ورزقان- مدیر جهادکشاورزی شهرستان ورزقان از شروع برداشت عسل در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۴۲۲ تن عسل در شهرستان ورزقان برداشت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- مدیر باغبانی جهاد کشاورزی خوزستان، میزان رطب و خارک برداشت شده از سطح نخلستان‌های این استان را ۱۰ هزار تن اعلام کرد.
برداشت گندم از مزارع استان کردستان با خرمن شدن این خوشه‌های زرین از مزارع شهرستان کامیاران آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.
برداشت چین سوم برگ سبز چای از باغات گیلان
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از برگزاری بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی در دوم بهمن ماه ۱۴۰۲ خبر داد.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از برداشت ۱۳ هزار هکتار معادل ۵ درصدی شالیزارهای این استان خبر داد و گفت: ۹۶ درصد مزارع برنج گیلان به مرحله خوشه دهی رسیده است.
اهواز- رئیس جهاد کشاورزی خوزستان گفت:: با وجود پیش بینی تولید ۱۴۲ هزار تنی در طرح جهش تولید در دیم زارها اما با پایان برداشت محصولات شاهد تولید ۱۴۶ هزار تن محصول از سطح مزارع استان بودیم.
رباط کریم- فرماندار رباط کریم از آغاز برداشت انگور در این شهرستان خبر داد و گفت: بر اساس پیش بینی ها بیش از ۵۰ هزار تُن محصول از باغات رباط کریم تا اواخر شهریورماه برداشت می شود.
رباط کریم- فرماندار رباط کریم از آغاز برداشت انگور در این شهرستان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود، بیش از ۵۰ هزار تُن محصول از باغات رباط کریم تا اواخر شهریورماه برداشت شود.
سمنان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان از ادامه برداشت گندم در استان خبر داد و گفت: برداشت گندم در منطقه کالپوش میامی آغاز شده و همچنان مناطق شمالی استان باقی مانده است.
دبیر کمیته کشوری تحقیقات و فناوری دانشجویی وزارت بهداشت از کنگره پژوهشی و فناوری دانشجویان علوم پزشکی در شهریورماه ۱۴۰۲ خبر داد.
طی دو دهه اخیر حدود ۲۷ درصد چاه‌ها دچار کف‌شکنی و جابه‌جا شده و سالانه حدود ۱۶۰ کیلومتر مجوز کف‌شکنی و ۸۲۰ کیلومتر جهت جابه‌جایی چاه‌ها در کشور صادر می‌شود. بیشترین تعداد جابه‌جایی و کف‌شکنی چاه‌ها در استان‌های فارس، اصفهان، کرمان و خراسان رضوی است.
مدیر اداره نظارت بر نظام‌های پرداخت بانک مرکزی گفت: برداشت وجه نقد از خودپردازها هیچ کارمزدی نداشته و کارمزد وجه نقد در صورتی است که از یک شعبه بانک دیگر پول دریافت کنید.
رودسر- رئیس سازمان چای کشور با اشاره به برداشت ۶۴ هزار تن برگ سبز چای از باغات شمال گفت: ۵۳ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شده است.
یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۷ مربوط به اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه قابل برداشت است.
سرانجام مصوبه‌ای ابلاغ گشت که در آن تاکید شده، «تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در سال ۱۴۰۲» در جلسه مورخ ۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ به تصویب رسیده است! مصوبه‌ای که به تاریخ ۲۹ فروردین ابلاغ گردیده، در ۳۱ فروردین در سایت دولت اطلاع رسانی شده، در یکم اردیبهشت توسط وزیر بهداشت رسانه‌ای شده و هنوز روند اجرای آن در بسیاری از مناطق کشور طی نشده است!
دومین فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت در حوزه داروهای گیاهی و طبیعی، مکمل ها و خوراک و نوشیدنی خرداد ماه ۱۴۰۲ به همت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.
یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۶ مربوط به فروردین ماه ۱۴۰۲ به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۰ فروردین ماه قابل برداشت است.
در سالی که گذشت بنیاد ملی نخبگان، وزارت علوم و وزارت بهداشت برای مقابله با «برون‌کوچی نخبگان» طرحهای ویژه ای را تدوین کردند که باید دید چقدر از آن طرح ها در ۱۴۰۲ محقق خواهد شد.
بر همین اساس وزارت بهداشت اکیدا به مردم توصیه می‌کنند که در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی گرفته، از روبوسی کردن و دست دادن در مهمانی‌ها بپرهیزند، در مکان‌های شلوغ و سربسته ماسک بزنند و اگر علائمی مانند تب، سرفه، گلودرد، بدن درد، آبریزش بینی و... دارند، تا زمان رفع علائم در منزل بمانند.
بر اساس بند ب تبصره ۸ لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، جریمه برداشت آب از چاه‌های غیرمجاز تعیین شد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از تدوین اولویت ‌های این معاونت با اتکا به اهداف و برنامه کلان بالادستی در طرح عدالت و تعالی نظام سلامت برای سال ۱۴۰۲ در سه محور عمده خبر داد.
«علی بهادری جهرمی» با بیان این‌که جهت‌گیری لایحه بودجه ۱۴۰۲ مبتنی بر پیشرفت و عدالت مردم‌بنیاد برای تحقق ایران قوی است، تصریح کرد: ۴۰ نکته از این لایحه در 4 حوزه «اقتصاد و تولید دانش‌بنیان»، «اشتغال و مسکن»، «اجتماعی، بهداشت و سلامت» و «محیط‌زیست، فرهنگ و صنایع‌دستی» احصا شده است.
مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ دانشگاه ها صبح امروز با حضور رئیس جمهور و وزرای علوم و بهداشت در دانشگاه الزهرا برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ