هواپیمای ترابری بوئینگ سی-۱۷ گلوبمستر۳ یکی از بزرگ‌ترین هواپیما‌های ترابری جهان محسوب می‌شود که در سال ۱۹۹۵ رسما معرفی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این ویدئو شاهد فرود باشکوه هواپیمای غول پیکر ایرباس A380 در باند کاملا مه آلود خواهید بود:
این خودرو، لقب یکی از زیباترین لکسس‌های تاریخ را لقب می‌کشد. طراحی تهاجمی و فوق‌العاده منحصر به فرد آن، توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. سبک طراحی کابین خودرو، متمایل به راننده و لوکس است.
این خودرو، لقب یکی از زیباترین لکسوس‌های تاریخ را لقب می‌کشد. طراحی تهاجمی و فوق‌العاده منحصر به فرد آن، توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. سبک طراحی کابین خودرو، متمایل به راننده و لوکس است. نمایشگر ۱۰.۳ اینچی در کنار ساعت زیبای آنالوگ، جذابیت بسیاری دارند. این خودرو از پیشرانه ۵ لیتری ۸ سیلندر تنفس طبیعی استفاده می‌کند. خروجی این پیشرانه، ۴۷۱ اسب‌بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتون‌متر گشتاور است. شتاب صفر تا صد لکسس LC ۵۰۰، حدود ۴.۴ ثانیه اعلام شده است. گران‌ترین نسخه این خودرو، نزدیک به ۱۰۲ هزار دلار قیمت می‌خورد.
بوئینگ سی-۱۷ گلوبمستر یک هواپیمای ترابری نظامی بزرگ است که توسط مک دانل داگلاس برای نیروی هوایی ایالات متحده (USAF) از دهه ۱۹۸۰ تا اوایل دهه ۱۹۹۰ ساخته شد. در این ویدیو فرود هواپیمای سی-۱۷ در بیابان را نشان میدهد. منبع: چندثانیه
اگرچه در این ویدئو، عقابی را می‌بینیم که بر روی یک گریزلی فرود می‌آید، اما بعید است که این حرکت برای شکار باشد! عقاب سرسفید یک شکارچی وحشی است و به شدت منطقه‌ای است، اما معمولاً طعمه‌های بزرگ‌تر از گوزن‌های کوچک را شکار نمی‌کند.
موتورسواری که از پشت با یک خودرو سمند برخورد کرد؛ بر روی سقف ماشین فرود آمد و سالم ماند.
لاکهید سی-۵ گالاکسی (Lockheed C-۵ Galaxy) یک هواپیمای نظامی حمل بار سنگین است که توسط شرکت لاکهید مارتین ساخته شده است.
لحظاتی از تقرب و فرود به فرودگاه ساحلی بین المللی کورفوی یونان را ببینید. منبع: خبرفوری
ویدئوی زیر چگونگی فرود آوردن یک بوئینگ ۷۸۷ شرکت هواپیمایی عمان توسط کمک خلبان محجبه به تصویر کشیده شده است.
پلنگ قدری صبر می کند که ایمپالا زیر درخت قرار بگیرد و سپس با یک پرش این حیوان بی نوا را شکار کند.
این هواپیما قرار بود از لوکزامبورگ به شیکاگو برود که به دلیل نقص فنی، کمی پس از برخاستن مجبور به فرود اضطراری شد. منبع: مهر
ویدیویی از فرود ایرباس A۳۴۰ در فرودگاهی در کاستاریکا از نمایی فوق‌العاده را تماشا کنید.
فرود موازی دو هواپیما در فرودگاه سانفرانسیسکو را ببینید.
فرود آوردن یک هواپیمای غول پیکر با نداشتن دید آنهم در شب کار فوق‌العاده دشواری است که مهارت بالای خلبانان را می‌طلبد. ویدئوی زیر فرود شبانه یک بوئینگ ۷۴۷ را در مه غلیظ و شرایط بد جوی به تصویر کشیده است.
یک هواپیمای سعودی حامل کمک‌های امدادی برای قربانیان زلزله ویرانگر روز سه‌شنبه در فرودگاه بین‌المللی حلب فرود آمد که اولین بار از زمان قطع روابط دیپلماتیک ریاض با دمشق در ده سال گذشته محسوب می‌شود.
ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان املش موفق به تصویربرداری از پلنگ توسط دوربین تله‌ای در ارتفاعات این شهرستان شدند. این چندمین بار است که مامورین یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان املش موفق به فیلم‌برداری از پلنگ در این منطقه شده‌اند. گزارش‌های مردمی و ماموران محیط زیست املش از مشاهده پلنگ در منطقه نشان می‌دهد که این منطقه مامن و زیستگاه فوق‌العاده مناسبی برای این گونه نادر در کشور است. تنوع گیاهی و جانوری منحصربه فرد و وجود دره‌های عمیق، شرایط را برای زیست گونه‌های جانوری نظیر پلنگ، شوکا، خرس قهوه‌ای، گربه جنگلی، گراز و سایر جانداران فراهم کرده ست.
یک فروند هواپیمای تک موتوره پایپر PA ۲۸ در ساحل فرود اضطراری کرده است. به گزارش لس آنجلس تایمز این هواپیما به دلیل نقص فنی قادر به بازگشت به فرودگاه نبوده و در ساحلی در ۳۰ مایلی شمال سن دیگو فرود آمده است. سه سرنشین در هواپیما حاضر بودند که هر سه نفر سلامت از هواپیما خارج شده‌اند./ منبع: چندثانیه
ایرباس ۳۴۰ از جمله بزرگ‌ترین هواپیما‌های تجاری دنیا محسوب می‌شود، اما باد آن را همچون پر کاه تکان می‌دهد. مهارت خلبان بر شرایط بد چوی غلبه کرد و او توانست هواپیمای غول پیکر ایرباس ۳۴۰ را در باد مخالفی که ۹۶ کیلومتر در ساعت سرعت داشت، فرود بیاورد./همشهری آنلاین
تیک آف و فرود دو بخش بسیار مهم و حساس هر پرواز محسوب می‌شوند و خلبان‌ها در این دو وضعیت به طور کامل هواپیما را کنترل می‌کنند. در ویدئوی زیر فرود تماشایی یک بوئینگ ۷۴۷ را از منظره کابین خلبان مشاهده می‌فرمایید. /همشهری آنلاین
ویدیو جالب از فرود هواپیما شی جین پینگ رئیس جمهور چین در فرودگاه ریاض عربستان که از یکی از هواپیماهای تهاجمی سبک نیروی هوایی سلطنتی عربستان گرفته شده است.
اگرچه بوئینگ ۷۳۷ دور از برادر خود است و همین موضوع اختلاف بسیاری در اندازه این دو هواپیما در این ویدئو به وجود آورده است، اما بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که طول این ۷۴۷ که در تصویر ملاحظه می‌فرمایید، ۷۶ متر است. در مقابل طول یک هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ به ۴۰ متر می‌رسد.
خلبان یک جنگنده سوخو ۲۵ روسیه پس از اینکه چرخ‌های این هواپیما باز نشد تصمیم گرفت بدون چرخ روی باند فرودگاه بنشیند.
هواپیمای حامل شی‌جین‌پینگ با اسکورت جنگنده‌های سعودی در ریاض به زمین نشست. یک رسانه سعودی خبر داد رئیس‌جمهور چین، فردا با حدود ۳۰ رهبر و امیر عربی به علاوه نمایندگانی از کامبوج، اندونزی، پاکستان، سنگال گفت‌وگو خواهد داشت.
علیرضا جهانبخش در یک برخورد با بازیکن اشتروم گراتس، فرود عجیبی را تجربه کرد که خطر یک مصدومیت وحشتناک را برای او داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ