در پی انتشار اخباری از حمله به ساختمانی در حومه پاریس که در اختیار اعضای سازمان مجاهدین خلق (منافقین) بود، برخی منابع از کشته‌شدن مسعود کشمیری از متهمان اصلی پرونده انفجار دفتر نخست‌وزیری در ۸ شهریور ۱۳۶۰ خبر می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسعود ریگی، بازیکن سابق استقلال و سپاهان در پرسپولیس یک شماره پیراهن خاص را انتخاب کرده است.
هافبک ۳۲ ساله سابق استقلال با قراردادی دوساله به پرسپولیس پیوسته است
هافبک فصل گذشته سپاهان با عقد قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست.
هافبک فصل گذشته سپاهان اصفهان به پرسپولیس پیوست.
یحیی گل‌محمدی گزینه جدیدی برای خط میانی تیمش در نظر گرفته و به زودی این مذاکره نهایی خواهد شد.
اعلام مرگ او به نقل از یک کارشناس امنیتی در حالی است که سه سال قبل یکی از اعضای سابق از ابتلا به سرطان و دفن در سوییس خبر داده بود.
، مسعود شجاعی کاپیتان سابق تیم فوتبال ایران در فصل جدید لیگ برتر در تیم هوادار به میدان نخواهد رفت.
اخیرا شایعاتی درباره مرگ کشمری طی یک حمله در پاریس مطرح شده است.
طرح دوباره نام مسعود کشمیری مجالی برای این پرسش هم هست که آیا نفوذ محدود به او و دو نفر دیگر بود یا ممکن است دیگرانی هم بوده باشند منتها به جای ترور و بمب‌گذاری و حذف اشخاص در پی آن که مسیر را به سوی دیگری سوق دهند؟
برخی منابع خبری مدعی شدند مسعود کشمیری کشته نشده است
مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی به جماران گفت: ما باید دو مشکل را حل کنیم؛ یک، باید وحدت و انسجام داخلی را اصلاح کنیم و از اقلیت و غیر خواص بودن بیرون بیاییم و بر اساس کارشناسی عمل کنیم و دیگری اینکه با دنیا آشتی کنیم. اگر در این وضعیت این مسأله را حل نکنیم مشکل برطرف نخواهد شد.
مسعود درخشان، استادتمام اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی است. او در سال ۱۳۲۸ در تهران متولد شد و در سال ۱۳۵۰ پس از اخذ مدرک کارشناسی اقتصاد از دانشگاه تهران با استفاده از بورسیه تحصیلی به انگلستان رفت تا کارشناسی ارشدش را در رشته اقتصادسنجی و دکتری اقتصاد ریاضی و بهینه‌سازی از دانشگاه‌های آکسفورد و لندن دریافت کند. او موسس دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع) است و از سال ۱۳۶۱ تا ۱۳۷۱ ریاست آن را برعهده داشته است.
در میان اتهاماتی که دو طرف طی ساعات اخیر بعد از دیدارهای این هفته استقلال و پرسپولیس مقابل رقبا کسب کردند به یکدیگر وارد کردند، سپهر حیدری جبهه شدیدتری به عنوان یک فرد فوتبالی و بازیکن اسبق داشت.
هافبک با تجربه و کاپیتان هوادار پس از دو بازی مصدومیت به تمرینات گروهی تیم بازگشته است.
مسعود دیانی، دین‌پژوه و مجری نام‌آشنای برنامه سوره که چندی‌پیش به سرطان مبتلا شده بود، دار فانی را وداع گفت.
مسعود شجاعی برای نخستین بار از ابتدا در ترکیب هوادار تهران قرار گرفت.
بازیکن نیم فصل اول تیم فوتبال نساجی با عقد قراردادی به تیم هوادار تهران پیوست.
مطهری اعتقادی به استفاده از شجاعی نداشت و این بازیکن پا به سن گذاشته باید دنبال تیم جدیدی بگردد با از فوتبال خداحافظی کند.
مسعود شجاعی اگر چه این فصل کمتر در ترکیب ثابت نساجی به میدان آمده است اما هم چنان یکی از بازیکنان آماده تیم مازنی بشمار می رود.
سرتیم حفاظت از مسعود رجوی در برنامه «قرار شنبه‌ها» گفت: تاریخ مصرف رجوی تمام شده و مرده و زنده بودن او تفاوت چندانی ندارد، اما از روی برخی شواهد می‌توان به زنده بودن او پی برد.
مسعود دولتشاهی به همراه ۲ نفر دیگر در حالی که به اسلحه کمری مسلح بوده‌اند در جریان یک درگیری مسلحانه با مأمورین انتظامی کشته شد.
مسعود دولتشاهی به همراه ۲ نفر دیگر در حالی که به اسلحه کمری مسلح بوده‌اند در جریان یک درگیری مسلحانه با مأمورین انتظامی کشته شدند.
مدافع شمالی شاغل در لیگ دسته اول در یک سانحه رانندگی درگذشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ