نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعضای شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس را تعیین کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منیر دژ از اعضای شورای مرکزی سازمان مجاهدین خلق به طرز مشکوکی کشته شد. گفته می‌شود وی دست به خودکشی زده و یا او را خودکشی داده‌اند.
منیر دژ از اعضای شورای مرکزی سازمان مجاهدین خلق به طرز مشکوکی کشته شد. گفته می‌شود وی دست به خودکشی زده و یا او را خودکشی داده‌اند.
براساس ماده یک قانون نظارت شورای نگهبان بر انتخابات مجلس شورای اسلامی، اعضای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات باید ۵ نفر باشند که از سوی شورای نگهبان انتخاب و به وزارت کشور معرفی می‌شوند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اعضای هیئت مرکزی نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.
در جلسه اعضای شورای مرکزی خانه احزاب با معاون سیاسی وزارت کشور مقرر شد کارگروه مشترک دفتر سیاسی وزارت کشور و خانه احزاب برای تمرکز بر قوانین مرتبط با حوزه فعالیت سیاسی و انتخابات تشکیل شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای مقرر کردند که هیچ‌ یک از اعضای هیئت اجرایی مرکزی نمی‌توانند داوطلب انتخابات شوند.
سران قوا و اعضای شورا در این جلسه با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و دستگاه‌های اجرایی برای کنترل و کاهش نرخ ارز و تأمین ارز برای واردات کالا‌های مورد نیاز، بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی بررسی و به تصویب رساندند.
نمایندگان مردم در مجلس، با بررسی مجدد «طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران» ایرادات شورای نگهبان به این طرح را برطرف و در ادامه عملکرد دولت در منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها را بررسی کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی را تغییر داده و مشخص کردند.
اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی، ضمن تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی (س) با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، دیدار کردند. / جماران
رئیس فدراسیون بسکتبال ایران به عنوان یکی از اعضای شورای مرکزی اتحادیه بسکتبال غرب آسیا انتخاب شد.
محسن میردامادی گفت: اگر اینطور بخواهد عمل شود، امروز می‌گویند دبیرکل نمی‌تواند باشد، فردا می‌گویند شورای مرکزی را قبول نداریم و این عملا یعنی اینکه شورای مرکزی و دبیرکل را باید ما منصوب کنیم.
در هشتمین مجمع عمومی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی اعضای شورای مرکزی این حزب با رای اعضا انتخاب شدند.
در هشتمین مجمع عمومی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی اعضای شورای مرکزی این حزب با رای اعضا انتخاب شدند.
رئیس فدراسیون بوکس در حالی اعلام پناهندگی کرده است که عضو شورای برون مرزی وزارت ورزش بود تا این پرسش مطرح شود که مسئولیت مجوز‌های صادر شده برای این اعضا با کیست؟
مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اعضای شورای مرکزی نیروی بسیج این شرکت دیدار و گفت و گو کرد.
در این انتخابات محمدباقر قالیباف با رای اجماعی اعضای شورای مرکزی به عنوان رئیس فراکسیون برگزیده شد. محسن پیرهادی به عنوان نایب رئیس اول و ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز، به عنوان نایب رئیس دوم برگزیده شدند. ابوالفضل عموئی نیز به عنوان سخنگو انتخاب شد.
محمدباقر قالیباف با رأی اجماعی اعضای شورای مرکزی به عنوان رئیس فراکسیون برگزیده شد.
محمدباقر قالیباف با رأی اجماعی اعضای شورای مرکزی به عنوان رئیس فراکسیون برگزیده شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی را مشخص کردند و رئیس کل بانک مرکزی را به عنوان رئیس هیئت عالی در نظر گرفتند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارکان بانک مرکزی، اعضای مجمع عمومی و وظایف آن را تعیین کردند.
اعضای شورای مرکزی خانه احزاب در هفتمین مجمع عمومی خانه احزاب ایران به مدت سه سال انتخاب شدند.
مراسم اعطای احکام اعضای نهمین دوره شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.
خاموشی‌ها در پاکستان گسترش یافت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ