وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: بر اساس قوانین و مقررات از ارائه خدمات آموزشی به معدود دانش‌آموزانی که قوانین و مقررات پوششی در مدارس را رعایت نکنند، معذور خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگو هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: هنگام خرید بلیت برای اربعین پیام عدم موجودی به معنای نبود ظرفیت نیست صرفا بلیت‌ها به تدریج برای فروش ارائه می‌شوند.
طبق اعلام سازمان توسعه تجارت، از تاریخ ۲۷ تیر ارز حاصل از صادرات باید به بانک ارائه شود تا رفع تعهد ارزی انجام پذیرد و در قبال صادرات، واردات نمی‌توان انجام داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ توضیحاتی درباره اعمال قانون و فرهنگ سازی رانندگان ارائه داد.
کامبیز نوروزی نوشت: این ماه‌ها تحرکات دستگاه‌های دولتی برای الزام حجاب به حدی رسیده است که دیگر پایبندی به قانون و اصول حقوقی و اخلاقی به فراموشی سپرده شده و نقض قانون و اخلاق در سکوت به سهولت اتفاق می‌افتد. این دستور که «ارایه خدمات بهداشتی و درمانی منوط به رعایت حجاب در مراکز درمانی بخش دولتی و خصوصی باشد» نمونه حیرت‌آور و دهشتناک این نوع نقض قانون و اخلاق است.
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: کلیه دانشجویان متقاضی شرکت در مراسم ایام محرم و راهپیمایی اربعین باید قبل از ثبت و ارائه درخواست مجوز خروج از کشور داشته باشند.
از روز گذشته تصویر رای قطعی یکی از شعب دادگاه کیفری دو در فضای مجازی بازنشر شده که بر اساس آن، یک زن متهم به عدم رعایت حجاب شرعی به ۲ ماه حبس محکوم شده و سپس به عنوان مجازات جایگزین حبس، انجام ۲۷۰ ساعت خدمات عمومی رایگان (نظافتچی اماکن) برای او تعیین شده است.
طبق مصوبه مجلس، فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه مکلفند نظر هیئت اجرایی انتخابات مبنی بر عدم احراز صلاحیت داوطلب را با ذکر استناد قانونی و ارائه مستندات ظرف دو روز به داوطلبان ابلاغ کنند.
جوکار خاطرنشان کرد: وزیر کشور عنوان کرد که بعد از تذکر پیامکی، در صورت اصرار فرد بر عدم رعایت حجاب در مراکز خدمات عمومی، به این قبیل افراد خدمتی ارائه داده نمی‌شود و در صورت اصرار افراد به عدم رعایت حجاب پس از این مرحله موضوع برای بررسی بیشتر به قوه‌قضائیه ارسال خواهد شد.
قاسمی فرزاد با بیان اینکه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان، بخش‌ها و مسئولان زیرمجموعه‌ی خود را مکلف به رعایت حجاب و عفاف در محیط اداری و کاری کنند ادامه داد: بانک‌ها از ارائه خدمات به افرادی که حجاب و عفاف را رعایت نمی‌کنند خودداری کنند.
وزارت آموزش و پرورش در خصوص حجاب و عفاف بیانیه‌ای صادر کرد.
سخنگوی وزارت صمت با اشاره به کمکاری برخی از دستگاه‌ها نظیر دبیرخانه مناطق آزاد پیرامون ثبت اطلاعات در سامانه جامع انبارها گفت: عدم ثبت اطلاعات تخلف بوده و کالاهای ثبت نشده، در حکم قاچاق است.
مجتبی امینی تقریباً هیچ اطلاعاتی در این زمینه ارائه نکرد تا تماشاگران به استقبال فیلی در تاریکی بروند... برنامه نمایش فیلم‌ها در سینمای ملت به عنوان سینمای محوری اعلام نشد و حتی هیات داوران بخش ملی این دوره از جشنواره نیز مشخص نیست... او همچنین تکلیف وجود یا عدم وجود سیمرغ آرای مردمی را مشخص نکرد و هنوز معلوم نیست از دو روز دیگر مردم باید به فیلم‌ها رای بدهند یا ندهند...
کمبود روحیه کارمندان و عدم انگیزه در آن‌ها منجر به کاهش بهره وری، ناتوانی در غلبه بر چالش ها، بی علاقگی و ارائه خدمات ضعیف به مشتریان خواهد شد. وقتی کارمندان انگیزه‌ای نداشته باشند، حداقل تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند یک روز کاری را پشت سر بگذارند.
صالح حردانی درخصوص عدم حضور در لیست نهایی سرمربی تیم ملی توضیحاتی را ارائه کرد.
صدراعظم آلمان با ابراز تاسف نسبت به عدم حضور رئیس جمهور روسیه در اجلاس سران گروه بیست، از مسکو خواست پیشنهادات خود برای تحقق صلح در اوکراین را ارائه دهد.
معاون سازمان هواپیمایی کشور گفت: با توجه به حجم تقاضایی که برای خرید بلیت اربعین ایجاد شده برخی از شرکت ها به لحاظ زیرساخت هایی که وجود دارد نتواستند در ساعات اولیه سرویس کاملی ارائه کنند.
دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارائه توضیحاتی روند برگزاری انتخابات و موضوع بررسی صلاحیت نامزدها را تشریح کرد.
محمدامین قهرمانی، معاون ناشران و اعضای بورس تهران گفت: سه شرکت دانش‌بنیان در مراحل درج نماد و عرضه در بورس هستند که البته هنوز به بازار نیامده‌اند.
نماد شپنا اعلام کرد بیش از ۴۸ درصد سهم پتروشیمی اصفهان و بیش از ۱۷ درصد سهام شرکت نفت سپاهان را خریده و این سرمایه گذاری ها در راستای تبدیل شدن به هلدینگ پترو پالایشی شپنا است.
وزیر اقتصاد گفت: امروز رئیس جمهوری دستور داد که به تمام افرادی که تا ماه پیش یارانه بگیر بودند، در صورتی که متقاضی باشند، برای ماه اول یارانه پرداخت شود.
یک فعال سیاسی اجتماعی به دستور دادستان مشهد درباره عدم ارائه خدمات بانکی به زنان بد حجاب واکنش نشان داد.
مستند شرعی و قانونی حق محروم کردن بدحجابان از حقوق اجتماعی قبل از محاکمه و محکومیت را تبیین کنید ؟ با فرض تحقق جرم مشهود در خصوص اینگونه بانوان ؛آیا ادارات و مامورین بانکها و شهرداری ها حق مداخله در این موضوع را دارند ؟
وقتی خانم‌های محجبه مخالف عدم ارائه خدمات عمومی به کم حجاب ها هستند و همه می‌دانند اینگونه با کاری که دافعه دارد نه جاذبه، کسی محجبه نمی‌شود. / چند ثانیه
ساترا از ابتدای سال ۱۴۰۰ پروانه ساخت صادر نکرده و فقط موافقت اصولی صادر شده که برای آن هم صاحب اثر باید قسمت‌های اول را تحویل می‌داده تا پروانه صادر شود ولی بعد از ارائه قسمت‌های اول، کارها رد شده‌اند. همچنین در وزارت ارشاد بیش از ۵۰ متقاضی پروانه ساخت وجود داشته که از این تعداد فقط برای حدود ۱۰ فیلمنامه پروانه ساخت صادر شده؛ این در حالی است که در گذشته دوره‌هایی بوده که در شش ماه ابتدایی سال بیش از ۱۱۰ پروانه ساخت و در نیمه دوم سال حداقل ۷۵ پروانه صادر می‌شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ