دهد.
خبرگزاری فارس در خصوص منابع ارزی آزاد شده نوشت:  پس از واریز این پول‌های بلوکه‌شده به حساب‌های بانک‌های ایرانی، بانک مرکزی ایران به‌صورت کامل و مستقیم، امکان تصمیم‌گیری درباره این پول‌ها را به صورت ۱۰۰ درصدی دارد و از طریق این پول‌ها خرید کالای اساسی، دارو و اقلام دیگر توسط ایران انجام می‌شود.
میکل آرتتا تایید کرد که پس از انتقال داوید رایا، کار ارسنال در نقل و اتنتقالات تمام خواهد شد مگر اینکه اتفاق خاصی رخ بدهد.
منچسترسیتی برای جذب لوکاس پاکتا چاره ای جز مذاکره مستقیم با وستهم ندارد چرا که بند فسخ این ستاره برزیلی از سال بعد اعتبار خواهد داشت. پپ مصرانه او را می خواهد.
منچسترسیتی برای جذب لوکاس پاکتا چاره ای جز مذاکره مستقیم با وستهم ندارد چرا که بند فسخ این ستاره برزیلی از سال بعد اعتبار خواهد داشت. پپ مصرانه او را می خواهد.
تعطیلات روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته در معاملات امروز بازار سرمایه تاثیر مستقیم گذاشته و ارزش معاملات خرد بورس به میزان حداقلی رسید.
سفیر ایران در کنیا گفت: به رغم پیگیری های یک سال و نیمه سفارت ایران و موافقت دولت کنیا با برقراری پرواز مستقیم، هنوز ایرلاین ایرانی اقدامی برای اجرایی شدن آن نکرده است.
هینتون در ماه گذشته میلادی از گوگل استعفا کرد و پنج‌شنبه هفته پیش گفت‌وگوی مستقیمی با «ساندار پیچای»، مدیرعامل این شرکت داشت. جزئیات این گفتگو محرمانه باقی مانده است. هینتون زمانی به گوگل پیوست که این غول دنیای فناوری شرکت او و دو دانشجویش را خرید. یکی از این دانشجویان حالا به دانشمندان ارشد OpenAI تبدیل شده است.
رئیس انجمن تغذیه ایران گفت: در حال حاضر شاهد آن هستیم که در جامعه ایرانی قدرت خرید به شدت کاهش پیدا کرده که این تاثیر مستقیمی بر سبد مصرفی خانوار دارد. نخست ما پیشنهاد رژیم‌های جایگزین را مطرح کردیم، برای مثال گفته شد اگر توانایی تهیه گوشت قرمز را ندارید حبوبات و پروتئین‌های گیاهی را جایگزین آن کنید، اما امروز می‌بینیم که آن‌ها هم هرروز گران‌تر می‌شوند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی پنجمین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
کاپیتان سابق تیم مس سونگون راهی تیم گیتی‌پسند، رقیب مستقیم این تیم در راه قهرمانی شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: محصولات قرار است به صورت مستقیم از کشاورزان خریداری و با سود کمتر در اختیار مردم قرار گیرند.
به گفته نماینده فروش بلیت فدراسیون فوتبال ایران سامانه فروش، فردا امکان خرید مستقیم بلیط بازی های ایران در جام جهانی فراهم خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ