امیر کویت با استعفای نخست وزیر و اعضای کابینه این کشور که روز دوشنبه گذشته تقدیم شده بود، موافقت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور اقتصاد و دارایی با ۱۷ روز بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث همزمان با اربعین حسینی و هفته دولت موافقت کرد.
پیرو سفر اخیر حسین امیر عبداللهیان به امارات و رایزنی رئیس دستگاه دیپلماسی با مقامات عالی‌رتبه این کشور و موافقت رییس امارات عربی متحده، تعداد ۱۵ نفر از اتباع ایرانی زندانی در آن کشور مورد عفو قرار گرفتند و بزودی پس از طی مراحل اداری، به میهن باز خواهند گشت.
وزیر امور خارجه اوکراین امروز اعلام کرد: ناتو با تسریع روند عضویت اوکراین موافقت کرده است.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس از موافقت این کمیسیون برای افزایش تعداد نمایندگان خبرداد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در گفتگوی تلفنی با «مولود چاووش اوغلو» وزیر امور خارجه ترکیه، ضمن تبریک عید سعید فطر، پیرامون مناسبات دوجانبه گفتگو و تبادل نظر کرد.
نبی نائب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: دو روز پیش جلسه با قلعه نویی داشتیم ، ایشان برنامه هایشان را ارائه دادند و مورد توجه و تایید رئیس فدراسیون قرار گرفت.
نبی نائب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: دو روز پیش جلسه با قلعه نوعی داشتیم ، ایشان برنامه هایشان را ارائه دادند و مورد توجه و تایید رئیس فدراسیون قرار گرفت.
مشهد ـ معاون امنیتی وزیر کشور گفت: اراده طرفین بر تسهیل سفر به عتبات عالیات است و عراقی ها قول همکاری در این زمینه به ما داده اند و ما نیز برای سفر زائران عراقی به ایران قول مساعد داده ایم.
سرمربی ملوان بندرانزلی با اشاره به شرایط سخت سفر این تیم به اصفهان خواستار همکاری باشگاه ذوب آهن برای تاخیر چند ساعته بازی را دارد.
در جریان حوادث اخیر، تعدادی از افراد به ویژه جوانان در اثر القائات و تبلیغات دشمن، مرتکب رفتارهای نادرست و جرایمی شدند که علاوه بر گرفتاری برای خود، باعث زحمت خانواده و نزدیکان خویش شدند و اکنون شمار قابل توجهی از آنان بعد از برملا شدن نقشه دشمنان خارجی و جریان‌های ضد انقلاب اظهار پشیمانی کردند.
در اعلام شرایط عفو و تخفیف مجازات متهمان و محکومان حوادث اخیر آمده است: عدم ارتکاب جاسوسی به نفع اجانب، عدم ارتباط مستقیم با عوامل سرویس‌های اطلاعاتی خارجی، عدم ارتکاب قتل و جرح عمدی، عدم ارتکاب تخریب و احراق تاسیسات دولتی و نظامی و عمومی، و نداشتن شاکی یا مدعی خصوصی.
ر نامه حجت‌الاسلام و المسلمین اژه‌ای به مقام معظم رهبری آمده است: در جریان حوادث اخیر تعدادی از افراد به ویژه جوانان در اثر القائات و تبلیغات دشمن مرتکب رفتارهای نادرست و جرائمی شدند که علاوه بر گرفتاری برای خود، باعث زحمت خانواده و نزدیکان خویش گردیدند و اکنون تعداد قابل توجهی از آنان بعد از برملا شدن نقشه دشمنان خارجی و جریان‌های ضد انقلاب و ضد مردمی با اظهار پشیمانی و ندامت تقاضای بخشش دارند.
فرمان بسیار مهم حضرت آیت الله خامنه ای در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام شد و ایشان با عفو گسترده محکومان اغتشاشات موافقت کردند.
امیر کویت با استعفای نخست وزیر و اعضای کابینه این کشور که روز دوشنبه گذشته تقدیم شده بود، موافقت کرد.
امیر کویت با استعفای دولت این کشور که روز دوشنبه گذشته تقدیم شده بود، موافقت کرد.
بر اساس اصل شصت و چهارم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «هر ده سال یک بار با در نظر گرفتن عوامل انسانی، جغرافیایی، سیاسی و نظایر آن‌ها حداکثر تا بیست نفر می‌تواند به تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی اضافه شود» در حالی که از سال ۱۳۷۸ تاکنون، اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه و اضافه شدن ۲۰ نماینده صورت نگرفته است.
دولت با پیشنهاد وزارت امور خارجه مبنی بر لایحه تصویب معاهده (کنوانسیون) سازمان ملل متحد درباره استفاده از ارتباطات الکترونیکی در قراردادهای بین المللی موافقت کرد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی طرح اصلاح جداول حوزه انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
مشهد ـ رئیس دفتر نمایندگی شمال و شرق وزارت امور خارجه در مشهد گفت: مسئولان ترکمنستان با عرضه تولیدات مواد غذایی ایران در بازارچه مرزی باجگیران برای ورود این اقلام به کشورشان موافقت کردند.
در دیدار معاون اقتصادی رئیس جمهور و رئیس سازمان توسعه تجارت با امیر قطر بر تدوین نقشه راه توسعه تجارت ایران و قطر و هدف گذاری تجارت ۳ میلیارد دلاری با قطر تا سال ۱۴۰۴ تاکید شد.
کمیسیون اتحادیه اروپا در امور گسترش با اعطای وضعیت نامزدی به بوسنی و هرزگوین موافقت کرد.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: وزیر کشور و رئیس جمهور به صورت شفاهی به ما گفته‌اند که با طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان موافق هستند.
اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه خبر داد: سفارت چین در تهران موافقت دولت آن کشور را برای صدور روادید تحصیلی برای دانشجویان ایرانی اعلام کرد.
وزیر کشور در دیدار مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با استخدام اهل‌تسنن در سمت‌های مناسب موافقت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ