مهرآباد، پر ترافیک ترین فرودگاه کشور در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۰۷ هزار و ۱۶۹ پرواز در این فرودگاه نشست و برخاست داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت بازرگانی گاز گفت:سرمایه گذار باید بتوانند ۱۵ هزار بخاری راندمان پایین را در ماه تعویض و بخاری راندمان بالا را نصب و راه اندازی کند.
براساس بیانیه این مرجع قانونی که در نروژ با نام Datatilsynet شناخته می‌شود، نقض قوانین توسط متا چنان آشکار بوده است که این کشور لازم دیده که همین حالا دست به مداخله بزند. این حکم پس از آنکه دادگاهی در اروپا متا را از گردآوری اطلاعاتی مثل موقعیت مکانی، رفتار و اطلاعات مورد استفاده درزمینه تبلیغات منع کرده بود، منتشر می‌شود.
در ۱۰۰ روز آغازین امسال با تحویل ۵ میلیون و ۱۵ هزار تن گندم از کشاورزان این عدد نسبت به سال گذشته، یک میلیون و ۱۰۷ هزار تن افزایش داشته است.
کرمان- وزیر نیرو در بم گفت: از ۱۰ هزار روستای دارای تنش آبی در کشور مشکلات مردم سه هزار روستا تاکنون حل شده و رفع مشکل بقیه هم در دستور کار است.
هسته‌های این ستارگان بسیار داغ‌تر از هسته‌هایی هستند که امروزه در ستارگان می‌بینیم، و دانشمندان پیشنهاد می‌کنند که می‌تواند به دلیل سوختن بیش از حد هیدروژن در دمای بالا باشد.
شرکت سازنده چت جی پی تی جوایزی به مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به افرادی اعطا می کند که ایده هایی برای نظارت بر هوش مصنوعی ارائه دهند.
اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده رمز ارز جعلی کینگ مانی با بیش از ۴ هزار شاکی و کلاهبرداری ۱۰۷ میلیون یورویی برگزار شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: ۱۷هزار متر مربع از زمین‌های دولتی که در تصرف زمین‌خواران قرار گرفته بود به بیت‌المال بازگردانده شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: ۱۷هزار متر مربع از زمین‌های دولتی که در تصرف زمین‌خواران قرار گرفته بود به بیت‌المال بازگردانده شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: حکم رفع تصرف ۱۷هزار متر مربع از زمین‌های دولتی که در تصرف زمین‌خواران قرار گرفته بود به بیت‌المال بازگردانده شد.
افزایش سهم پول از کل نقدینگی به این معناست که مردم نقدینگی کمتری را در سپرده‌های سودده خود نگه می‌دارند و بیشتر از آن برای معامله‌کردن استفاده می‌کنند.
سرپرست ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان گفت:از سال ۱۳۹۴ متعاقب چندین دوره آزمون استخدامی و برگزاری دوره مهارت‌آموزی، بیش از ۱۰۷ هزار مهارت‌آموز به وزارت آموزش و پرورش معرفی شده است.
عضو هیات مدیره بانک مسکن گفت: بانک مسکن در ۱۰ ماهه سال جاری بیش از ۴۰۰ هزار فقره تسهیلات به مبلغ بیش از ۱۰۷ هزار میلیارد تومان پرداخت کرده است.
وزارت خارجه قطر از ارسال ۱۰ هزار خانه سیار به مناطق زلزله زده ترکیه و سوریه خبر داده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تقریباً ۱۰۷ هزار مجوز اشتغال داده شده و بر اساس این آمارها می‌توان گفت که وعده‌های رئیس‌جمهور در موضوع اشتغال محقق شده است.
رئیس اداره گاز سبزوار گفت: شهرستان سبزوار حدود ۱۰۷ هزار مشترک گاز خانگی دارد که از صبح امروز بر اثر افت فشار، گاز ۱۶ هزار مشترک در منطقه توحیدشهر سبزوار قطع شده و روند قطع گاز دیگر مشترکان سبزواری نیز تا زمان جبران افت فشار ممکن است تا حدود ۴۰ هزار مشترک ادامه یابد.
اصفهان- وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود یکصد هزار کلاس درس در کشور وجود دارد که از این تعداد حدود ۳۴ هزار کلاس نیازمند تخریب و بازسازی و مابقی نیازمند مقاوم سازی است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۴۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۱۰۷ تن از ایشان وخیم است.
۱۰۰هزار بلیت رونمایی رونالدو در النصر فروش رفت
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۴۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۱۰۷ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۹۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۰۷ تن از ایشان وخیم است.
اصفهان- رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: ۱۰ هزار دانش آموز در کلانشهر اصفهان متقاضی استفاده از سرویس مدرسه هستند.
مدیرکل دفتر فنی تولید شرکت مادرتخصصی برق حرارتی گفت: برای تامین برق پایدار تابستان سال آینده حدود ۱۰۷ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی در نظر گرفته شده است.
رئیس سازمان نظام پرستاری کشور گفت: بیکار شدن نیرو‌های طرحی پرستاری که زحمات زیادی در دوران همه‌گیری کرونا به دوش کشیدند، رفتار درست و شایسته‌ای نیست و باید دست اندرکاران مربوطه به اهمیت حرفه پرستاری که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید زیادی دارند، توجه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ