دبیرستان «فیروز بهرام» را «دهش رادمنش بهرام‌جی بیکاجی» یکی از زرتشتیان سرشناس و ثروتمند هندی به یاد فرزندش «فیروز بهرام بیکاجی» که در آغاز شهریور ۱۲۷۴ در بمبئی متولد شد و در هشتم دیماه ۱۲۹۴ در جریان جنگ جهانی اول بر اثر اصابت اژدر به کشتی در دریای مدیترانه بدرود حیات گفته بود ساخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی و حمید معروف به حمید کافر، در حالی که دست و پاهایشان با زنجیر بسته شده روی صندلی نشسته‌اند. علی هنوز هم آرام و خونسرد است. حمید کافر هم به همان خونسردی همدستش است، می‌گوید بین دوستانش به خاطر اینکه خیلی خوب حرف می‌زند به پروفسور معروف است هرچند فقط تا اول دبیرستان درس خوانده است.
آموزش و پروش اعلام کرد: علت فوت دانش‌آموز دبیرستان شهید عالمی شهرستان قدس، بیماری روده و نارسایی کلیوی بوده است.
آموزش و پروش اعلام کرد: علت فوت دانش‌آموز دبیرستان شهید عالمی شهرستان قدس، بیماری روده و نارسایی کلیوی بوده است.
با وجود سَرو‌های بُلند دبیرستان، هنوز هم می‌توان از روی پُل کالج، کلاه فرنگی خوش‌رنگ عمارت قدیمی دبیرستان را دید و شاید اگر ساختمان‌های عجیب و غریب دانشگاه پُلی‌تکنیک نبود، می‌شد به راحتی البرز سفیدپوش را هم از آنجا مشاهده کرد. رشته کوهی که به واسطه دیده شدنش از پشت ساختمان اصلی، نام سِتُروگ و پُرآوازه خود را برای همیشه به دبیرستانی هدیه کرده که فارغ‌التحصیلانش به داشتن دیپلم آن افتخار می‌کنند.
یکی از نیرو‌های فرهنگی دبیرستان شهید مدنی گفت: صبح امروز بوی نامطبوعی همچون فاضلاب در مدرسه پیچید که باعث شد جمعی از دانش‌آموزان علائمی همچون سرگیجه و تنگی نفس داشته باشند.
ساعت ۸.۳۰ صبح امروز ۳۰ نفر از دانش‌آموزان دختر دبیرستان دخترانه عطار قوچان با احساس بوی نامطبوع در کلاس درس دچار مسمومیت شدند.
ماجرای مسمومیت دانش آموزان یک دبیرستان در اصفهان را در این گزارش مشاهده می‌کنید.
حسن اسمخانی اظهار کرد: متاسفانه صبح امروز یک مورد مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در دبیرستان دخترانه عصمت ابهر گزارش شد که بلافاصله نیرو‌های امدادی وارد عمل شده و مصدومان در حال انتقال به بیمارستان هستند.
اهواز - سخنگوی اورژانس و پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: دانش آموزان یک دبیرستان دخترانه در اهواز دچار مسمومیت شدند.
روایت دانش آموزان دبیرستان دخترانه ۱۳ آبان از مسمومیت خود در این گزارش مشاهده می‌کنید.
دانش‌آموزان یک دبیرستان دخترانه در تهرانپارس مسموم شدند، دانش‌آموزان دختر یک دبیرستان دیگر در تهرانپارس دچار مسمومیت شدند. گفته می‌شود که دانش‌آموزان دبیرستان امت در منطقه ۴ تهران صدایی شبیه ترکیدن بمب از راهرو شنیده و بعد بویی را استشمام کرده‌اند. مدیر مدرسه البته گفته که این صدا مربوط به یکی از کلاس‌ها بوده که دانش‌آموزان برای همکلاسیشان تولد گرفته‌بودند.
تعدادی از دانش‌آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد می‌گویند قسمت‌هایی از بدن‌شان در مدرسه فلج شده است، یک پزشک در بیمارستان آیت‌الله بروجردی می‌گوید مسمومیت دانش‌آموزان از هرچه بوده، از استشمام گاز مونوکسید کربن نبوده، دو دانش‌آموز مدرسه ۱۵ خرداد بروجرد می‌گویند که شیئی شبیه یک بمب کوچک را دیده‌اند که از بیرون مدرسه به حیاط پرتاب شده و ماده‌ای که از آن بیرون می‌آمده، آن‌ها را مسموم کرده است.
رییس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: ۱۵ دانش آموز بروجردی به دلیل نشت گاز منوکسید کربن مسموم و به مکراکز درمانی منتقل شدند.
او در دبیرستان شهید اندرزگو و منطقه 10 آموزشگاه های کشور عضو تیم فوتبال بود و در مسابقات شرکت می کرد.
این پسر ۹ ساله می‌خواهد اخترفیزیکدان شود و به‌تحقیق درباره سیاهچاله‌ها و ابرنواختر‌ها بپردازد.
معاون دانشگاه علوم پزشکی استان قم بیان کرد: با توجه به نمونه‌های خونی که از دانش آموزان در مدارس گرفتیم شرایط آن‌ها طبیعی بوده، البته بنا به احتیاط و وظیفه ۱۸ نفر از دانش آموزانی که والدین آن‌ها درخواست آزمایش از فرزندانشان داشتند به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند که طبق بررسی‌ها سالم بودند و در حال ترخیص از بیمارستان هستند.
تعدادی از دانش آموزان دبیرستان دخترانه بلقیس برقعی قم دچار مسمومیت شده و راهی بیمارستان شدند.
قم - ۱۷ دانش آموز و یکی از معلمان دبیرستان دخترانه فاطمیه قم روز دوشنبه برای دومین بار در هفته جاری دچار مسمومیت و راهی بیمارستان شدند.
دانش آموزان مدرسه فاطمیه در منطقه صفاشهر با علایم تهوع، استفراغ و سرگیجه به مراکز درمانی منتقل شدند و تحت مراقبت و درمان قرار دارند.
ماجرای عجیب دستبرد به اموال یک دبیرستان در مشهد
سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی که چند روزی از عمل جراحی دیسک گردنش نمی‌گذرد با حضور در دبیرستان دخترانه عفتیه ناحیه ۴ تبریز با دانش آموزان و معلمان این مدرسه به گفتگو نشست.
اظهارنظرهای محمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر در چندماه گذشته همواره باعث سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه و تقلیل دو فریضه مهم شرعی حجاب و امر به معروف و نهی از منکر شده‌است.
دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به لطمه‌هایی که در فیلم دینامیت به آمران معروف وارد شده است، گفت: در این فیلم هم فرد آمر به معروف را یک فرد لوده نشان داده است که لطمات زیادی به این موضوع وارد کرده است. همچنین این فیلم ذهن‌های بسیاری را تحت تاثیر قرارداده است و بحث ما این است که ۹۷ میلیارد پول فروش این فیلم باید برای تولید فیلم‌های مناسب اختصاص داده شود.
دبیر ستاد کشوری امر به معروف و نهی از منکر کشور در نشست دبیران ستاد‌های استانی امر به معروف سراسر کشور در مشهد گفته است: درخواست چهار هزار میلیارد ریال بودجه در سال ۱۴۰۱ داشتیم که بیشتر آن هم برای فعال کردن ستاد‌های ۴۲۶ شهرستان کشور بود. سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی افزود: دولت، بودجه ما را به میزان ۵۸۰ میلیارد ریال تقدیم مجلس کرد و مجلس نیز بودجه را ارتقا داد و در نهایت توانستیم برای امسال هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال بودجه بگیریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ