عبارت‌هایی مانند می‌کشمت اگر چه شبیه به رجزخوانی است، اما از نظر قانونی جرم محسوب می‌شود و می‌تواند تا دو سال حبس داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا زنوزی در فاصله چند ساعت تا بازی تراکتور - پرسپولیس، جملات جالبی را برای افزایش روحیه بازیکنان تیمش به زبان آورد.
یحیی گل‌محمدی بعد از سوال یک خبرنگار در مورد مصاحبه کمال کامیابی‌نیا جملاتی را به زبان آورد.
رئیس هیئت فوتبال خوزستان جملات تندی را علیه سرمربی فولاد به زبان آورد.
رئیس هیات فوتبال خوزستان جملات تندی را علیه سرمربی فولاد به زبان آورد.
احتمالاً دوران مربیگری کی‌روش بدون به زبان آوردن این جمله پایان می‌پذیرد
صالح حردانی با انتشار یک استوری، ضمن تشکر از هواداران استقلال، جملات مبهمی را به زبان آورد.
سرمربی تیم امید می‌گوید به دنبال جذب دستیاری خارجی و آشنا به فوتبال آسیا است.
فیلم پخش شده از جملاتی که ساپینتو بعد از دربی ۱۰۰ به زبان آورد، محرومیت تازه‌ای علیه سرمربی استقلال به همراه خواهد داشت.
درگیری لفظی ژاوی با داور دیدار دیشب بارسا و اتلتیکو خبرساز شده و حالا رسانه‌های اسپانیا جملاتی که سرمربی بارسا خطاب به داور به زبان آورد را منتشر کرده‌اند.
علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فولاد، در مصاحبه مطبوعاتی امروز، جملات مهمی را درباره نکات مختلف، به خصوص بازیکنان تیمش، به زبان آورد.
گزارشگر سرشناس فوتبال کشورمان در حاشیه دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان باز هم یکی از جملات جالب خودش را در تلویزیون به زبان آورد.
ممنوعیت آوازخوانی در پل خواجو، ماجرای آوردن نام کوروش در زبان وزیر، درخواست ثبت ملی بافت تاریخی شیراز و عدم افزایش نرخ هتل‌ها از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
ساکت الهامی که اولین اخراج فصل خود را تجربه می‌کرد در حالی‌که روی سکوها صعود تیمش را جشن می‌گرفت، جملات جالبی به زبان آورد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال در نشست خبری بعد از این مسابقه در حالی که به‌شدت از مجتبی حسینی همتای خود در تیم پیکان ناراحت بود جملاتی بر زبان آورد که توهین‌آمیز و زشت بود،
آورده طالبی و برنامه هفت افخمی، چنین بوده است: «نفرت‌افکنی و تنش‌افروزی در جامعه.» زبان و کنش آن‌ها، بازی در زمین جریانی است که خواستار تداوم ناآرامی‌ها در کشور است. جریانی که بازگشت وضعیت عادی به کشور را باختی برای خود می‌پندارد. سخنان طالبی و خنده افخمی، تنها و تنها آب در آسیاب طرفداران تداوم بی‌ثباتی می‌ریزد.
ریکاردو آلوز بعد از درگیری‌ لفظی‌ای که با ساپینتو در اوایل بازی روز گذشته پیدا کرد، سریعا عذرخواهی انجام داد.
نخست وزیر عراق نام جعلی برای خلیج‌فارس به زبان آورد
مهدی ترابی جملات کوتاهی در مورد دعوایش با احمد موسوی در بازی به زبان آورد.
به زبان آوردن یک جمله از سوی کریستیانو رونالدو در خصوص خبرنگاران منجربه وضع قانونی از سوی فیفا شد.
کارلوس کی‌روش در دیدار با رییس جمهور جملاتی را درباره وضعیت تیم ملی بر زبان آورد و البته قول مهمی به آیت‌الله‌ رییسی داد.
کارلوس کی‌روش در دیدار با رییس جمهور جملاتی را درباره وضعیت تیم ملی بر زبان آورد و البته قول مهمی به آیت‌الله‌ رییسی داد.
زلاتان، ستاره باتجربه و سوئدی، مطابق معمول جملات تندی را در مورد نشریات فرانسوی به زبان آورد.
کارلوس کی‌روش جملات جالبی را در مورد فهرست خود به زبان آورد.
علی باقری در مذاکرات اخیر دستاورد‌های بیشتری نسبت به برجام و حتی پیش‌نویس دولت قبل بدست آورده است که مدعیان سابق زبان دنیا در بدست آوردن آن عاجز بوده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ