چند‌وقت پیش ادل و نامزدش ریچ پائول اعلام کردند که عمارت سیلوستر استالونه را به ارزش حدودی ۸۵ میلیون‌دلار خریداری کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اکنون جنسیس تصمیم گرفته تا مدل ۲۰۲۴ جی ۹۰ را روانه بازار اروپا کند. این خودرو در دو نسخه اس دبلیو بی و ال دبیلو بی خواهد بود که در واقع مدل‌های با فاصله بین محور‌های استاندارد و طولانی است.
نکته جالب اینجاست که در سوالی که از هوش مصنوعی پرسیده شد اشاره‌ای به برترین بدنسازان مرد نشده بود اما چت جی پی تی که این فهرست را عمدتا بر اساس برندگان مسترالمپیا ارائه کرده، تصمیم گرفت که زنان برنده میس المپیا را کنار بگذارد و بنابراین اثری از آیریس کایل (با ۱۰ عنوان میس المپیا)، لندا موری (با ۸ عنوان میس المپیا) یا کوری اورسون (با ۶ میس المپیا) دیده نمی‌شود.
چند‌وقت پیش ادل و نامزدش ریچ پائول اعلام کردند که عمارت سیلوستر استالونه را به ارزش حدودی ۸۵ میلیون‌دلار خریداری کردند.
منصوری در فضای داخلی کادیلاک اسکالید صرفاً تغییراتی جزئی را اعمال کرده است. کف‌پوش رنگ شتری هماهنگ با روکش چرمی صندلی‌ها، نشان منصوری روی فرمان و کاورهای اسپرت‌تر پدال بخش عمده این تغییرات را تشکیل می‌دهند. البته تصمیم منصوری برای عدم تغییر گسترده کابین اسکالید منطقی به‌نظر می‌آید، از آنجا که این شاسی بلند فول سایز آمریکایی کابین لوکس خوش‌ساختی دارد.
اواسط جنگ جهانی اول دولت آلمان تصمیم گرفت به جای استفاده از پول مالیات دهندگان برای تامین مالی جنگ از کشورهای دیگر قرض بگیرد. آلمانی‌ها مطمئن بودند که می‌توانند بدهی خود را با پیروزی در جنگ و تصرف سرزمین‌های غنی و دریافت تاوان از متفقین شکست خورده پرداخت کنند. اما نتیجه برعکس شد. آلمان در جنگ شکست خورد و جنگ با بدهی‌های عظیم به اتمام رسید.
دکتر کولمن توضیح می‌دهد: ما تصمیم گرفتیم یک چاپگر زیستی بسازیم که هر کسی بتواند با حداقل بودجه ممکن آن را تکرار کند و این دقیقا همان چیزی است که به آن دست یافته ایم. در مقاله ما به عمد جزئیات هر یک از قطعات مورد استفاده و نحوه سر هم سازی آن‌ها شرح داده شده است، به طوری که می‌توان این محصول را به راحتی در هر آزمایشگاهی و در هر نقطه‌ای از جهان ساخت.
از سال ۱۹۷۴ که فروچو لامبورگینی تصمیم به فروش سهام شرکت خود کرد تا خرید کمپانی توسط کرایسلر در سال ۱۹۸۷، واگذاری به گروه مالزیایی در سال ۱۹۹۴ و در نهایت موفقیت فولکس واگن در خرید مجموعه لامبورگینی به سال ۱۹۹۸، این برند همچنان با سوپراسپرت‌های خود یکی از موفق‌ترین‌های بازار جهانی بود.
اتو می‌گوید: «دوشی که ما استفاده می‌کردیم باعث نشت آب در کاشی‌ها شده بود و چون احتمال می‌دادیم عایق رطوبتی در زیر کاشی‌ها وجود نداشته باشد، تصمیم گرفتیم دیوار را از نو بسازیم.»
با تصمیم سرمربی تیم ملی، آندرانیک تیموریان به عنوان مربی تیم ملی فوتبال انتخاب شد. تیموریان با انجام ١٠١ بازی ملی یکی از بازیکنان با سابقه فوتبال ایران است.
تریم پایه خانواده ۵۰۸ از پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری توربو با ۱۳۰ اسب بخار خروجی استفاده می‌کند. پژو برای بازار‌های آسیایی تصمیم دارد از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری با ۲۱۸ اسب بخار خروجی نیز استفاده کند.
مراسم جشن حجاب گروهی از دانش آموزان کالج فارسی و بوسنیایی در راستای تشویق و ترغیب نسل جوان و مسلمان بوسنی و هرزگوین با رعایت فرهنگ و آداب و رسوم اصیل اسلامی برگزار شد. این دانش آموزان طی یک سال گذشته تصمیم گرفتند تا حجاب را برای همیشه به عنوان راه زندگی خود انتخاب کنند.
منابع استرالیایی امروز پنجشنبه از تصمیم جدیدی درباره پول خود خبر دادند که گواهی بر تلاش این کشور برای رهایی از یوغ بریتانیا است.
مک لارن و لاکهید مارتین اسکانک ورکس تصمیم به همکاری برای پروژه‌ای بلندپروازانه مربوط به سوپرکار‌ها گرفته‌اند. این دو شرکت طی این همکاری در تلاش برای به‌کارگیری فناوری پیشرفته جت‌های جنگنده در طراحی سوپرکار‌های مک لارن هستند.
محمد الحجری معروف به ماجومبا، یک سلبریتی عمانی در شبکه‌های اجتماعی است که تصمیم گرفت برای تماشای بازی‌های جام جهانی عازم قطر شود. اگر به خرافات معتقد باشید، قطعا حضور او در قطر را عامل ناکامی بسیاری از تیم‌های جام جهانی می‌دانید! چند روز پیش بود که تصاویری از این هوادار عمانی در شبکه‌های مجازی منتشر شد که نکته عجیب، شکست خوردن و حذف تمامی تیم‌هایی بوده که ماجومبا پیراهن آن‌ها را بر تن کرده است!
اجتماع خانواده شهدای مدافع حرم، امنیت، ترور، دفاع مقدس و ... برای دفاع از حقوق زنان در ایران به جهت اینکه در سازمان ملل برای حذف کرسی زنان در سازمان ملل تصمیم گیری می‌شود. این تجمع مقابل دفتر سازمان ملل در تهران صورت پذیرفت.
سیاوش یزدانی مدافع استقلال که مدتی با تصمیم سرمربی تیم از حضور در تمرینات منع شده بود، پس از عذرخواهی و جلب رضایت ساپینتو از امروز دوباره به جمع سایر بازیکنان پیوست و مورد استقبال اعضای تیم قرار گرفت.
مقامات ضدانحصار در بریتانیا در روز سه‌شنبه به متا مالک فیس‌بوک دستور دادند پلتفرم انتشار تصاویر متحرک گیفی را به فروش برساند.
«شاهین زنوزی» یکی از مجموعه‌داران معروف تهران گفت: تصمیم گرفتم مجموعه‌ای از این ماشین‌ها برای خودم دست و پا کنم، یک کفش آهنی پوشیدم و سراغ مغازه‌هایی رفتم که ماشین‌های دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی را داشتند. از این شهر به آن شهر می‌رفتم و از فروشنده‌ها ماشین‌های ارزنده این بازه زمانی را می‌خریدم. حتی سراغ بستگان و فامیل‌ها هم رفتم و ماشین‌هایی که در کودکی جمع کرده بودم و به بعد‌ها به آن‌ها داده بودم هم به خانه آوردم. حالا در ۶۲ سالگی مجموعه‌ای دارم که می‌توانم بگویم رویای کودکی‌ام با آن محقق شده است.
بالاخره رسانه باشگاه استقلال تصمیم گرفت تا تصاویر حضور ارسلان در تمرینات را منتشر کند.
حاجیه شاهزاده خانم پس از به سرانجام نرسیدن ازدواجش با ناصرالدین شاه تصمیم به عزیمت به مکه و عتبات می‌گیرد.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، چندان از تصمیم کریستوف گالتیه برای تعویضش در دیدار برابر موناکو استقبال نکرد.
باشگاه استقلال اعلام کرد از این پس به استثنا پخش زنده مسابقات، دوربین‌های تلویزیونی حق ضبط و پخش تصاویر دیدار‌های خانگی این تیم را ندارند، مگر با توافق.
باشگاه استقلال اعلام کرد از این پس به استثنا پخش زنده مسابقات، دوربین های تلویزیونی حق ضبط و پخش تصاویر دیدارهای خانگی این تیم را ندارند، مگر با توافق.
داور مسابقه در یک صحنه، 3 تصمیم مختلف گرفت. او ابتدا یک خطای چسبیده به محوطه جریمه به سود الریان اعلام کرد، سپس و با استفاده از کمک داور ویدیویی حکم به یک ضربه پنالتی داد و سرانجام در بازبینی دوباره صحنه توسط VAR شبیه‌سازی بازیکن الریان را تشخیص داد و یک خطای غیرمستقیم به سود الشمال اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ