بر اساس بیانیه منتشرشده روز دوشنبه آژانس حفاظت مدنی هائیتی، هزاران خانه در هائیتی در پی بارندگی‌های شدید آخر هفته دچار سیل شده‌اند که در پی آن حداقل ۴۲ نفر کشته و ۸۵ نفر زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعداد متقاضیان انتخابات مجلس که پیش ثبت نام خود را در سامانه وزارت کشور انجام دادند تا ساعت ۱۴ امروز یکشنبه به ۴۲ هزار و ۶۳۷ نفر رسید.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه طی یک هفته گذشته در ۴۲ ماموریت امدادی حضور داشته‌ایم، گفت: از بین امدادرسانی‌ها عملیات رهاسازی برای دو جان باخته سوانح رانندگی انجام شد.
طبق اعلام اتاق اصناف ایران، بیشترین عناوین تخلفات طی ۴ ماه نخست امسال مربوط به گرانفروشی، درج نشدن قیمت و عدم صدور صورت حساب بوده است.
یک مؤسسه صهیونیستی طی پژوهشی اذعان کرد که ۵۴ درصد از صهیونیست‌های جوان، زندگی در خارج از اراضی اشغالی را ترجیح می‌دهند.
بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان از دستگیری ۴۲ نفر از اراذل و اوباش این شهرستان خبر داد و گفت: از این افراد ۴۵ تیغه سلاح سرد کشف شد.
مدیرعامل ایران خودرو از افزایش ۴۲ درصدی تولید در این گروه صنعتی از ابتدای سال تا هفتم خردادماه خبر داد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: در سال گذشته ۴۲ واحد صنعتی راکد استان با کمک‌های دستگاه قضایی و رفع مشکلات، به چرخه تولید بازگشتند.
رئال مادرید در دیداری خارج از خانه مقابل خیرونا با نتیجه ۴-۲ مغلوب شد.
میانگین ۴.۲ درصدی نرخ رشد فصلی صنعت در دوره وزارت فاطمی‌امین
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان، گفت: حوادث رانندگی جاده‌های استان تنها در سه روز تعطیلات عید سعید فطر ۴۶ کشته و زخمی برجای گذاشت.
افراد مسلح ناشناس در حمله به شمال بورکینافاسو، ۴۲ نیروی امنیتی این کشور را کشتند.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از کشف ۴۲ تلفن همراه بدون مجوز حمل در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش این محموله هفت میلیارد ریال برآورد شده است.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته عوامل امدادی هلال احمر در سراسر استان به ۴۲ نفر امداد رسانی کردند.
سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه این استان ظرفیت بسیار بالایی در حوزه صنعت و معدن دارد، گفت: ۴۲ ماده معدنی کشور از این معادن تامین می‌شود.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی «رایان‌ ایر» اعلام کرد که با ادامه اعتصاب کارکنان این شرکت، امروز ۴۲ پرواز لغو شده و فردا نیز ۳۸ پرواز لغو می شود.
به نوشته روزنامه نیویورک‌تایمز، توفان آخر هفته –که به گفته کتی هوچول فرماندار نیویورک، به‌عنوان «کولاک ۲۲» و «کولاک قرن» در تاریخ ثبت خواهد شد - اکنون مسوول کشته شدن حداقل ۴۸کشته در سراسر ایالات متحده است.
در پی وقوع درگیری بین دو قبیله در غرب سودان، ۱۲ نفر جان خود را از دست دادند.
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز شنبه ۲۱ آبان ماه، میزبان دادوستد ۴۲ کیلوگرم شمش طلا بود.
سمنان- معاون قضایی دادگستری استان سمنان گفت: ۴۲ درصد از پرونده‌های قضایی وارده در استان سهم شورای حل اختلاف بوده که ۳۸ درصد آن‌ها به سازش انجامیده است.
امیرحسین زارع در مقابل مقابل طاها آکگول کشتی‌گیر مطرح ترکیه ۴-۲ شکست خورد و صعود به فینال را در ثانیه‌های پایانی از دست داد.
امیرحسین زارع در مقابل مقابل طاها آکگول کشتی‌گیر مطرح ترکیه ۴-۲ شکست خورد و صعود به فینال را در ثانیه‌های پایانی از دست داد.
منابع خبری از کشته شدن شمار ی در اتیوپی بر اثر حمله مسلحانه خبر دادند.
معاون درمان وزارت بهداشت، هزینه های تحمیلی ناشی از بیماری کرونا در کشورمان را ۴۲ هزار میلیارد تومان اعلام کرد.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش درباره آخرین وضعیت گورخر ایرانی در شرایط تکثیر در اسارت گفت: در حال حاضر ۴۲ راس گور ایرانی در مراکز پرورش سازمان و مراکز پرورش سایت‌های خصوصی در استان‌های یزد، البرز، سمنان، فارس، کرمان و تهران نگهداری می‌کنیم که وضعیت خوبی هم دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ