رییس شورای اطلاع رسانی دولت در یادداشتی با عنوان "گفتمان سه ضلعی دولت مردمی" نوشت: دولت سیزدهم با انجام ۳۱ سفر استانی در یکسال اول نشان داد مسأله ارتباط با مردم نه یک شعار، بلکه صفت بارز و مشخصه اصلی دولت سیزدهم است و به این ترتیب به صورت عملی نشان داد که این دولت، براستی دولت در میدان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهتاش فریبا از بزرگان و پیشکسوتان باشگاه استقلال، با انتشار دلنوشته ای، به انتقادات روز گذشته سرمربی آبی پوشان پاسخ داد.
رشت- سخنگوی دولت با تاکید بر لزوم توجه به جوانگرایی در لایه‌های مدیریتی گفت: رویکرد و گفتمان دولت سیزدهم مردمی بودن است.
مباحث «نقش مخاطب در بازتاب ارزش‌های فرهنگی آرایه‌های معماری» و «آرایه‌های معماری از یاد رفته» در سومین نشست از گفتمان‌های حفاظت و مرمت آثار مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی با انتقاد به اینکه در برنامه هفتم از نظر نمایندگان بازنشستگان استفاده نشده است، گفت: تغییرات قوانین و مقررات باید بر اساس گفتمان سه جانبه انجام گیرد.
پژوهشگر علوم ارتباطات تاکید کرد: گفتمان جهادی؛ نیاز امروز، راهبرد فردا است.
عمران خان گفتمان جدیدی مطرح کرده است. تکیه‌گاه فکری خود را اندیشه علامه اقبال لاهوری و نیز دکتر علی شریعتی قرار داده است. در همین موقعیت و بحران اخیر، عمران خان با صراحت از نهضت امام حسین علیه‌السلام و عاشورا سخن می‌گوید. گویی می‌خواهد در پاکستان سنت سنگواره‌ای شده، حاکمیت ارتش بر پاکستان را با تعدیل روبه‌رو کند.
یک استاد دانشگاه در یادداشتی ضمن ستایش اقدام فراجا در پس گرفتن شکایتش از روزنامه همشهری به تحلیل گفتمان مطلب و جایگاه آن در ذهن مخاطب پرداخت.
رئیس پژوهشگاه قوه قضاییه گفت: مجازات‌های جایگزین حبس در جامعه باید به گفتمان تبدیل شود.
گفتمان تحکیم بخش پدرسالاری تنها منحصر به نظام حقوقی و منبعث از قوانین تبعیض‌آمیز نیست بلکه گاه چنان در بخشی از فرهنگ جامعه ریشه دوانده و پر‌رنگ است که بایستی با ابزار قانونگذاری و اقدامی عاجل به مهار خشونت و منعِ تبعیض علیه زنان رفت.
رشت- پیشرفت و توسعه یک کشور در گرو توجه به نسل جوان و بهره گیری از توانمندی آنها در حوزه مدیریتی است و مسئولان باید فضای گفتمان و ایجاد اعتماد در این نسل را در دستور کار قرار دهند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی تأکید کرد: جشنواره بین‌المللی رسام با محوریت تولیدات فیلم‌های کوتاه دفاع مقدس و مقاومت باید تلاش کند گفتمان جهانی در بین عدالت‌خواهان ایجاد کند.
در سال‌های اخیر به خوبی اضمحلال هژمونی ایالات متحده برای جهانیان روشن شده است و سپهر سیاسی جهان شاهد ظهور قدرت‌های جدید است که می‌توانند مجموعه‌ای چندجانبه را تشکیل دهند.
ارائه کرسی ایران در کنفرانس امنیتی مونیخ به جریان اپوزیسیون، تنها حلقه‌ای از زنجیره کلی طرح و برنامه‌های گسترده جهان غرب جهت تقابل و خصومت گفتمانی با ایران و البته کسب نتایج عینی از این مساله محسوب می‌شود. مساله‌ای که در عین خاص بودن نباید به مثابه رویدادی انفرادی تحلیل و تفسیر شود و بدون تردید، هم صاحب عقبه است و هم در آینده جلوه‌هایی عینی را از خود به نمایش خواهد گذاشت و اهداف مشخصی را نیز دنبال می‌کند.
هاشمی به موانع شکل گیری گفت وگوی ملی اشاره و خاطرنشان کرد: گفت وگوی ملی مثل هر پدیده اجتماعی دیگری، پدیده‌ای نیست که بخواهیم صفر و صدی نسبت به آن قضاوت داشته باشیم. روند گفتگو تا حدی در کشور جریان دارد، ولی پر هزینه است و باید هزینه گفت وگوی ملی کم و به آن رسمیت ببخشیده شود. باید از شکل گیری گفتگو در رسانه‌ها در قالب‌های مختلف استقبال شود در این صورت به شکل مطلوبی مطالبات مطرح، موانع بررسی و راهکار‌ها ارایه می‌شوند.
رهبر انقلاب فرمودند: حضور بسیج در جنگ انصافا گره‌گشا و کارآمد بود. آزمون بسیج در جنگ، آزمون باشکوهی بود. شان بسیج از یک سازمان نظامی بالاتر است. بسیج یک فرهنگ، گفتمان و تفکر است.
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال از فردا با انجام 3 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.
همشهری نوشت: اساسا گفتمان باطل در پس ادعای آزادی زن، به دنبال برهنگی و تحجر دوران پهلوی است. شک نکنید در حکومت غیردینی که طاغوت حاکم می‌شود؛ دیگر ورود آقایان به آرایشگاه زنانه، ممنوع نیست. تمامی استخر‌ها مختلط می‌شود و هیچ سانس بانوانی وجود ندارد. پناه به خدا، چقدر وحشتناک.
معاون قضایی دادگستری کل استان تهران گفت: اهمیت نظام اقتصادی نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.
رئیس فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس گفت: انتظار داریم با هماهنگی وزارت میراث فرهنگی و توان مجلس به میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی در دروس دانش آموزان اشاره شود.
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: تربیت محقق نمی‌شود مگر اینکه دانش‌آموزان و مربیان ما به خودسازی بپردازند.
دیدار فوتسال تیم‌های گهر زمین سیرجان و سفیر گفتمان
رئیس جمهور گفتمان مقاومت را تنها نسخه علاج مشکلات جهان اسلام خواند و گفت: تنها با مقاومت و ایستادگی شجاعانه است که ملت‌های آزاده منطقه می‌توانند استکبار را وادار به عقب‌نشینی کنند.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام ثشاهد به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد ثشاهد در روزهای آینده بورس است.
همایش «حکمرانی مردمی در گفتمان عدالت و جمهوریت» که از سوی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری با حضور محمدصادق خیاطیان رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، احمد وحیدی وزیر کشور، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ