مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی روند رسیدگی به لایحه بودجه سال آتی و برنامه هفتم جلسه غیرعلنی تشکیل داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس باید جلسه‌ای غیرعلنی درباره موضوع بنزین برگزار و در این زمینه شفاف‌سازی کند.
دقایقی پیش، وزیر کشور در مجلس حاضر شد تا درباره بخشنامه اخیر وزارت کشور علیه نمایندگان مجلس بحث و تبادل‌نظر شود.
نماینده مردم رشت گفت: قیمت برخی از کالاهای اساسی و مرغ افزایش یافته و مجلس باید جلسه عیرعلنی درباره این موضوع تشکیل دهد.
نماینده مردم سیرجان در مجلس گفت: مردم انتظار دارند جلسه غیرعلنی مجلس درباره ارز خروجی داشته و بر کنترل بازار ارز اثر داشته باشد.
قرار است در این جلسه مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کنند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: به علت آنکه امروز جلسه هیئت دولت برگزار می‌شود، جلسه غیرعلنی ارزی مجلس با دولت شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.
جلسه غیرعلنی روز سه‌شنبه (۲ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی از دقایقی قبل برای بررسی نوسانات قیمت ارز آغاز شد. در این جلسه نمایندگان نظرات خود را درباره مشکلات بازار ارز و سیر صعودی قیمت آن بیان کرده و راه حل‌هایی در این باره پیشنهاد دادند.
در این نشست آقای قالیباف ضمن بیان توضیحاتی درباره مصوبه سران قوا برای مولدسازی اموال راکد دولت، به نمایندگان این وعده را داد که مجلس حتما درباره مصوبه مولدسازی جلسه‌ای مجزا به شکل علنی برگزار خواهد کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: فروش اموال مازاد دولت نیز در برنامه ششم توسعه و همچنین در لوایح بودجه سال‌های ۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ وجود داشت که دولت‌ها نیز می‌بایست نسبت به آن اقدام می‌کردند؛ زیرا این موضوع قانون مصوب است، اما در اجرا کردن این قانون موانعی وجود داشت که می‌بایست یک اقدام مهم راهبردی جهت فروش این اموال دولتی صورت می‌گرفت.
دقایقی پیش جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی درباره مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت آغاز شد.
جلسه غیرعلنی مجلس با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه برگزار شده تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی روند رسیدگی به لایحه بودجه سال آینده و برنامه هفتم توسعه در حال برگزاری است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: فردا جلسه ای غیرعلنی برگزار می‌کنیم تا وضعیت بررسی لایحه بودجه سال آینده و برنامه هفتم توسعه مشخص شود.
وزیر ورزش و جوانان از هیات رییسه مجلس درخواست کرد درباره پشت پرده جام جهانی با آن ها جلسه غیرعلنی برگزار کند.
دقایقی پیش، جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی موضوع تامین سوخت زمستانی نیروگاه‌ها با حضور وزرای نفت و نیرو آغاز شد.
دقایقی پیش، جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی مسائل حوزه انرژی کشور با حضور وزرای نفت و نیرو آغاز شد.
مسئولان قوه قضاییه درباره بودجه این دستگاه و مشکلاتی که به لحاظ ساختاری، اداری و بودجه‌ای دارند، نکات خود را مطرح کردند. مقرر شد نمایندگان علاوه بر تعامل با سطوح عالی قضایی از طریق نمایندگانی که توسط دستگاه قضا در ٣١ استان به مجامع نمایندگان در استان ها معرفی شدند
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه غیر علنی با مسئولان قوه قضاییه خواستار برخورد جدی با افراد سرشناسی شدند که در ماه‌های اخیر در سناریوی دشمن بازی کرده و در آتش فتنه دمیدند.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: فرمانده فراجا و معاون عملیات سپاه تأکید کردند بسیاری از سرشاخه‌های آشوب و اغتشاشات شناسایی شده‌اند و تروریست‌های تجزیه‌طلب کاملا سازمان‌یافته حضور پیدا کردند و تلفات در مرزهای غربی و شرقی به دلیل حضور این تروریست‌ها بوده است و به همین دلیل سپاه پاسداران در شمال عراق عملیات سنگین را پشت سر گذاشت.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس، توضیحاتی درباره وضعیت بازداشت شدگان حوادث اخیر کشور ارائه داد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از آغاز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی روند مذاکرات هسته‌ای خبر داد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از آغاز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی روند مذاکرات هسته‌ای خبر داد.
فردا نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه غیرعلنی به بررسی آخرین تحولات درباره مذاکرات هسته‌ای می‌پردازند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: جلسه غیرعلنی مجلس درباره نشست مشترک امروز دولت و مجلس در حال برگزاری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ