وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۳۶۰ نظامی اوکراینی در محور دونتسک کشته شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامانه آموزشی موشک «فتح ۳۶۰» توسط متخصصان نیروی زمینی سپاه طراحی و با موفقیت آزمایش شد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از تصویب و ابلاغ تسهیلات مرمت و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در بافت‌های تاریخی تا سقف ۳۶۰ میلیون تومان در تهران و برای سایر شهرها با رقم‌های دیگر خبر داد.
گاو وحشی که همراه با کشیدن یک مرد وارد تصویر دوربین های یک منزل مسکونی شد تمام تلاش خود را برای زخمی کردن او کرد سپس از منطقه خارج شد./خبرفوری
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۳۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در آستانه اشرفیه خبر داد و گفت: در این رابطه سه نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
اصفهان- همزمان با روز جهانی مبارزه با کار کودک مجموعه آموزشی «۳۶۰ درجه» رونمایی شد.‌
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: برای اولین بار در طول تاریخ با طراحی کاملاً ایرانی در اقیانوس آرام حاضر شدیم و از اقیانوس اطلس عبور کردیم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: جان کلام انقلاب اسلامی را اسطوره‌های ما در ناوگروه ۳۶۰ در برابر جهان به نمایش گذاشتند.
وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) جزئیات ساخت ۳۶۰ هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در شهرها و روستاها را مورد بررسی قرار دادند.
موشک‌های دقیق زن فتح ۳۶۰ درجه به یگان‌های موشکی نیروی زمینی ارتش ملحق شدند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: از روز گذشته تا کنون ۳۶۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و همچنین ۹۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.
نمونه‌جدید نمایشگر‌های گوشی‌های تاشوی سامسونگ می‌تواند ۳۶۰ درجه بچرخد. این مدل گوشی جدید در نمایشگاه «سی‌ای اس ۲۰۲۳» به نمایش درآمده است.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:سرما و یخبندان ۳۶۰ شهر کشور را فراگرفت.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:سرما و یخبندان ۳۶۰ شهر کشور را فراگرفت.
صبح امروز کمینه دمای هوا در ۳۶۰ شهر و ایستگاه هواشناسی در ۲۸ استان کشور به زیر صفر درجه رسید که در این بین «بویین ومیان‌دشت» در اصفهان با دمای ۱۹.۹- درجه سلسیوس سردترین شهر کشور شد.
در اینجا احتمالاً یکی از اولین ویدئو‌های ۳۶۰ درجه جهان از یک دسته از سگ‌های وحشی است! این ویدئو در یک مرکز توانبخشی سگ‌های وحشی فیلمبرداری شده است.
بنا به آخرین گزارش وزارت دفاع روسیه، در نبردهای شبانه روز گذشته در منطقه دونتسک ۳۰نظامی اوکراینی کشته شدند.
آمار منتشر شده از وضعیت تولید آلومینیوم در هفت ماهه امسال نشان می‌دهد که چهار شرکت اصلی تولیدکننده آلومینیوم کشور در مجموع بالغ بر ۳۶۷ هزار تن آلومینیوم تولید کرده‌اند.
امیر حیدری با اشاره به اینکه در این رزمایش برای اولین بار این موشک را رونمایی کردیم و هدف خودش را به صورت دقیق و نقطه زن نقطه زنی کردیم، گفت: موشک دیگر داریم به نام فجر ۵ که از خانواده موشک‌های هوشمند و نقطه زن است که باز هم اخیراً نیروی زمینی از آن بهره‌مند است.
اولین فیلم از موشک برد بلند فتح ۳۶۰ ارتش که در رزمایش اخیر آزمایش شد. این موشک در لحظه اصابت به هدف ۴ ماخ سرعت دارد
اولین فیلم از موشک برد بلند فتح ۳۶۰ ارتش که در رزمایش اخیر آزمایش شد. این موشک در لحظه اصابت به هدف ۴ ماخ سرعت دارد
‌علیرضا موسوی، کوهنورد ایرانی تصاویری شگفت‌انگیز بر فراز بالاترین نقطه بام ایران ثبت کرده که در اینجا می‌بینید. او می‌گوید که این یازدهمین صعود او و دومین بار است که با یک گروه از جوانان پس از تمرین دو ماهه به قله دماوند می‌رسد. این تصاویر در شهریورماه و با استفاده از دوربین ۳۶۰ درجه ثبت شده‌اند.
مدیرعامل بانک ملی گفت: هرگونه توافقی که صورت بگیرد، قاعدتا پیشروترین بخش، صنعت بانکداری خواهد بود. صنعت بانکداری است که باید نظام مالی را تقویت کند تا بتوانیم تحولاتی مورد نظر در اقتصاد اتفاق بیفتد. به همین دلیل کار برای مدیران صنعت بانکی بسیار سخت شده است.
مدیرعامل بانک ملی گفت: هرگونه توافقی که صورت بگیرد، قاعدتا پیشروترین بخش، صنعت بانکداری خواهد بود. صنعت بانکداری است که باید نظام مالی را تقویت کند تا بتوانیم تحولاتی که مورد نظر در اقتصاد اتفاق بیفتد. به همین دلیل کار برای مدیران صنعت بانکی بسیار سخت شده است.
برای افزایش طول عمر چه چیز و چه زمانی بخوریم؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ