اهواز- رئیس سازمان نهضت سواد آموزی کشور گفت: ۳۰۰ هزار سوادآموز در سطح کشور تحت پوشش خدمات آموزشی در قالب دوره‌های مختلف سوادآموزی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه جوان نوشته است: در کنار تلاش برای اجرای قانون پوشش و تضمین رفتار حیامدارانه در جامعه باید برای تربیت جنسی و آموزش رفتار‌ها و هنجار‌های متناسب هر جنس نیز تلاش کرد.
رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک: مشکل مردودی بیشتر در مناطقی که دو زبانه هستند مشاهده می‌شود و اتفاقا قانون گذار در سند تحول بنیادین آموزش به این مسئله فکر کرده و پیش‌بینی‌هایی داشته است که دوره پیش دبستانی در مناطق دو زبانه با حمایت دولت برگزار شود. منتها محدودیت اعتبارات مانع از این می‌شود که بتوانیم همه کودکان را در این مناطق پوشش دهیم.
یک مرکز آموزشی در انگلیس در مقابل تخطی تعدادی از دانش آموزان از قوانین پوشش مناسب، آن ها را زندانی کرد.
طی مراسمی با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی از کتاب «شناخت تنوع و پوشش گیاهی ایران» رونمایی شد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار می‌کند: طرح تشدید برخورد با تخلفات پوشش و مخدوشی پلاک در سطح معابر شهر تهران اجرا شده و این طرح مربوط به تمامی وسایل نقلیه است. در واقع اگر مخدوشی و دستکاری در ارقام پلاک صورت بگیرد جرم تلقی شده و ضمن تشکیل پرونده، فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهد شد. قانونگذار برای این تخلف شش ماه تا یکسال حبس درنظر گرفته است.
زهره ادهمی ۴۸ ساعت پیش به دلیل به تخلفات متعدد پوششی در مجموعه حافظیه شیراز و عدم توجه به نکات آموزشی ارائه شده و ثبت شکایات متعدد مردم در سامانه مردم رسی، کارت قرمز دریافت کرده و بازداشت شده بود.
وزارت آموزش و پرورش بر استفاده بیش از ۱.۴ میلیون نفر از فرهنگیان و افراد تحت تکفل آنها از پوشش بیمه درمان تکمیلی و انتخاب یک شرکت بیمه گر مناسب تاکید کرده است.
وزارت آموزش و پرورش بر استفاده بیش از 1.4 میلیون نفر از فرهنگیان و افراد تحت تکفل آنها از پوشش بیمه درمان تکمیلی و انتخاب یک شرکت بیمه گر مناسب تاکید کرده است.
سمنان- معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: طی سال گذشته و در سراسر استان بیش از یک هزار بی سواد و کم سواد تحت پوشش سوادآموزی قرار گرفتند.
اصفهان- استانداری اصفهان با صدور بیانیه‌ای درباره موضوع عفاف و حجاب، بر لزوم رعایت پوشش و حجاب اسلامی در تمامی معابر، اماکن عمومی و دولتی و واحدهای صنفی و آموزشی استان تاکید کرد.
معاون امور زنان ریاست جمهوری در دولت اصلاحات در واکنش به بیانیه آموزش و پرورش مبنی بر ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزانی که مقررات پوشش را رعایت نمی‌کنند نوشت: حق بر آموزش از حقوق بشر و نیز از اصول قانون اساسی ایران است.
معاون امور زنان ریاست جمهوری در دولت اصلاحات در واکنش به بیانیه آموزش و پرورش مبنی بر ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزانی که مقررات پوشش را رعایت نمی کنند نوشت: حق بر آموزش از حقوق بشر و‌ نیز از اصول قانون اساسی ایران است.
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: بر اساس قوانین و مقررات از ارائه خدمات آموزشی به معدود دانش‌آموزانی که قوانین و مقررات پوششی در مدارس را رعایت نکنند، معذور خواهد بود.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به اجرای طرح توانمندسازی اجتماعی دانش آموزان «نماد» در استان اشاره کرد و گفت: بالغ بر ۴ هزار و ۳۰۳ مدرسه خوزستان تحت پوشش این طرح قرار گرفته‌اند.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: مسئله ایاب و ذهاب مسئله‌ای است که پوشش تحصیلی دانش‌آموزان استثنایی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: پوشش تحصیلی آموزش متوسطه کشور یک میلیون و ۸۲۴ دانش آموز است که تعداد دختران در این مقطع بیشتر است.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، از پوشش ۷۰ درصدی ۵۹ خدمت بیمه ای به دانش آموزان استثنایی خبر داد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به تلاش این اداره کل برای پوشش حداکثری دانش‌آموزان در ارتباط با تحصیل افزود: در حال حاضر ۱۲ مدرسه یک دانش‌آموز دار در استان فعال است و ۱۸۷ مدرسه ابتدایی زیر ۱۰ نفر در استان داریم.
اهواز- مدیرکل آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش کشور از اجرای «طرح بوم» برای حدود ۲ میلیون دانش‌آموز متوسطه اول در کشور خبر داد.
رئیس پژوهشکده آموزش باز و از راه دور دانشگاه پیام نور افزود: آمادگی داریم دختران افغانستانی که از تحصیلات آکادمیک محروم شده‌اند را زیر پوشش آموزش مجازی و از راه دور قرار دهیم تا از نعمت تحصیلات محروم نشوند.
وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: شبکه آموزشی دانش آموزان، شاد را داریم که شبکه یادگیری برخطی است که در جهان بی‌نظیر است.
مسئول قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی گفت: مرحله اول توزیع نوشت افزار تا پایان مهر اجرایی خواهد شد و در طول سال نیز این توزیع به صورت برنامه ریزی شده ادامه خواهد داشت.
مشهد ـ مدیر آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی مقام نخست کشور را در زمینه شناسایی و پوشش دانش آموزان استثنایی داراست.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: ۹۳۳ فضای آموزشی را آخر هفته‌ها در اختیار خانواده‌ها قرار دادیم. امیدواریم اولین دوره مسابقات مادر دختری و پدر پسری را برگزار می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ