حجت الاسلام رئیسی رییس جمهور پیش از عزیمت به سه کشور آمریکای لاتین گفت: این سفر به دعوت رئیس جمهور محترم کشور دوست ، ونزوئلا ، نیکاراگوئه و کوبا ، انجام می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۵.۱ درجه در مقیاس ریشتر، بعدازظهر یکشنبه به وقت محلی، شمال شهر لس‌آنجلس در ایالت کالیفرنیای آمریکا را لرزاند.
فیلم کتک کاری شدید در دربی لیگ روسیه
فیلم با کیفیت از لحظه خلع سلاح تروریست حمله شاهچراغ(ع) توسط نیروی خدماتی حرم مطهر را مشاهده می‌کنید.
گزا روهریگ بازیگر مجار در این فیلم در نقش «مسیح»، ماتیاس اسخونارتس بازیگر بلژیکی در نقش «پتروس»، توفیق برهم بازیگر فلسطینی در نقش «یوحنا»، مارک رایلنس بازیگر بریتانیایی در نقش «شیطان» و لیلا حاتمی در نقش «مریم مجدلیه» ظاهر شده‌اند. همایون ارشادی دیگر بازیگر ایرانی این فیلم است. متیو کازویتس بازیگر فرانسوی این فیلم هم به تازگی گفته است مالیک روزی ۵ ساعت فیلمبرداری می‌کرد و ۳ هزار ساعت فیلم برای تدوین وجود دارد. هنوز روشن نیست پس از تدوین کدام شخصیت‌ها در فیلم باقی می‌مانند چون مالیک پس از تدوین «خط باریک سرخ» همه نقش بیلی باب تورنتون، میکی رورک، ویگو مورتنسن و بیل پولمن را حذف کرد. همین بلا سر بازیگران «به سوی شگفتی» هم آمد و همه بازی جسیکا چستین و بری پیپر حذف شد. کریستین بیل هم همین تجربه را برای «ترانه به ترانه» دارد.
حادثه تیراندازی در حرم شاهچراغ(ع) تا این لحظه یک شهید و ۵ مجروح برجا گذاشت.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ گسترده‌ خانواده‌ بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.
رژه دریایی در سنت‌پترزبورگ به‌مناسبت روز نیروی دریایی روسیه امروز مشارکت ۴۵ کشتی، قایق و زیردریایی و همچنین حدود ۳ هزار نیروی نظامی و با سخنرانی «پوتین» برگزار شد.
«بایدن» در ادامه گاف‌های مکرر خود امروز در سخنانی که دست‌مابه طنز رسانه‌ها شد، گفت: «پوتین» به‌وضوح در حال شکست خوردن در جنگ با عراق است.
هنگام سخنرانی نماینده هیئت روسیه در سی‌امین سالگرد مجمع پارلمانی همکاری اقتصادی دریای سیاه در آنکارا، هیئت اوکراین اقدام به برافراشتن ‌پرچم کرده و شعارهایی را سرداد.
شیخ خضر عدنان که امروز پس از هشتاد و هفت روز اعتصاب غذا به شهادت رسید، در سخنانی توصیه‌ای به یادماندنی به فلسطینیان داشته است.
رابرت کندی نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و برادرزاده رئیس جمهور ترور شده این کشور در سخنرانی اعلام نامزدی خود برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا گفت که این ما بودیم که داعش را ایجاد کردیم.
رسانه‌های ژاپن از وقوع انفجاری مهیب در محل سخنرانی نخست‌وزیر این کشور در شهر واکایاما خبر دادند.
فیلم نوحه خوانی مرحوم دکتر عماد افروغ در شب عاشورا در روستای لفور منتشر شده است. مرحوم عماد افروغ تاسوعا و عاشورای هر سال در روستای لفور از توابع سوادکوه به سخنرانی در جمع اهالی این خطه می‌پرداخت. دکتر عماد افروغ به دلیل ارادت ویژه‌ای که به حضرت علی (ع) داشت، در واپسین سال‌های عمرش مشغول پژوهش روی نهج‌البلاغه بود، اما بسیاری از کار‌های او به دلیل بیماری و مرگش، ناتمام ماند. این جامعه‌شناس، پژوهشگر و نویسنده، بامداد روز گذشته بر اثر بیماری سرطان درگذشت.
سخنرانی رئیس‌جمهور فرانسه در شهر لاهه هلند با فریادهای معترضان قطع شد.
قطع برق کاخ ریاست جمهوری اوکراین همزمان با سخنرانی و حمایت نخست وزیر ایتالیا از کی‌یف، رئیس جمهور اوکراین را به یاد شغل قبلی‌اش انداخت!
فیلم سخنرانی کامل رئیس‌جمهور در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی را مشاهده می‌کنید.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنرانی خود در آیین اختتامیه جشنواره فیلم فجر تأکید کرد که این اولین دوره جشنواره فجر است که رئیس‌جمهور در آن حضور داشته و در کنار مردم به تماشای فیلم نشسته است.
روایت جالب پریچهر جنتی بانوی خانه‌داری که در جلسه دیروز با رهبری سخنرانی کرد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اعتراض یکی از حاضران در میانهٔ سخنرانی روز پنج‌شنبه سوم آذرماه سیدابراهیم رئیسی در اسلامشهر را ببینید. این فرد معترض خطاب به رئیسی گفت: دست بردارید از پوسیدگی افکار کهنه و... دست بردارید از عقب انداختن امر امروز به فردا. دست بردارید از رشوه و رانت و خطا. دست بردارید... ".
تصاویری از چرت زدن حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین در هنگام سخنرانی پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان در منامه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
منابع خبری تصاویری از چُرت زدن حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین در هنگام سخنرانی پاپ فرانسیس در منامه منتشر کرده اند.
فعالان محیط زیست، سخنرانی نخست وزیر انگلیس را برهم زده و او را به نقض وعده‌های انتخاباتی خود متهم کردند.
حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی امروز (چهارشنبه) در جشنواره شهید رجایی که در سالن اجلاس سران برگزار شد گفت: تلاش، دلسوزی و کار جهادی همواره باید مورد تقدیر قرار بگیرد.
سلمان رشدی، نویسنده مرتد کتاب "آیات شیطانی" هنگامی که قصد سخنرانی در نیویورک را داشت، مورد حمله قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ