دو بازیکن پیشین پرسپولیس در گذشته عناوین ارزشمندی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۴ میلیون نفر شب اقامت در مراکز اقامتی گیلان به ثبت رسیده است.
وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در نامه‌ای به استاندار فارس، مراتب ثبت بافت تاریخی شیراز را ابلاغ کرد.
مسابقات جام واگنر با شکست عجیب قهرمان لیگ ملت‌های والیبال همراه بود.
یک اتفاق جالب و در نوع خود عجیب در ارومیه برای بازیکن تیم ملی افغانستان رخ داد.
ستاره جوان باشگاه پوگون لهستان، رکورد حضور جوان‌ترین بازیکن ایرانی در یک لیگ معتبر اروپایی را شکست و با 19 سال سن به عنوان جوان‌ترین بازیکن فوتبال اهل ایران در مسابقات اروپایی معرفی شد.
نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در بازدید معاون اول از برخی از جایگاه های سوخت گفت: رکورد بالاترین مصرف روزانه بنزین امسال به ۱۴۲ میلیون لیتر رسیده است.
تاکنون بیش از ۸۱۰ هزار نفر در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد مردان و بقیه زنان هستند.
تاکنون بیش از ۸۱۰ هزار نفر در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد مردان و بقیه زنان هستند.
وزارت صمت در نامه ای به سازمان توسعه تجارت موضوع سیستمی شدن ثبت سفارش شمش طلا را اعلام کرد.
ثبت طولانی‌ترین ضربات پنالتی تاریخ جام جهانی
باشگاه بارسلونا بالاخره قرارداد یکی از بازیکنان تمدیدی خود را ثبت کرد و او رونالد آرائوخو بود.
فرشید سمیعی می‌گوید برای ثبت قرارداد منتظر محمد، در انتظار نظر نهایی نکونام هستند.
طبق قانون جدید انتخابات، پیش ثبت‌نام متقاضیان داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مرداد آغاز شد و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ مرداد ماه ادامه دارد.
امیر علی اکبری در یکی از مهمترین مبارزه های خود در سازمان وان چمپیون شیپ 24 تیرماه برابر فایتر کانادایی قرار می گیرد.
گلر آلمانی بارسلونا می تواند در سه بازی باقی مانده از فصل دو رکورد ویژه را ثبت کند و البته شاید هم قربانی بی‌انگیزگی تیمش شود.
بیست و پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان در حالی دوشنبه هفته جاری به میزبانی مکزیک آغاز خواهد شد که تیم بانوان ایران بعد از کسب قهرمانی آسیا، این بار به دنبال ثبت افتخاری جهانی هستند
بیست و پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان در حالی دوشنبه هفته جاری به میزبانی مکزیک آغاز خواهد شد که تیم بانوان ایران بعد از کسب قهرمانی آسیا، این بار به دنبال ثبت افتخاری جهانی هستند
ستاره ایرانی پورتو افتخار جدیدی را به نام خود ثبت کرد و در تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.
مجیدی بعد از گذشته ۵ هفته از لیگ امارات رکوردی بزرگ به نامش به همراه اتحاد کلباء ثبت کرده است.
قهرمانی کشتی‌گیر ایرانی در وزن 72 کیلوگرم رقابت‌های جهانی بلگراد برای کشور میزبان ثبت شد!
سفیر ایران در روسیه با بیان این‌که ایران خودرو توانسته افتخارات زیادی را به ثبت برساند، گفت: خودروهایی که این شرکت تولید می‌کند با توجه به شرایط تحریم ها قابل افتخار است.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری ثبت افتخار کسب بیشترین مدال توسط کاروان اعزامی ایران به مسابقات کشورهای اسلامی را نتیجه «آرامش نسبی» دانست که در اردوهای اخیر آقایان و بانوان برقرار شده بود.
نقشه رنگ‌بندی کرونایی به فاصله یک هفته، بار دیگر بروز شد و به مانند هفته قبل، شمار شهر‌های قرمز صفر ماند، اما بر شمار شهر‌های آبی افزوده شد تا مشخص شود که وضعیت کرونایی کشورمان بهبود یافته است؛ اتفاقی خوشایند که با توجه به تعطیلات اخیر، دلچسب‌تر به نظر می‌رسد و نویدبخش روز‌های خوش بهاری برای هم میهنانمان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ