شرکت OpenAI تخمین می‌زند ۸۰ درصد از کارگران در آمریکا شاهد خواهند بود شغل آن‌ها تحت تأثیر هوش مصنوعی قرار می‌گیرد. گزارش شرکت خدمات مالی و بانکداری گلدمن ساکس بیانگر آن است که این فناوری می‌تواند ۳۰۰ میلیون شغل تمام وقت را در سراسر جهان مورد تهدید قرار دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسان تمبکتی قراردادش با الشباب را تمدید کرده اما از این تیم جدا می‌شود و تیم آینده او از بین الاتحاد، الهلال، النصر و الاهلی خواهد بود.
تهدید چهار سال پیش رائفی‌پور حالا به عرصه ظهور و بروز رسیده است. تهدیدی که می‌تواند مقدمه راهی باشد تا چهره‌ای مثل رائفی‌پور در جایگاهی قرار بگیرد که روزگاری محمدرضا باهنر و غلامعلی حدادعادل در آن بودند و دور از ذهن نیست گروه‌هایی که شرکت در انتخابات را همواره در دستورکار دارند، لیست مورد تایید رائفی‌پور برای انتخابات را روی برگه‌های رای بنویسند.
ویلیام سالیبا قرارداد جدید چهار ساله‌ای با آرسنال امضا کرد و تا سال 2027 به این باشگاه لندنی متعهد شد.
باشگاه پرسپولیس در حالی به دنبال تمدید قراداد چهار بازیکن خود است که «لئاندرو پریرا» مهاجم برزیلی و گران‌قیمت این تیم تنها در یک صورت ماندنی خواهد بود.
چلسی یکی از بدترین فصل‌های تاریخ مدرنش را تجربه می‌کند، فصلی که در آن چهار چهره مختلف روی نیمکت نشسته‌اند و حتی خطر سقوط این تیم را تهدید می‌کند.
تیمی که چهار گل به استقلال زد و صدرنشین شد، در نهایت نتوانست قهرمانی را به چنگ آورد: این خطری است که تیم یحیی گل‌محمدی را هم تهدید می‌کند.
برخلاف برخی گمانه‌زنی‌ها، مهدی قایدی ۲ کارته است و خطر چهار کارته شدن و محرومیت از دربی او را تهدید نمی‌کند.
برخلاف برخی گمانه زنی ها، مهدی قایدی 2 کارته است و خطر چهار کارته شدن و محرومیت از دربی، او را تهدید نمی کند.
پاکو خمس به مدیران باشگاه اعلام کرد که با این وضعیت چمن استادیوم یادگارامام، به هیچ وجه قصد ندارد که تیمش را در این ورزشگاه به زمین بفرستد.
پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.
استقلال بعد از پیروزی چهار گله مقابل ملوان و برتری سه گله برابر مس کرمان، این بار در آزادی سه گل به رضا عنایتی و نفت مسجد سلیمان تقدیم کرد تا پیشروی آبی ها به سمت صدر جدول ادامه داشته باشد.
منچستریونایتد هفته قبل بند تمدید چهار بازیکن خود را فعال کرد ولی فعلا خبری از تمدید قرارداد داوید دخیا نیست.
جام جهانی ۲۰۲۶ احتمالا یک هفته طولانی‌تر از سایر جام‌های جهانی خواهد بود.
کسانیکه به مدت چهار سال به طور منظم NSAID مصرف می‌کردند، نتایج بدتری در مورد سینوویت، که التهاب در زانو است، نشان دادند.
در فاصله چهار روز تا دیدار برابر ایران، جیمز مدیسون تمرین امروز انگلیس را از دست داد.
امنیت غذایی دارای چهار رکن اصلی "فراهمی غذا"، "دسترسی فیزیکی و اقتصادی به غذا"، "مصرف و سلامت غذا" و "ثبات و پایداری (تاب‌آوری) " است.
با خط خوردن محمدرضا اخباری، باشگاه تراکتور در این دوره از جام جهانی نیز نماینده ای نخواهد داشت.
چهار عضو خارجی تیم فوتبال پرسپولیس که در جریان تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر و تمرینات پرسپولیس برای استراحت از ایران خارج شده بودند، ویزای کار خود را دریافت کردند.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز چهاردهم آبان ماه در چهار ایستگاه سنجش آلودگی در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان و در ۸ ایستگاه دیگر ناسالم برای گروه‌های حساس است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت ماجرای شناسایی و انهدام این دو باند بزرگ سرقت را روایت کرد و در این‌باره گفت: «اولین باندی که توسط پایگاه یازدهم کشف شد، باند سرقت خشن و قاپ‌زنی است که از چهار سارق تشکیل شده. اعضای این باند اقدام به قاپیدن گوشی‌های تلفن همراه مردم کرده بودند. آن‌ها خیلی زود از سوی ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند. این سارقان در صورت مقاومت مردم با چاقو آن‌ها را تهدید کرده و گوشی و سایر وسایل همراه آن را نیز به سرقت می‌بردند. این گروه، جزو باند‌های خشن بود که منهدم شد.
کارشناسان معتقدند نکته اصلی آن است که شی قصد دارد مسیر خود را علیرغم کُند شدن روند رشد اقتصاد و جنجال‌هایی که برخی از سیاست‌های او در داخل و خارج از چین ایجاد کرده کماکان ادامه دهد و تلاش بلند پروازانه خود را برای «جوان‌سازی بزرگ» چین حفظ یا تشدید کند.
رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که صنعاء برای تمدید آتش بس چهار شرط دارد.
قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر تهدید واقعی کاهش عرضه، حدود چهار درصد صعود کرد، اما تحت تاثیر افزایش سریع نرخ‌های بهره و محدودیت‌های کووید ۱۹ در چین، دومین کاهش هفتگی متوالی را رقم زد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: با توجه به استقبال گسترده شهروندان برای دریافت یا تمدید گذرنامه به منظور حضور در راهپیمایی اربعین حسینی، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مراکز صدور گذرنامه خود را از دو مرکز به چهار مرکز افزایش داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ