برنامه‌یِ تلویزیونی «شیوه» که بیشتر به بررسی موضوعات سیاسی و اجتماعی اختصاص داشت، در این مدت توانسته بود نگاه‌های مختلف را چه روی آنتن و چه از طریق تماشای ویدئو‌های انتخابی منتشرشده در فضای مجازی، به سمت خود جلب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه که پاری‌سن‌ژرمن را در سفر به تولوز همراهی کرده بود به جمع بازیکنان تیمش در بازی امروز برگشت و روی نیمکت حضور دارد.
لیورپول در هفته دوم لیگ برتر موفق شد در ورزشگاه خانگی‌اش آنفیلد مقابل بورنموث با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد.
لیورپول که در اوایل بازی با بورنموث روی یک اشتباه دروازه‌اش را باز شده دید در دقیقه 28 با ضربه تماشایی لوئیس دیاز کار را به تساوی کشاند و کمتر از 10 دقیقه بعد با گل صلاح پیش افتاد.
بویان کرکیچ با بارسلونا برای حضور در تیم مدیریت ورزشی به ریاست دکو توافق کرد و پس از سال ها به باشگاه کاتالان بر می گردد.
تیم تراکتور اولین جلسه تمرینی جدی خود برای لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کرد.
به نظر می رسد که استقلال با دو تغییر نسبت به دیدار قبل، به مصاف ملوان برود.
سانتی کاسورلا در بازگشت احساسی به فوتبال اسپانیا به تیم رئال اوویه‌دو پیوست.
برنده 20 گرنداسلم تنیس در سالگرد خداحافظی‌اش به لیورکاپ باز می‌گردد.
اسنپ به جای ایجاد راهکارهای هوشمندانه و تشویقی برای ترغیب راننده به قبول درخواست، به راهکارهای تنبیهی برای رانندگان روی آورده و عملا بعضی رانندگان همکار خود را تهدید می‌کند که اگر از حق انتخاب خود برای قبول یا رد درخواست سفر استفاده کنید، درخواست کمتری دریافت می کنید
سرمربی فصل قبل خلیج فارس بندر ماهشهر پس از یک وقفه کوتاه به تیم سابقش بازگشت.
دکو، ستاره سابق بارسلونا، قرار است امروز به صورت رسمی به عنوان مدیر ورزشی جدید این باشگاه معرفی شود.
«سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه ضمن هشدار درباره تنش آفرینی احتمالی غرب در منطقه خاورمیانه، بازگشت سوریه به اتحادیه عرب را ستود و آن را عاملی قدرتمند برای ثبات در کل منطقه توصیف کرد.
ایسکو که زمانی در رئال مادرید درخشان کار می کرد ولی چند سالی است شدیدا افت کرده، بازگشتی پرفروغ به میادین داشت و بهترین بازیکن دیدار ویارئال-بتیس شد.
احمد سعادتمند حداقل تا 24 ساعت آینده به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه نمی شود ولی ممکن است این اتفاق در آینده رخ دهد.
با وجود اینکه هنوز سعید مهری قراردادش را با استقلال تمدید نکرده، اما او به تمرینات بازگشت.
به‌نظر می‌رسد اختلافات جدی میان پی‌اس‌جی و ستاره فرانسوی برطرف شده است
بازگشت عرضه خودرو در بورس کالا نشان می دهد مسیر عرضه خودرو از این طریق مسیر شفاف و مطمئنی است.
حذف قرعه کشی، بازگشت شورای رقابت، افزایش تولید، آزادسازی واردات، رکوردشکنی قیمت‌ها در بازار، فروش خارج از ضابطه و عدم تعیین تکلیف واگذاری از جمله اخبار مهم حوزه خودرو در سال ۱۴۰۱ بود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۱ قانون‌گذار دولت را مکلف کرده که به جای پرداخت نقدی یارانه، به شیوه کالابرگ الکترونیکی مواد پروتئینی که حداقل نیاز یک فرد را تامین می‌کند در اختیار مردم قرار گیرد، این بستر فراهم نبود، ولی اکنون فراهم شد از استان هرمزگان کار را آغاز کردیم. قیمت‌ها براساس قیمت شهریور ۱۴۰۰ است. خواهش می‌کنم استانداران در این طرح ملی کمک کنند.
"مقتدی صدر" روحانی شیعه عراقی نماز جمعه را برگزار کرد. او پس از ماه‌ها سکوت به سیاست عراق بازگشته است. گفته می‌شود صدر در تلاش است تا از نفوذ سیاسی خود محافظت کند و از گسترش چارچوب هماهنگی جلوگیری نماید.
دکتر علی حسینی‌خواه، کارشناس مطالعات برنامه درسی با تاکید بر قدیمی بودن شیوه تدریس، عدم جذابیت موضوعات و گرافیک محتوای درسی، عدم استفاده از شیوه‌های نوین آموزشی که در دنیا موفق بوده را از جمله دلایل وضعیت کنونی آموزشی و سطح سواد دانش‌آموزان اعلام می‌کند. به گفته او، راه نجات بازگشت متون قدیمی در زبان و ادبیات فارسی است.
تاکید بر صلح از سوی آمریکا و چین مانند بازگشتی به روز‌های کمتر پرتنش اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی به نظر می‌رسید و دو طرف با تشکیل گروه‌های کاری در آینده در مورد برخی موضوعات کلیدی موافقت کردند امری که می‌تواند به معنای بازگشت به سطوح تماس پیش از شیوع کووید -۱۹ باشد و به جلوگیری از بروز سوء تفاهم‌های فاجعه بار کمک خواهد کرد.
قیمت نفت امروز چهارشنبه به دلیل شیوع مجدد کرونا در چین با ۰.۵ درصد کاهش به ۹۴ دلار و ۹۳ سنت رسید.
پس از هُرم گرمای تابستان، طلیعه ماه مهر و بازگشت دانشجویان به کلاس‌های درس پس از وقفه‌ای ۲ ساله به دلیل شیوع کرونا شاید رنگ و بوی دیگر به نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ بدهد. دانشجویان رشته‌های مختلف با تمام شدن ۲ سال آموزش مجازی، باردیگر به کلاس‌های درس باز خواهند گشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ