این اقامتگاه با بهره گیری از توپوگرافی طبیعی منطقه، موقعیت متمایز خود را برجسته می‌کند و چشم انداز پانورامای کم نظیری را در بر می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این خانه متحرک در واقع خودروی قدیمی «شورلت بلیزر شاین» (Chevrolet Blazer Cheyenne) مدل ۱۹۷۶ است که روی پلتفرم کی ۵ بلیزر به جای یک پیکاپ استاندارد ساخته شده است. این یک نمونه کمیاب از حدود ۱۸۰۰ کمپر موسوم به «کمپر شاله» (کمپر خانه ویلایی) است که در یک دوره تولید دو ساله ساخته شده است. این بلیزر استثنایی تنها با ۹۱.۷۱۳ کیلومتر کارکرد، اخیرا با رنگ برنزی و برنزی دو رنگ تکمیل شد.
در حال حاضر، برنده هفت توپ طلا در جستجوی یک خانه جدید است. طبق گزارش‌ها، مسی به دنبال یک خانه در کنار آب برای خانواده‌اش می‌گردد.
Casita یک خانه ماژولار 34 متری است که با قیمت 50 دلار فروخته می‌شود؛ البته می‌توان چندین واحد را به یکدیگر وصل کرد.
و به گفته ایستگاه رادیویی Cadena Ser در مادرید، مسی اولین حرکت خود را به سمت میامی با خرید یک آپارتمان لوکس در این شهر نزدیک به دو سال پیش انجام داد. او برای خرید این آپارتمان حداقل ۷.۲ میلیون پوند در سال ۲۰۲۱ هزینه کرده است.
ساکنان یک محله در شهر توس وقتی دیدند جوان ۲۰ ساله‌ای خودش را از پشت‌بام خانه ویلایی به پایین پرت کرد و او را با دست و پای شکسته به بیمارستان رساندند، هرگز تصور نمی‌کردند این آغاز عملیات نجات ۱۳ گروگان است.
وقوع حریق گسترده در روستای «سوسوا» واقع در منطقه «سوردلوفسک» روسیه تا کنون منجر به جان‌باختن یک تَن و ویرانی حدود ۱۲۰ خانه شده است.
صاحب یک ملک در لوکشین فیلم برادران لیلا که دختر مورد علاقه علیرضا با بازی نوید محمدزاده در آن زندگی می‌کرد، بعد از اتمام پروژه خانه را کوبیده و آپارتمانی ۶ طبقه ساخته است.
در مستند زندگی جورجینا، همانطور که بینندگان مشاهده کردند، دکوراسیون خانه بسیار خاص است و علاوه بر آن، توسط یک باغ وسیع و یک تراس بزرگ با یک استخر احاطه شده است.
تصاویر دیدنی از خانه‌ای در ایسلند که با معماری خاص و متفاوت خود بسیار طرفدار پیدا کرده است را ببینید.
در توییتر تصاویری شبیه‌سازی‌شده منتشر شده است که پلیس در حال دستگیری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا است. تصاویر شبیه‌سازی‌شده که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند، ترامپ را در حال درگیری، و فرار از ماموران پلیس و همچنین در زندان نشان می‌دهند. روز شنبه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا در شبکه‌های اجتماعی گفت که انتظار می‌رود روز سه‌شنبه هفته جاری دستگیر شود. وی اعلام کرد دلیل این دستگیری پولی است که پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به استورمی دانیلز ۴۴ ساله، بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن پرداخت شده بود. هنوز کیفرخواستی صادر نشده است و هیئت منصفه پس از شنیدن شواهد مربوط به این پرونده به خانه بازگشت. این هیئت روز دوشنبه آینده تشکیل جلسه خواهد داد. الوین براگ، دادستان منطقه منهتن، که در حال تحقیق در مورد این پرونده بوده است، هیچ اظهارنظر عمومی درباره کیفرخواست احتمالی ارائه نکرده است.
هرچند اگر به تصویر نگاه کنید، شاید بگویید هیچ زنی آن اطراف نیست، اما خوب همین مسئله حل آزمون بینایی همسر پیرمرد را چالش برانگیز کرده است. بیایید تصویر را یک بار دیگر از نظر بگذرانیم؛ یک مزرعه سرسبز، یک خانه که پشت سر مرد قرار دارد، یک بوته سبز کنار دست پیرمرد و یک نرده چوبی سمت چپ پیرمرد قرار دارد. خود پیرمرد نیز دستش را سایه بان چشم هایش کرده تا همسرش را پیدا کند. اما همسرش کجا است؟ آیا همان سمتی است که چشم مرد به آن دوخته شده یا قسمت دیگری از تصویر؟
در یک حادثه تیراندازی به خانه ای در شیکاگو دو نفر کشته و سه نفر دیگر به شدت مجروح شدند.
«خانه» می‌تواند چیزی فراتر و عجیب‌تر از صرف یک «چهاردیواری مسقّف» باشد. در اینجا با تعدادی از خانه‌های عجیب و غیرعادی آشنا می‌شوید.
۵ ساعت با یک بیل و سطل در وسط بلوار مشغول کندن زمین بود تا لوله آسیب‌دیده را احیا کند. حمید عبدالله‌دخت، غرق در وجدان بود که تصاویر خدمت‌رسانی‌اش ثبت شد و بعد پخش. «من وقتی مشغول کار بودم یک نفر از من فیلم گرفته است. اصلا متوجه نشدم چه‌کسی فیلم را گرفته. وقتی کار تمام شد به خانه رفتم که مدیر اداره با من تماس گرفت. وقتی گفت فیلم را دیده شوکه شدم. باورم نمی‌شد به این سرعت فیلم پخش شده باشد.»
خانه می‌تواند چیزی فراتر و عجیب‌تر از صرف یک چهاردیواری مسقّف باشد. در اینجا با تعدادی از خانه‌های عجیب و غیرعادی آشنا می‌شوید که تخیل ما را از چارچوب مکعب‌مستطیل‌هایی که محل زندگی‌مان هستند آزاد می‌کنند.
خانه نیما در همسایگی خانه جلال آل‌احمد و سیمین دانشور در منطقه شمیرانات واقع شده و دارای ۵ اتاق است. معماری آن به‌گونه‌ای است که ۴ اتاق تودرتو دارد و یک اتاق دیگر جدا از سایر اتاق‌هاست که گفته می‌شود اتاق نیما بوده است. ایوان ورودی ساختمان ۸ ستون آبی‌رنگ با سطح مقطع دایره‌ای‌شکل دارد.
آتش‌سوزی یک خانه سالمندان غیرقانونی در روسیه ۲۰ کشته برجای گذاشت؛ علت حادثه دیگ گرمایش اعلام شده است.
پنگ در سال ۱۹۶۲ میلادی متولد شد و از خانواده‌ای هنرمند در استان شاندونگ بود. مادر او یک بازیگر معروف اپرای کلاسیک چینی بود. پنگ در سال ۱۹۸۴ میلادی به گروه موسیقی ارتش آزادی‌بخش خلق چین پیوست که به دلیل منابع غنی و فرصت‌های اجرای متعدد خانه موسیقیدانان و هنرمندان برتر چین بوده است.
فاطمه ریاض ۳۳ ساله که کمربند مشکی تکواندو هم دارد، قصد دارد روزی سرمربی تیم بسکتبال شود و سپس قهرمانی کشور را به خانه بیاورد.
«شاهین زنوزی» یکی از مجموعه‌داران معروف تهران گفت: تصمیم گرفتم مجموعه‌ای از این ماشین‌ها برای خودم دست و پا کنم، یک کفش آهنی پوشیدم و سراغ مغازه‌هایی رفتم که ماشین‌های دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی را داشتند. از این شهر به آن شهر می‌رفتم و از فروشنده‌ها ماشین‌های ارزنده این بازه زمانی را می‌خریدم. حتی سراغ بستگان و فامیل‌ها هم رفتم و ماشین‌هایی که در کودکی جمع کرده بودم و به بعد‌ها به آن‌ها داده بودم هم به خانه آوردم. حالا در ۶۲ سالگی مجموعه‌ای دارم که می‌توانم بگویم رویای کودکی‌ام با آن محقق شده است.
شهردار خارکف در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حملات ارتش روسیه یک نفر کشته، ۲ نفر زخمی و ۳ خانه آسیب دیده است.
شهردار خارکف با بیان اینکه یکی از موشک‌ها به خانه‌ای اصابت کرد و یک زن در این حمله جان خود را از دست داد، خاطرنشان کرد: خانه‌ای در همان منطقه به دلیل سقوط قطعات موشک در آتش سوخت.
صحنه‌هایی از پایتخت افغانستان، تقریبا یک سال پس از حکومت مجدد طالبان بر این کشور را مشاهده می‌کنید. طی این مدت زنان با محرومیت از تحصیل، مجبور به پوشیدن برقع، ممنوعیت حضور در سیاست و رسانه، به تدریج از زندگی عمومی در افغانستان ناپدید شده اند. رژیم طالبان نسخه دقیقی از قوانین را وضع کرده است که جایی برای زنان که بیش از نیمی از جمعیت را تشکیل می‌دهند، باقی نمی‌گذارد. یک کارمند دولتی به خبرگزاری فرانسه گفته من کارم را دوست داشتم، می‌توانستم به فرزندانم تحصیلات خوبی ارائه دهم. اما وقتی آن‌ها رسیدند مجبور شدم در خانه بمانم؛ و حقوقم را قطع کردند. من معتقدم که طالبان همان‌هایی هستند که قبلا بودند: رژیم تاریک.
نظامیان اسرائیلی امروز چهارشنبه با حمله به شهرک سلوان در قدس اشغالی، خانه یک شهروند فلسطینی را تخریب کردند. آنها مدعی شدند که این خانه فاقد مجوز ساخت بوده است و اعضای این خانواده را به طرز وحشیانه‌ای مورد حمله و ضرب و شتم قرار داده و آن‌ها را از خانه بیرون کردند. در پی تخریب این خانه، تمامی اعضای خانواده ابو سنینه آواره و بی سرپناه شدند. شاهدان عینی می‌گویند که این خانواده ۱۵ سال است که در این خانه سکونت دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ