رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان تهران، دو خبر خوش را به نقل از سرپرست وزارت رفاه برای بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- رئیس اداره محیط زیست شاهرود از دستگیری یک شکارچی متخلف در خوش ییلاق خبر داد و گفت: از این شکارچی دو لاشه گوسفند وحشی ماده کشف و ضبط شد.
دو بازیکن تاثیرگذار صنعت نفت آبادان در فاز تهاجمی به تمرینات گروهی اضافه شدند تا احتمال حضورشان در نحستین بازی حساس وجود داشته باشد.
ساعتی بعد نماینده آنها در حالی باشگاه را ترک کرد که در گفتگوی کوتاه با خبرنگاران اعلام کرد تنها برای پیگیری و بررسی امور سعید صادقی به باشگاه رفته بود.
رئیس کل بانک مرکزی از موافقت شورای عالی پول و اعتبار با دو برابر شدن وام مسکن خبر داد.
تمام کارهای لازم برای تمدید قرارداد ژاوی انجام شده و به زودی باشگاه رسما خبر تمدید دو ساله او را اعلام خواهد کرد.
انتظار می‌رود مارکوس رشفورد برای بازی با چلسی به موقع آماده شود. او دو بازی قبلی شیاطین سرخ را از دست داده است.
کمال کامیابی‌نیا و گئورگی گولسیانی به تمرینات گروهی پرسپولیس بازگشتند.
بخش های مختلف تمرین امروز پرسپولیس با حضور تمامی نفرات برگزار شد.
رئیس فدراسیون فوتبال مکاتبات مثبتی را برای دریافت طلب دو باشگاه بزرگ ایران از AFC انجام داد.
دو تیم تهرانی ستارگان تیکا و توکان مهام آریا به لیگ برتر فوتبال زنان صعود کردند.
امروز مطالبی همچون افت نرخ دلار در بازار متشکل و صرافی ها، پیش بینی قیمت بیت کوین در روز‌های آتی، عملکرد شرکت‌های بزرگ فولادی در ۹ ماهه ۱۴۰۱، جزییات عرضه تارا در بورس کالا، ماجرای عجیب در شتران | پای سهام عدالت در میان است!، افزایش سرمایه جذاب چند نماد بورسی و فرابورسی، علت ریزش بی‌سابقه بورس در هفته گذشته چه بود؟، جاماندگان سهام عدالت چه کسانی هستند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون شوک دلاری در اولین روز بهمن، پیش بینی بورس فردا | امروز چرا شاخص کل ریزشی شد؟، اخبار مهم کدال شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱، نماد‌هایی که در صف فروش حجم مشکوک خوردند!، ارزش سهام عدالت در اولین روز بهمن ماه ۱۴۰۱، کدام نماد‌ها مجمع افزایش سرمایه دارند؟، پیش بینی بورس در هفته اول بهمن ماه، خبری برای پالایش یکم | دو خبر مهم برای شتران؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
توییتر رسمی فیفا از برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های فوتبال زنان جهان و جام جهانی فوتسال زنان خبر داد.
به نظر می رسد که اسکالونی در بازی امروز مشکلی از بابت مصدومیت دو ستاره تاثیر گذارش نداشته باشد.
انتظار می‌رود این دو مدافع لژیونر و تاثیرگذار تیم ملی ایران تا پایان هفته به تهران برگردند و در تمرینات تیم ملی فوتبال حضور داشته باشند.
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با نماد پی پاد با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شده است و در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام ایستاده است. در چندروز گذشته شاهد انتشار اخباری از این نماد در سامانه کدال بودیم که در این مطلب به تشریح این اخبار می پردازیم.
فدراسیون فوتبال به دنبال حل مشکل دو مدافع تیم ملی و بازگشت آن‌ها به اردوی تیم ملی است.
روزنامه‌های منتقد که امروز تعدادشان از انگشتان دو دست هم بیشتر نیست، در این یکسالی که از عمر دولت سیزدهم گذشته، بابت هر خبر و گزارش منتشر شده‌ای که به مذاق دولت خوش نمی‌آمده، تکذیبیه دریافت کرده‌اند؛ گاهی در طول یک هفته، ده تکذیبیه در پاسخ به گزارش اقتصادی، اجتماعی، ورزشی، سیاسی یک روزنامه ارسال شده و جالب اینکه در متن آنچه به عنوان تکذیبیه به دفتر روزنامه می‌رسد، هیچ جمله‌ای در رد گزارش و خبر رسانه به چشم نمی‌خورد، چون باز هم پای کم‌سوادی و نافهمی نویسنده و امضا‌کننده و ارسال‌کننده تکذیبیه در میان است.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: صحبت‌های رئیس جمهور با هوشمندی در راستای ایجاد وحدت و یکپارچگی و پرهیز از به رسمیت شناختن هرگونه اختلاف و دودستگی اجتماعی بود؛ مانند پدری دلسوز و مقتدر برای خانواده بزرگ ایرانی.
لوییس فان خال، سرمربی باتجربه تیم ملی هلند، مدعی شد ممفیس دیپای احتمالا مدتی از میادین دور خواهد بود.
هافبک تیم ملی فوتبال گفت: دو هفته دیگر تمرینات گروهی را شروع می‌کنم و بعد از فیفادی می‌توانم به تیم ملی کمک کنم.
زارع پور گفت: «اخیرا به دیدار آقای اژه‌ای رفتم تا شفاعت مدیران یکی از پلتفرم‌ها که با مشکل قضایی مواجه شده و حکمش برای اجرای احکام رفته است، حل شود. امیدوارم خبر خوش آن را تا یکی دو روز آینده بنشویم.»
وزیر کشور گفت: در آغاز دولت سیزدهم حدود ۱۰ میلیون نفر کارت ملی خود را دریافت نکرده بودند که با تامین اعتبار در این دولت ۵ میلیون کارت ملی صادر شد و ما بقی هم تا دو ماه آینده صادر می‌شود.
شهر کابل پایتخت افغانستان از حدود چهار روز پیش شاهد اکران تابلوهای شهری متفاوت است؛ تابلوهایی با شعارهای «برای عزت ایستاده‌ایم» و «حی علی الحیاء».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ