اصفهان- همزمان با روز جهانی مبارزه با کار کودک مجموعه آموزشی «۳۶۰ درجه» رونمایی شد.‌
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده، کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (یکشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی چندی پیش مأموریت تاریخی خود در گردش ۳۶۰ درجه به دور کره زمین را با طی بیش از ۶۵ هزار کیلومتر مسیر دریایی و پس از ۸ ماه دریانوردی با موفقیت به پایان رسانده بود.
سامانه آموزشی موشک «فتح ۳۶۰» توسط متخصصان نیروی زمینی سپاه طراحی و با موفقیت آزمایش شد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از تصویب و ابلاغ تسهیلات مرمت و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در بافت‌های تاریخی تا سقف ۳۶۰ میلیون تومان در تهران و برای سایر شهرها با رقم‌های دیگر خبر داد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۳۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در آستانه اشرفیه خبر داد و گفت: در این رابطه سه نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: برای اولین بار در طول تاریخ با طراحی کاملاً ایرانی در اقیانوس آرام حاضر شدیم و از اقیانوس اطلس عبور کردیم.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندر مکران پس از ۸ ماه دریانوردی و طی ۶۳ هزار کیلومتر مسیر دریایی که با هدف طی یک دور ۳۶۰ درجه دور کره زمین بود، صبح چهارشنبه ( ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ) وارد آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران شد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۳۶۰ نظامی اوکراینی در محور دونتسک کشته شدند.
تمبر یادبود ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش که در قالب ماموریت کد ۳۶۰ درجه توانست ماموریت دریانوردی به دور دنیا را انجام دهد توسط فرمانده نیروی دریایی ارتش رونمایی شد.
مجموعه نمایشگر‌های ۲۴ اینچی کیلومترشمار و اطلاعات-سرگرمی، فرمان صوتی، دوربین ۳۶۰ درجه، تنظیم برقی صندلی راننده، سقف شیشه‌ای، اتوهلد، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، تنظیم برقی صندلی راننده و... از امکانات این خودرو هستند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: جان کلام انقلاب اسلامی را اسطوره‌های ما در ناوگروه ۳۶۰ در برابر جهان به نمایش گذاشتند.
وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) جزئیات ساخت ۳۶۰ هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در شهرها و روستاها را مورد بررسی قرار دادند.
موشک‌های دقیق زن فتح ۳۶۰ درجه به یگان‌های موشکی نیروی زمینی ارتش ملحق شدند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: از روز گذشته تا کنون ۳۶۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و همچنین ۹۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.
«آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان در کنفرانس امنیتی مونیخ در اشتباهی عجیب وقتی از او پرسیده می‌شود که آیا اوکراین این شانس را دارد که در طولاتی مدت در امنیت باشد حال آنکه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه همچنان در قدرت باشد، که وی پاسخ داد اگر پوتین سیاست‌هایش را ۳۶۰ درجه تغییر ندهد، خیر. بر اساس اصول اولیه ریاضیات، ۳۶۰ درجه با صفر درجه منطبق می‌باشد و وزیر خارجه آلمان باید به جای ۳۶۰ درجه از ۱۸۰ درجه استفاده می‌کرد.
از چشمانی به اندازه یک بشقاب شام گرفته تا دید ۳۶۰ درجه، این حیوانات دارای روش های فوق العاده کارآمد برای دیدن هستند.
نمونه‌جدید نمایشگر‌های گوشی‌های تاشوی سامسونگ می‌تواند ۳۶۰ درجه بچرخد. این مدل گوشی جدید در نمایشگاه «سی‌ای اس ۲۰۲۳» به نمایش درآمده است.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:سرما و یخبندان ۳۶۰ شهر کشور را فراگرفت.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:سرما و یخبندان ۳۶۰ شهر کشور را فراگرفت.
صبح امروز کمینه دمای هوا در ۳۶۰ شهر و ایستگاه هواشناسی در ۲۸ استان کشور به زیر صفر درجه رسید که در این بین «بویین ومیان‌دشت» در اصفهان با دمای ۱۹.۹- درجه سلسیوس سردترین شهر کشور شد.
در اینجا احتمالاً یکی از اولین ویدئو‌های ۳۶۰ درجه جهان از یک دسته از سگ‌های وحشی است! این ویدئو در یک مرکز توانبخشی سگ‌های وحشی فیلمبرداری شده است.
آمار منتشر شده از وضعیت تولید آلومینیوم در هفت ماهه امسال نشان می‌دهد که چهار شرکت اصلی تولیدکننده آلومینیوم کشور در مجموع بالغ بر ۳۶۷ هزار تن آلومینیوم تولید کرده‌اند.
اولین فیلم از موشک برد بلند فتح ۳۶۰ ارتش که در رزمایش اخیر آزمایش شد. این موشک در لحظه اصابت به هدف ۴ ماخ سرعت دارد
‌علیرضا موسوی، کوهنورد ایرانی تصاویری شگفت‌انگیز بر فراز بالاترین نقطه بام ایران ثبت کرده که در اینجا می‌بینید. او می‌گوید که این یازدهمین صعود او و دومین بار است که با یک گروه از جوانان پس از تمرین دو ماهه به قله دماوند می‌رسد. این تصاویر در شهریورماه و با استفاده از دوربین ۳۶۰ درجه ثبت شده‌اند.
تیمی از محققین به تازگی توانسته اند سیستم بینایی جدیدی با الهام از چشم خرچنگ‌ ایجاد کنند. این سیستم بینایی که هم در آب و هم در روی زمین بخوبی کار می‌کند، به ربات‌ها دید پانوراما ۳۶۰ درجه از محیط اطراف می‌دهد. ربات‌ها با استفاده از این سیستم قادر خواهند بود موانع را شناسایی کرده و به خوبی در محیط حرکت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ