رضا کرملاچعب درباره استوری عجیبی که پس از عقد قرارداد با چادرملو اردکان منتشر کرد، توضیحاتی را ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه دانمارکی در این تماس تلفنی ضمن ابراز ناراحتی خود از حملات علیه قرآن کریم در مقابل سفارتخانه‌های برخی کشور‌های اسلامی از جمله الجزایر در کپنهاگن، عذرخواهی کرد.
رافینیا به خاطر اشتباه دیشب و اخراج برابر ختافه رسما از دوست داران بارسا پوزش خواست.
روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی، از هم تیمی‌هایش در اینتر به خاطر حواشی و اتفاقات اخیر عذرخواهی کرده است.
فرناندو تورس پس از پنج روز از درگیری اش با آلوارو آربلوا رسما عذرخواهی کرد.
مدیر تولید فیلم های «شب یلدا» و «به رنگ ارغوان» ادامه داد: دو هفته قبل از صندوق تماس گرفتند اول تصور کردم برای موضوع عضویت هست اما به افطاری در هتل هما (شرایتون سابق) دعوت کردند، عذر خواهی کردم و گفتم نمی‌آیم و بعد شنیدم که افطاری صندوق هنر کنسل شده است.
بن چیلول، ستاره انگلیسی چلسی، از هم‌تیمی‌هایش و هواداران به خاطر کارت قرمزی که دیشب در جریان شکست مقابل رئال مادرید گرفت عذرخواهی کرد.
تصاویر منتشر شده از تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، در جریان بازی این تیم برابر لیورپول نشان می‌دهد که او از هواداران و بازیکنان رئال عذرخواهی کرده است.
ماتیاس مسی، برادر لیونل مسی، با انتشار پستی از اظهارات روز گذشته‌اش درباره باشگاه بارسلونا عذرخواهی کرد.
گل‌محمدی درباره این اظهارنظر نکونام که گفته بود "از طرف پرسپولیس با ما تماس گرفتند و عذرخواهی کردند،" و اینکه آیا او می‌داند چه کسی از پرسپولیس این کار را انجام داده است؟ عنوان کرد: ایرادی ندارد که من زنگ زده باشم و عذرخواهی کرده باشم. بحث عذرخواهی هم نبود و من برایشان آرزوی موفقیت کردم.
جمشیدی فرماندار تربت جام: همه تلاشمان این است که مشکلات مردم را کاهش دهیم./چهار هزار اقلام بین مردم توزیع کردیم و حدود دو هزارتای دیگر هم در حال ورود به شهرستان است./به کسانی که با قطعی گاز مواجهه هستند لوازم گرمایشی تحویل داده می‌شود./ نفت و گاز مایع رایگان در حال توزیع است./به استحضار مردم می‌رسانم که قطعی گاز متناسب با مکان نداریم و براساس شبکه توزیع است و قطعی گاز دست ما نیست.
خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران می گوید سال های متمادی است که داوران تهرانی برای تیم های تهرانی سوت می زنند اما این اتفاق در شهرستان ها رخ نمی دهد.
اگر دنبال جلب توجه و تأیید بودم، با همه رسانه‌ها درباره اتفاقاتی که در ایران رخ داد صحبت می‌کردم. خودم انتخاب کردم که این کار را نکنم. آنهایی که به من نزدیک هستند،‌ می‌دانند چه اتفاقاتی رخ داد.
سرمربی تیم ملی عربستان بابت شکست مقابل لهستان از مادرش که برای اولین بار در استادیوم حاضر شده بود، عذرخواهی کرد.
رئیسی در دیدار جمعی از مسئولان نظام و میهمانان خارجی شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی با رهبر انقلاب گفت: در سفر اخیر خود به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل در دیداری که با دبیرکل سازمان ملل متحد داشتم در اول دیدار ایشان گفت «من اول باید از شما عذرخواهی کنم. عذرخواهی من به خاطر آن است که بسیار تلاش کردم تا تحریم را از کشور شما به خاطر مساله کرونا بردارم اما موفق نشدم. هر چه تلاش کردم نتوانستم.».
زن جوان گفت: از تماس شکوفه در آن ساعت روز فهمیدم که باز هم با یک مشکل حاد خانوادگی روبه رو شده است و مرا آخرین امید خود می‌داند تا مانند همیشه تاروپود از هم گسسته زندگی او را به یکدیگر گره بزنم، اما من با پاسخ‌هایی کوتاه صحبت درباره زندگی اش را به فرصت دیگری موکول کردم و با قطع شدن تلفن صدای شکستن قلب او را نیز شنیدم و به همین دلیل استیکری با مفهوم شرمندگی و ناراحتی برایش فرستادم تا بدین گونه از قدیمی‌ترین دوستم عذرخواهی کرده باشم.
هری مگوایر که بعد از اشتباه در دیدار دیشب تیمهای ملی انگلیس و آلمان به شدت هدف انتقاد قرار گرفته با انتشار یک پست اینستاگرامی اشتباهش را پذیرفت و از هواداران عذرخواهی کرد.
رئیس اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: طبق پیگیری‌هایی که من کردم، گشت ارشاد با وضع کنونی آن، هیچ توجیه قانونی ندارد. مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی هیچ اشاره‌ای به این نوع گشت ارشاد نکرده و حتی مصوبه ۴۲۷ شورای فرهنگ عمومی که در این زمینه مورد اشاره قرار می‌گیرد، مورد تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار نگرفته است. این نحوه برخورد هیچ سنخیتی با امر به معروف و نهی از منکر ندارد، مواجهه باید خیلی مودبانه و دور از توهین باشد.
ماجرا مهسا امینی برگ برنده‌ای برای نظام نیست / در تمامی سه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در باب حجاب و عفاف، بندی بر مبنای تشکیل گشت ارشاد، سوار کردن زنان در ماشین و بردن آن‌ها برای ارشاد و اصلاح اخلاقی وجود ندارد / حتی مصوبه ۴۲۷ شواری فرهنگ عمومی نیز تنها به ذکر وظیفه «تذکر» برای افراد بدحجاب اشاره کرده / ضروریست دولت در ماجرای مهسا امینی از مردم عذرخواهی کند / مدیریت جامعه با باید و نباید‌های ایدئولوژیک بر خلاف هنجار‌های مقبول مردم به فقدان رابطه دیالکتیک میان قدرت رسمی و قدرت عمومی منتهی می‌شود / مسئولین حق ندارند به نام امام خمینی (ره) زمان پریشی کنونی خود را توجبه کنند / اگر حوزه، شریعت و مبانی فقهی ما به روز نشود، حکم‌های خارجی بر جامعه غالب می‌شود / در قانون و دین ما انسان جایگاه و کرامتی بسیار بالا داشته و دارد؛ نباید در یک حکومت دینی چنین اتفاقی رخ بدهد
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی از تمامی مشتریان در خصوص عدم شماره گذاری و تاخیر در تحویل خودرو تیبا در چند ماه اخیر گفت: این خودروها در یکسال گذشته پیش فروش شده و از خرداد ماه با نظر سازمان استاندارد شماره گذاری آن متوقف شد که خوشبختانه این سازمان هفته گذشته مجوز شماره گذاری را صادر کرده و امیدواریم از هفته بعد تحویل این خودروها شروع شود.
حسین دهباشی پس از ادامه پیدا کردن پرونده‌ی شکایت از خودش به خاطر یک ادعا درباره‌ی علت درگذشت سیداحمد خمینی، ضمن تاکید بر اینکه ادعایش اشتباه بوده، عذرخواهی کرد.
علی کریمی در پستی جدید نوشت: از عزاداران امام حسین (ع) عذرخواهی می‌کنم، پیشنهاد من فقط این بود که می‌توانیم در اوضاع فعلی نذری‌های دیگری انجام دهیم. من از کودکی شوق رسیدن به محرم را داشتم و این ارادت را حفظ کردم
آبادان- سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: با اینکه بازی به دلیل گرمای هوا تحت تأثیر قرار گرفت ولی دو تیم بازی جوانمردانه انجام دادند.
امروز مطالبی همچون سهامداران بانک دی بخوانند: بانک دی به این نُه دلیل نمی‌ارزد!، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، میزان سود، زمان مجمع و زمان واریز سود ۶ نماد بورسی و فرابورسی، تحلیل خزامیا امروز ۸ تیر ۱۴۰۱، قیمت روز خودرو ۸ تیر ۱۴۰۱ | افت قیمت محسوس در برخی خودروها، سهامداران حکشتی بخوانند | سود رویایی شرکت تابعه حکشتی، بازار در میان مدت صعودی است؟ + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ