رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عاملان آدم‌ربایی زن جوان در تهران، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت، از فرزندآوری به عنوان عامل تحکیم نهاد خانواده و کاهش طلاق نام برد.
بی‌توجهی به دلار آمریکا عامل افزایش ذخایر طلای چین شد
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: امروز شیوه‌های قدیمی که برای امر ازدواج در خانواده‌ها مرسوم بود و واسطه‌هایی برای ازدواج وجود داشت، در شهر‌های بزرگ دیگر پاسخگو نیست و نیاز داریم در شهرها، مراکز مورد اعتماد مردم در راستای ازدواج ایجاد شود که به صورت خانواده محور عمل کنند.
اصفهان- فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سارق طلا و جواهرات یک منزل در این شهرستان در کمتر از یک ساعت خبرداد و گفت: عامل سرقت از اقوام نزدیک مالباخته است.
دکتر «جان گاتمن» روان شناس معروف براساس مطالعاتی که در ۵۰ سال روی ۴۰ هزار زوج انجام داده، ۴ عاملی که یک طلاق را پیش بینی می‌کنند معرفی کرد.
سرمربی تیم ملی هندبال ایران در حاشیه اولین اردوی تیم در سال جدید و پبش بینی اش از کسب نتیجه در بازیهای آسیایی گفت مربی عاقل قول مدال طلا نمی دهد.
سرمربی تیم ملی هندبال گفت: مربی عاقل قول مدال طلا نمی‌دهد.
هادی عامل: هرچی مدال طلای کشتی داریم مسابقه‌اش را من گزارش کردم!
رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: ارزش ذخایر برجا و قطعی شده معدنی اکتشاف شده در در مناطق مختلف شامل سنگ آهن، سرب و روی، طلا، مس، بوکسیت، باریت، زغال سنگ و شورابه ۲۸ میلیارد دلار است.
سمنان- دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری بابیان اینکه «اعتیاد» عامل ۵۵ درصد طلاق ها است، گفت: با آگاهی بخشی در جامعه می توان از بروز اعتیاد بین جوانان پیشگیری کرد.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران نوسانات نرخ ارز را اصلی ترین عامل گرانی سکه اعلام کرد و گفت: با توجه به بزرگ بودن حباب سکه، اگر مردم به سمت خرید مصنوعات طلا بروند، بهتر است.
آخرین آمار کرونا در ایران/ طلاق به خاطر فراموشی جشن سالگرد/ جان مرد میانسال را گرفت/ دردسر دوستی فوتبالیست لیگ برتری با دختر دزد/ مرگ مشکوک پسر معتاد در کمپ ترک اعتیاد/ بازداشت یک مدعی طب سنتی در غرب تهران/ عامل تیراندازی مرگبار به قهوه‌خانه در یک قدمی چوبه دار/ ماجرای دود سیاه در عملیات کوهستان!/ محاکمه ۲ پسر به اتهام آزار دختر جوان در باغ
رئیس هیات عامل ایمیدرو از آماده افتتاح بودن ۲۹ طرح معدنی و صنایع معدنی در زمینه زنجیره فولاد، مس، فروکروم، سرب، فسفات، طلا، زیرساختی و...، برای دهه فجر خبر داد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ قتل پسر کارگر به خاطر حسادت/ گازگرفتگی ۴۰ نفر در یک مدرسه روستایی/ جزئیات دستگیری عامل قتل‌های سریالی شیراز/ راننده عصبانی، قربانی درگیری خیابانی/ کریستال کشی زیر رگبار گلوله!/ سارق بدشانس با همسرش به دزدی می‌رفت/ مردی همسرش را از مقابل دفتر طلاق ربود!/ نسخه مرگبار مرد رمال برای زندگی زن جوان
طی سال جاری عوامل متعددی می‌تواند بازار طلا را تحت شعاع قرار دهد که از جمله آنها می‌توان به رکود در اقتصاد جهانی، موج شیوع کرونا در چین و تغییر در سیاست‌های بانک مرکزی آمریکا اشاره کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سقوط مرگبار دختر جوان از پل عابر پیاده/ اخاذی از دختران دم بخت به بهانه خواستگاری/ عامل قتل مرد جوان در چاقوکشی قهوه‌خانه دستگیر شد/ قصاص برای قاتل شاهد پرونده/ مشاجره ۲ دانش‌آموز در بابل به قتل منجر شد/ مرد کینه‌جو دوستش را به رگبار بست/ نمی خواستم او را طلاق بدهم!/ نسخه مرد رمال طلاهای زن جوان را بر باد داد
نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر گفت: افزایش نرخ ارز و افزایش نرخ اونس جهانی از عوامل اصلی رشد قیمت طلا و سکه هستند و در این بین افزایش تقاضا نیز قیمت ها را بالاتر می برد.
حمایت از اشتغال اتباع ایرانی در مقابل پدیده اشتغال غیرمجاز اتباع خارجی یکی از عوامل دستیابی به استقلال اقتصادی و فرهنگی است و کنترل و ساماندهی اشتغال اتباع خارجی در داخل ایران علاوه بر کاهش معضلات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی موجب فراهم‌آوردن فرصت‌های شغلی بیشتر برای هم‌وطنان و جلوگیری از آثار سوء ناشی از بی‌کاری مانند اعتیاد، طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی می‌شود.
در روز مصدومیت کریم بنزما و غیبت این ستاره فرانسوی، رودریگو و وینیسیوس جونیور در خط حمله رئال مادرید عملکرد درخشانی داشته و عامل اصلی برتری ۱-۴ این تیم در برنابئو برابر مایورکا لقب گرفتند.
در روز مصدومیت کریم بنزما و غیبت این ستاره فرانسوی، رودریگو و وینیسیوس جونیور در خط حمله رئال مادرید عملکرد درخشانی داشته و عامل اصلی برتری ۱-۴ این تیم در برنابئو برابر مایورکا لقب گرفتند.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: فکر نمی‌کنم قیمت سکه به ارقام ۱۰ میلیون تومان و یا پایین‌تر برسد زیرا قیمت دلار عامل اصلی در تعیین نرخ طلا و سکه است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: در برنامه ششم توسعه قرار بود میزان طلاق ۲۰ درصد کاهش یابد اما طبق یک تحلیل آماری متأسفانه ۴ درصد و در یک تحلیل دیگر ۸ درصد افزایش داشته است.
تیم فوتبال استقلال سومین دیدار خود در لیگ برتر در شرایطی با پیروزی و کسب سه امتیاز به پایان برد که برای نخستین بار بانوان هم با حضور در ورزشگاه آزادی برد تیمشان را تماشا کردند.
رقابت برای داشتن زندگی لوکس‌تر در قیاس با دیگران یکی از مهم‌ترین عوامل جدایی‌ها در مناطق ثروتمند‌نشین است؛ موضوعی که همواره باعث دور‌شدن زوجین از همدیگر و جلب توجه آن‌ها به حاشیه‌های زندگی می‌شود.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ