وزیر آموزش و پرورش گفت: ارائه کارنامه دانش‌آموزان به شرط پرداخت کمک‌های مردمی خلاف قانون است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهارستان نشینان در سه شنبه نظارتی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲، اولویت ‌های تخصیص اعتبار را مشخص و بر ضرورت اجرای دقیق احکام بودجه‌ای تاکید کردند.
از سال‌ ۹۶ تاکنون‌ با وجود بندها و تبصره‌های مختلف در قانون‌ برنامه ششم‌ و بودجه‌ های سنواتی، فقط ۵ ميليارد تومان نصيب فوتبال شده‌ است!
اعضای تیم استقلال درصدی از مبالغ قراردادهای فصل گذشته خود را امروز دریافت کردند.
تبریز- فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه مدارس دولتی هنگام ثبت‌نام مجاز به دریافت وجه نیستند، گفت: به جز پول کتاب و بیمه در ثبت نام دریافت هر هزینه دیگری در مدارس دولتی ممنوع است.
حق مشارکت بازیکن آکادمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دریافت شد.
رئیس کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا از گردآوری اسناد جدید علیه رئیس‌جمهور این کشور خبر داد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: دادن کارنامه دانش‌آموزان به شرط پرداخت کمک‌های مردمی قطعا خلاف قانون است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی در نامه‌ای هشداری به وزیر بهداشت بر رعایت قانون پایانه‌های فروشگاهی در مراکز درمانی تاکید کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی در نامه‌ای هشداری به وزیر بهداشت بر رعایت قانون پایانه‌های فروشگاهی در مراکز درمانی و الزام همه مراکز و حرف پزشکی و پیراپزشکی اعم از دولتی، عمومی و خصوصی
بوژیدار رادوشویچ دریافت پول واریزی از باشگاه را تایید کرد و خطر جریمه پرسپولیس را تهدید نمی‌کند.
متا دیروز خدمات اشتراک خود را در ایالات متحده راه اندازی کرد که به کاربران فیس‌بوک و اینستاگرام اجازه می‌دهد تا برای تأیید اعتبار به همان روشی که در توئیتر متداول است، پول پرداخت کنند.
آخرین امیدهای بازیکنان استقلال برای دریافت پول هم ناامید شد.
اعضای تیم های فوتبال پایه باشگاه پرسپولیس در انتظار دریافت بخش دوم قراردادهای فصل جاری خود هستند.
بازیکنان استقلال از مدیرعامل استقلال پیگیر پرداختی خود قبل از عید نوروز شدند.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص وام و پرداخت بدهی استراماچونی توضیحاتی ارائه کرد.
زنیت سن‌پترزبورگ برای دریافت مطالباتش از فیفا بابت حضور دژاون لاورن در جام جهانی شماره حساب داد.
رئیس شورای شهر تهران گفت:حتی در صورت قطع بودن سیستم کارتخوان اتوبوس ها، رانندگان حق دریافت وجه نقد از مسافران ندارند.
بانک مرکزی افغانستان با اعلام خبر دریافت کمک بشردوستانه در توییتر، از کشور‌های کمک‌کننده به افغانستان خواست تا کمک‌هایشان را از طریق بخش بانکی افغانستان وارد کشور کنند.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به تعیین نرخ پارک حاشیه‌ای در شهر گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر تهران، شهرداری تهران ملزم شده است که علاوه بر استفاده از فناوری و نیروی آموزش دیده در بهره برداری از پارک حاشیه‌ای، نسبت به اجرای طرح در معابر تایید شده توسط شورای ترافیک تهران در سطح مناطق ٢٢ گانه اقدام کند.
پول توجیبی دادن به کودکان کمک می‌کند تا ارزش و مدیریت پول را یاد بگیرند. به عنوان مثال، هنگامی که کودکان پول تو جیبی دریافت می‌کنند، باید بین خرج کردن یا پس‌انداز کردن انتخاب کنند؛ و هنگامی که پس‌انداز می‌کنند، انتظار کشیدن برای بدست آوردن چیز‌هایی که می‌خواهند را یاد می‌گیرند.
دبیرکل فدراسیون فوتبال موفق به دریافت مجوزهای اولیه از فیفا برای انتقال پول بلوکه شده قبل از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ شد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره موضوع پارکبان‌ها نیز اظهارکرد: مسئله پارکبان‌ها موضوعی است که در زمان حضور من در پلیس راهنمایی با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری پیگیری، اما به یکباره رها شد. درحال حاضر برخی از مغازه‌دار‌ها از این موضوع استفاده می‌کنند و قیمت‌های گزاف و گرانی برای پارک دریافت می‌کنند که چنین کاری از سوی افراد غیرمجاز خلاف قانون است.
باشگاه استقلال برای صدور ITC امیرحسین حسین‌زاده منتظر دریافت پول رضایت‌نامه این بازیکن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ