رئیس ستاد ملی جمعیت گفت: از هر ۳ ازدواج یک ازدواج به طلاق می‌انجامد و ۴۰ درصد طلاق‌ها خانواده‌هایی هستند که حداقل یک فرزند دارند که بسیار ناراحت‌کننده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر کانادا قرار است به زودی از همسرش «سوفی ترودو» جدا شود.
دکتر سیما خوسلا، سخنگوی آکادمی پزشکی خواب آمریکا و متخصص ریه، می‌گوید: «اگرچه اصطلاح طلاق در خواب ممکن است خشن به نظر برسد، اما در واقع فقط به این معناست که افراد خواب را در اولویت قرار می‌دهند و در صورت لزوم شب‌ها به اتاقی جداگانه نقل مکان می‌کنند.»
مرد جوان وقتی مقابل قاضی دادگاه خانواده تهران قرار گرفت، درباره ماجرای زندگی اش گفت: پنج ماه است که با نصیبه ازدواج کرده ام. ولی از وقتی زندگی ما زیر یک سقف آغاز شد تا الان همسرم را به ندرت دیده‌ام.
طلاق خانم دکتر از وحشت شکنجه‌های آقای پزشک
طلاق خانم پرستار درکابوس خیانت به مهندس تهرانی
یک رسانه عربی زندگی خصوصی رونالدو را از حیث مالی بررسی کرد.
سرانجام صبح امروز وعده راه اندازی مرکز مبادله ارز و طلای ایران از سوی رئیس کل بانک مرکزی محقق شد؛ بازاری که قرار است به عنوان مرجع ارز و طلای کشور توسعه یابد و نیاز‌های واقعی ارز و طلا را پاسخ دهد.
سرانجام صبح امروز وعده راه اندازی مرکز مبادله ارز و طلای ایران از سوی رئیس کل بانک مرکزی محقق شد. بازاری که قرار است به عنوان مرجع ارز و طلای کشور توسعه یابد و نیازهای واقعی ارز و طلا را پاسخ دهد.
سرانجام صبح امروز وعده راه اندازی مرکز مبادله ارز و طلای ایران از سوی رئیس کل بانک مرکزی محقق شد. بازاری که قرار است به عنوان مرجع ارز و طلای کشور توسعه یابد و نیازهای واقعی ارز و طلا پاسخ دهد.
زن ۶۳ ساله گفت: سال است که در کنار هرمز زندگی کرده‌ام، ولی دیگر طاقت طمعکاری این پیرمرد را ندارم. در این مدت تصور می‌کردم که او با گذر زمان رفتارهایش را کنار می‌گذارد و حداقل در سال‌های آخر عمرش رفتارش بهتر می‌شود، اما هرچه زمان گذشت، او بدتر شد.
طلاق به خاطر فراموشی جشن سالگرد
آخرین آمار کرونا در ایران/ قتل چوپان به خاطر یک گوسفند/ طلاق از شوهری که عادت به دزدی دارد/ محاکمه به اتهام قتل پیرمرد همسایه‌/ می‌خواهم به زندگی بازگردم!/ نقشه شوم شوهر برای فرار از مهریه ۱۱ میلیارد تومانی/ دزدان کارگاه‌های صنعتی و منازل به دام افتادند/ سرقت مسلحانه ۶ لندکروز در تصادف ساختگی
طلاق از شوهری که عادت به دزدی دارد
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عاملان آدم‌ربایی زن جوان در تهران، خبر داد.
کریم بنزما سرانجام پس از 14 سال به عنوان یک شهروند ساکن مادرید ثبت نام کرد.
کاپیتان تیم ملی وووشو گفت: قهرمانی سخت است، ولی سخت تر از آن حفظ این قهرمانی است، کار بزرگی که توسط جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان به سرانجام رسید.
کاپیتان تیم ملی وووشو گفت: قهرمانی سخت است، ولی سخت تر از آن حفظ این قهرمانی است، کار بزرگی که توسط جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان به سرانجام رسید.
طلاق صوری برای دریافت مستمری!
زن ۳۰ساله گفت: من تحت تاثیر جملات محبت‌آمیز همسرم قرار گرفتم و ناگهان ماجرای آشنایی و عشق و عاشقی خیابانی ام با تورج را برایش بازگو کردم. آن روز حامد از نظر روحی و روانی کاملا به هم ریخته بود و هیچ گاه تصور نمی‌کرد که همسرش قبل از ازدواج با او، با پسر دیگری ارتباط داشته باشد!
طلاق بخاطر کم سوادی و تحقیر
چند روز قبل زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده خواهان رسیدگی به پرونده خود شدند وقتی آن‌ها وارد شعبه شده و مقابل قاضی نشستند مرد جوان گفت: آقای قاضی این خانم همسر من است. ما الان تقریباً ۳ ماه است ازدواج کرده‌ایم و با هم در یک خانه زندگی می‌کنیم، اما همسرم با مادر و خواهر من نمی‌سازد؛ مدام با هم بحث می‌کنند و سر موضوعات کوچک مثل رنگ لباس، چیدمان مبل و مسائل بی‌ارزش با هم درگیر می‌شوند. جناب قاضی از نظر من هر دو آن‌ها یعنی هم مادرم هم همسرم مقصر هستند، البته همسرم بیشتر مقصر است، چرا که جواب مادر من را با لحن تند می‌دهد.
مهدی مدیرفلاح، رئیس پشتیبانی مهندسی گروه چراغ از ساخت ماژول های ال ای دی چراغ دو خودروی پرتیراژ داخلی در شرکت کروز خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ