آریگو ساکی می‌گوید زمانی که برلوسکونی من را به میلان برد، گفتم یا دیوانه هستی یا نابغه که ما 2 بار قهرمان اروپا شدیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سنگربان فولاد در گفتگو با یک رسانه اتریشی، از تجربه حضور در ایران و تفاوت های میان زندگی در این کشور و آنچه در اینترنت گفته می شود، سخن گفت.
قالیباف گفت: وزیر کشور خواستند که اجازه دهیم فرصت یکی دو هفته‌ای داده شود که جایگزین ایشان (معاون سیاسی وزارت کشور) مشخص شود. من همین نکته را خدمت رئیس‌جمهور گفتم؛ اینکه دوستان استیضاح را اصرار دارند حق نمایندگان است. اخطار نمایندگان هم درست است و بنده باید طبق آیین‌نامه داخلی مجلس طرح استیضاح را اعلام وصول کنم.
رئیس قوه قضائیه گفت: در یک دوره‌ای رئیس جمهور می‌خواستند از زندانی بازدید کنند که مشکلاتی وجود داشت اما امروز ما خودمان به دنبال مسئولان می‌رویم و می‌گوییم بیایید و از سازمان و نهادهای قوه قضاییه بازدید کنید. معمولاً جلسات با کمیسیون‌های مجلس دو ساعت زمان می‌برد و در تمام این جلسات مشکلات مردم و آسیب‌های قوانین مطرح می‌شود. نشست های مشترک فهم مشترک نسبت به موضوعات ایجاد می کند.
باشگاه میلان در پایان فصل جاری به همکاری‌ خود با ستاره سوئدی کهنه‌کارش خاتمه می‌دهد.استفانو پیولی، سرمربی میلان در نشست خبری قبل از این بازی درباره آینده ابراهیموویچ گفت: من و ایبرا در این چند روز اخیر با هم صحبت کرده‌ایم اما حرف‌هایی که رد و بدل شد بین خودمان می‌ماند. او و باشگاه درباره آینده تصمیم می‌گیرند.
خوزه لوئیز مندیلیبار، سرمربی سویا، در آستانه دیدار تیش با رم در فینال لیگ اروپا با اشاره به تجربه مورینیو گفت آقای خاص تجربه فینال‌های متعددی را دارد ولی او در اولین فینالش به میدان می‌رود.
داویده کالابریا، مدافع میلان، درباره گل اول اینتر که با برتری فیزیکی ادین ژکو جلوی او به ثمر رسید، گفت: «ژکو بزرگتر از من است».
اولیویه ژیرو گفت، دربی میلان نبرد انتقامی او با لائوتارو مارتینز نیست و مساله موفقیت تیم مطرح است.
میلاد من‌من‌کنان گفت پروانه راست می‌گوید اوایل زندگی مشترکمان همه چیز خوب بود، من به عشق بچگی‌ام رسیده بودم و این برایم معجزه خدا بود، اما بعد کم کم همه چیز سرد شد و الان فکر کنم پنج ماه است که همه‌چیز در خانه ما یخ زده است. قبلش با هم دعوا می‌کردیم، بحث می‌کردیم و مشکلی اگر بود با گفتگو و کوتاه‌آمدن من یا پروانه مسئله را حل می‌کردیم.
عباس سلیمی نمین، گفت: همه ناظران سیاسی معتقدند حتی اگر صهیونیست‌ها می‌خواستند پهلوی را تقویت کنند، در این موقعیت متزلزل کار بسیار خبطی انجام دادند. از سوی دیگر در این شرایطی که صهیونیست‌ها با بحران داخلی مواجه هستند، اتکای به آنها چه آورده‌ای برای رضا پهلوی دارد؟! این نشان می‌دهد او کمترین دانش سیاسی ندارد. اگر دانش سیاسی داشت می‌گفت در این شرایط که نخست وزیر اسرائیل در حال سرنگونی است و بحران جدی در اسرائیل وجود دارد، برای چه باید چنین سفری داشته باشم؟ این چه آورده ای برای من دارد جز یک افتضاح سیاسی؟!
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، در آستانه بازی برگشت با بنفیکا در لیگ قهرمانان گفت تیمش در آستانه این مسابقه به رسانه‌ها توجه نمی‌کند و تنها برای صعود به میدان خواهد رفت.
کریستینا بوشه، در سری استوری‌هایی که در اینستاگرامش منتشر کرده، نام زن گردشگر، حاضر در عکس جنجال برانگیز را نیز اعلام و گفته است: «او یوانا، بلاگر اهل صربستان است که اخیرا به ایران سفر کرده بود. بوشه افزوده است: «تقصیر من نیست که مو مشکی و شبیه من هم در این دنیا وجود دارد.»
دختر جوان که در میان شمشاد‌ها افتاده بود با کمک مردم و حضور امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد. وی پس از بهبودی نسبی به پلیس گفت: من مهندس هستم، امروز عصر نوبت دکتر داشتم و در مسیر از کنار بوستانی عبور می‌کردم که ناگهان یک نفر از پشت چاقویی روی گردنم گذاشت و مرا به داخل شمشاد‌ها کشاند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه دیدار تیمش با تاتنهام در لیگ قهرمانان گفت دو دیدار مقابل این تیم انگلیسی مهم‌ترین بازی‌های دوران مربی‌گری او هستند.
رییس شورای اطلاع رسانی دولت در یادداشتی با عنوان "گفتمان سه ضلعی دولت مردمی" نوشت: دولت سیزدهم با انجام ۳۱ سفر استانی در یکسال اول نشان داد مسأله ارتباط با مردم نه یک شعار، بلکه صفت بارز و مشخصه اصلی دولت سیزدهم است و به این ترتیب به صورت عملی نشان داد که این دولت، براستی دولت در میدان است.
رئیس جمهور با بیان اینکه همه قدرت خود را به میدان آورده و جنگ نظامی، سایبری، رسانه‌ای، سیاسی و اقتصادی راه انداخته‌اید، گفت: با جنگ احزاب، همه توان خود را به کار گرفته‌اید اما دیدید که ملت بزرگ ایران با نگاه شهید مقاومت سلیمانی و گوش دادن به ندای بصیرت آفرین رهبرمان چگونه شما را در همه جنگ‌ها ناکام گذاشته اند.
متهم گفت: من در مغازه کیف و کفش حوالی میدان فردوسی مشغول به کار هستم. چند ماه قبل، این دختر برای خرید کفش به مغازه‌ام آمد و با هم آشنا شدیم. او چند سالی از من بزرگتر بود، اما دوست شدیم و باهم در تماس بودیم تا اینکه او به من مشکوک شد. خانم دکتر تصور می‌کرد که من با کسی در رابطه هستم و از این موضوع ناراحت بود. روز حادثه بعد از ظهر به مغازه‌ام آمد طبق قراری که با هم داشتیم به حوالی میدان آزادی رفتیم. در آنجا سر همین موارد باهم مشاجره لفظی پیدا کردیم که ناگهان خودش را از بالای پل به پایین پرتاب کرد.
دنی آلوز گفت که بعید می داند نیمار بر خلاف آنچه ادعا کرده، در جام جهانی بعدی برای برزیل به میدان نرود.
به جز هیاهوی داخل زمین، بازی هلند و آرژانتین خارج از میدان نیز بسیار جنجالی بود.
وزیر صمت در جلسه استیضاح خود ضمن بیان اینکه به جای انتقاد برای حل مشکلات خودرو وارد میدان شده ام، گفت: اگر ثابت شود دوستان من در واردات خودرو دخیل باشند استعفا می دهم.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به تساوی تیمش برابر استقلال گفت: برابر تیمی به میدان رفتیم که کلکسیونی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران را در اختیار دارد.
زن جوان گفت: از تماس شکوفه در آن ساعت روز فهمیدم که باز هم با یک مشکل حاد خانوادگی روبه رو شده است و مرا آخرین امید خود می‌داند تا مانند همیشه تاروپود از هم گسسته زندگی او را به یکدیگر گره بزنم، اما من با پاسخ‌هایی کوتاه صحبت درباره زندگی اش را به فرصت دیگری موکول کردم و با قطع شدن تلفن صدای شکستن قلب او را نیز شنیدم و به همین دلیل استیکری با مفهوم شرمندگی و ناراحتی برایش فرستادم تا بدین گونه از قدیمی‌ترین دوستم عذرخواهی کرده باشم.
کارلو آنچلوتی نگران این نیست که ملی پوشان رئال به خاطر در پیش بودن جام جهانی و ترس از مصدومیت، درخواست کنند به میدان نروند. او گفت که فقط 2 بازیکن در 30 سال گذشته از او چنین تقاضایی کرده‌اند.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: بازگشت به سطح اول تکواندو دنیا با این جوانان مستعدی که در اختیار داریم دور از دسترس نیست و من هم از میدان دادن به آنها واهمه ای ندارم.
عضو کمیته حقیقت‌یاب مجلس گفت: بنده اعلام کردم که باتوجه به اینکه ایشان به خاطر عمل جراحی که سال ۸۶ در بیمارستان میلاد روی مغزشان انجام شده، مصرف دارو داشته‌اند، گفتم که احتمالا دلیل خونریزی مصرف این دارو‌ها بوده است. این نظر خودم بود نه پزشکی قانونی. چراکه من جایی خواندم و از پزشکان هم سوال پرسیدم که گفتند، می‌تواند به این علت باشد. من نه تایید کردم و نه رد کردم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ